Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

FORDLiive – większa efektywność prowadzonego biznesu

Utworzona: 2023-10-06


Po udanym wprowadzeniu do wielu europejskich krajów, usługa FORDLiive trafiła także do Polski. Pozwala właścicielom flot pojazdów użytkowych zwiększyć dyspozycyjność ich samochodów, tym samym korzystnie wpływając na efektywność prowadzonego biznesu.

Poprzez ciągłą zdalną analizę danych z pojazdów w ramach usługi FORDLiive można zawczasu zauważyć potencjalne problemy techniczne. Usługa umożliwia szybką diagnozę, dostosowane wsparcie, a także zaplanowanie potrzeb serwisu w związku z wizytą samochodu w warsztacie, co pozwoli uniknąć nieplanowanych przestojów. FORDLiive maksymalizuje czas efektywnej pracy, przyczyniając się do zmniejszenia liczby awarii, ograniczenia czasochłonnych wizyt serwisowych i skrócenia czasu napraw. Usługa jest bezpłatna i dostępna dla wszystkich użytkowników pojazdów użytkowych Forda.


Korzystanie z usługi jest możliwe po zarejestrowaniu się w FORDLiive za pośrednictwem aplikacji FordPass Pro. Następnie klienci i zespoły Centrów Transit mają dostęp do tych samych informacji dotyczących prowadzenia prac serwisowych. W związku z tym jeszcze przed dotarciem pojazdu do warsztatu, specjalista z placówki dealerskiej jest w stanie określić zakres niezbędnych prac. Dzięki temu podczas jednej wizyty w serwisie można wykonać zarówno pilne prace niezbędne do dalszego użytkowania pojazdu, ale także te, które będą konieczne do przeprowadzenia w najbliższej przyszłości. Jeśli naprawa będzie wymagała więcej czasu, Ford może zapewnić pojazd zastępczy, aby prowadzony biznes nie doznał uszczerbku.

Korzystając z FORDLiive, klienci zyskują dostęp do panelu, który umożliwia monitorowanie stanu pojazdu, zaplanowanie serwisów, a także dostęp do spersonalizowanych ofert i rekomendacji. Aplikacja może wysyłać powiadomienia o poziomie AdBlue, ilości paliwa, płynu do spryskiwaczy, stanie klocków hamulcowych i oleju, ciśnieniu w oponach. Jak widać, to praktyczne narzędzie, które daje klientom pełną kontrolę nad ich pojazdami.


Dealer uzgadnia z flotą najdogodniejszy harmonogram prac, aby samochód jak najkrócej pozostawał w serwisie. W związku z tym podejmowane są działania wyprzedzające, dotyczące m.in. pozyskania niezbędnych części, ewentualnego wsparcia technicznego czy zaplanowania prac bez zbędnych opóźnień. Serwisowanie pojazdów Forda w autoryzowanych stacjach obsługi zawsze odbywa się za pomocą oryginalnych części, z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu i narzędzi przez przeszkolony personel.

Kluczem do wszystkiego są Centra FORDLiive, których pracownicy kontaktują się bezpośrednio z dealerami, zapewniając jak najkrótszy pobyt samochodu w serwisie. Ofertę wyróżniają m.in. wydłużone godziny otwarcia warsztatów, przeglądy wykonywane tego samego dnia czy prosty proces rezerwowania wizyt serwisowych.

Źródło: Ford
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
Transcash.eu S.A.


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY, OPINIE i RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels