Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Gdyby ciężarówka miała duszę

Utworzona: 2023-08-03


Nowa kampania marketingowa Volta Trucks pod tym hasłem ma na celu podkreślenie funkcji elektrycznej Volty Zero. Jej uwaga skupia się na kwestiach bezpieczeństwa, zrównoważonego rozwoju i komforcie kierowców w logistyce ostatniej mili.

Głównym przesłaniem kampanii jest potrzeba przejścia na pojazdy bezemisyjne i ich znaczenie w centrach miast. Jej autorzy zachęcają odbiorców do zastanowienia się nad tym, co trzeba poprawić, aby osiągnąć ten cel. W treści przekazu podkreśla się, że elektryczne pojazdy Volta Trucks są specjalnie zaprojektowane z myślą o dystrybucji miejskiej, szczególnie w celu zmniejszenie szkodliwych zanieczyszczeń powietrza.

Spoty reklamowe rozgrywają się na tle klasycznych paryskich dzielnic, ukazując mieszkańców miast, którzy będą głównymi beneficjentami innowacji, jakie zapewniają ciężarówki Volta Zero w zakresie bezpieczeństwa i zrównoważonego rozwoju. W kampanii występuje również kobieta-kierowca, która zwraca uwagę na wyraźne zalety elektrycznej ciężarówki dla kierowców, w tym łatwość wsiadania i wysiadania dzięki przesuwanym dwustronnym drzwiom. Centralna pozycja kierowcy, system kamer i nisko umieszczona kabina to cechy, które poprawiają bezpośrednią widoczność na drogę w środowisku miejskim. Wszystkie te cechy nie tylko ułatwiają pracę kierowców, ale także poprawiają bezpieczeństwo pieszych, rowerzystów i wszystkich innych niechronionych użytkowników dróg.

Ogólnie rzecz biorąc, kampania ma na celu budowanie świadomości na temat zaangażowania firmy Volta Trucks w bezpieczeństwo, zrównoważony rozwój i dobro kierowców w logistyce miejskiej, przy jednoczesnym promowaniu zalet elektrycznych pojazdów użytkowych w centrach miast.



Źródło: Volta Trucks
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
Wega Agencja celna


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY, OPINIE i RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels