W drodze
Do ujawnienia nieprawidłowości doszło na DW194 w Łubowie koło Gniezna. Tam inspektorzy zatrzymali do kontroli zespół pojazdów, którym przewożone były dwa kontenery 20-stopowe z Gdańska do Pobiedzisk. Jak się okazało, ważył on 65, 7 tony, zamiast przepisowych 40 ton. Podczas kontroli kierująca nie okazała zezwolenia na przejazd pojazdem nienormatywnym. W tym przypadku niezbędne było zezwolenie kategorii piątej. Tak ciężka ciężarówka powinna być pilotowana przez co najmniej jeden pojazd. Nie było to jedyne wykryte naruszenie przepisów.
Kolejna część wyczynów drogowych ''miszczów''.
MICHAEL BRONSKY i jego kolejna realizacja. Firma DZIENISZEWSKI przewoziła ciężką turbinę. MICHAEL miał okazję być przy transporcie.
Cysternę bez dopuszczenia do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego zatrzymali do kontroli inspektorzy Inspekcji Transportu Drogowego z Gorzowa Wielkopolskiego. Kierowca przewoził w niej prawie 25 ton ładunku.
Zdaniem inspektorów z Inspekcji Transportu Drogowego ze Szczecina, na tzw. drewnianym szlaku z Niemiec do Szczecinka, od zeszłego roku, nic się nie zmieniło w zakresie przewozu drewna. Naczepy typu firanka nadal wykorzystywane są do przewozu drewna bez właściwego zabezpieczenia, a same środki transportu nie są do tego przeznaczone 8211; zgodnie z rozporządzeniem w sprawie sposobu przewozu ładunku. W tym przypadku, według oświadczenia kierowcy, naczepa została zmodyfikowana, gdyż dodano do niej metalową klatkę. Powyższe wyjaśnienia i zastany stan faktyczny jednak nie przekonał inspektorów.
W tym odcinku wnętrze Renault Master z 2021 roku w zabudowie międzynarodowej, TwinCab.
MICHAEL BRONSKY po raz kolejny opublikował filmik z ciekawej realizacji - Trwa budowa parku wiatrowego w Pasłęku i udało się złapać kilka przejazdów z elementami wiatraków.