REKLAMA

Ciekawostki

Najpotężniejsze ciężarówki
Najpotężniejsze ciężarówki
Kategoria: Ciekawostki / Ilość glosów: 4

Obejrzyjcie zestawienie dziesięciu najpotężniejszych samochodów ciężarowych na świecie.

Monika_etransport.pl

Zmiana opony na #Dakar2022
Zmiana opony na #Dakar2022
Kategoria: Ciekawostki / Ilość glosów: 14

Ciężka robota i dalej w piaszczystą trasę

Magda_etransport.pl

Co czeka transport w najbliższych miesiącach?
Co czeka transport w najbliższych miesiącach?
Kategoria: Ciekawostki / Ilość glosów: 19

Początek 2022 roku zwiastuje w transporcie kolejne istotne zmiany. Tematem dominującym z pewnością będzie pakiet mobilności, który już od lutego będzie kształtował nową, branżową rzeczywistość. Chociaż wdrożenie pakietu jest zdecydowanie największym dla transportu wydarzeniem, to nie można zapomnieć, że kierowcy muszą się też przygotować na szereg innych nowości. Większość z nich związana jest z karami i mandatami. Kraje europejskie wprowadzają nie tylko nowe taryfikatory, ale poszerzają także zakres wykroczeń. Od palenia papierosów w kabinie po wjazd do niektórych miast tylko dla pojazdów z euro 6 lub napędem elektrycznym.

Kinia_etransport.pl

Przeuroczy
Przeuroczy
Kategoria: Ciekawostki / Ilość glosów: 12

Niesamowita maszyna po wymianie silnika na nowy o mocy 220 koni mechanicznych.

Magda_etransport.pl

Które drogi będą otwarte w 2022 roku
Które drogi będą otwarte w 2022 roku
Kategoria: Ciekawostki / Ilość glosów: 17

W filmie Autor omawia wszystkie odcinki Autostrad i Dróg ekspresowych, które będą oddane do ruchu w roku 2022.

Kinia_etransport.pl

widok na...
widok na...
Kategoria: Ciekawostki / Ilość glosów: 17

Norwegię z fotela truckera, jazda Volvo FH540 iSave

Magda_etransport.pl

Największa na świecie półciężarówka 8212; Tractomas TR 10 x 10 D100 firmy Nicolas Industrie SAS
Największa na świecie półciężarówka 8212; Tractomas TR 10 x 10 D100 firmy Nicolas Industrie SAS
Kategoria: Ciekawostki / Ilość glosów: 17

Tractomas TR 10×10 D100 jest wyposażony w silnik Diesel V 12 Caterpillar 3412E o pojemności 27, 3 litra, mocy 1000 koni mechanicznych, obrotach silnika 2100 obr/min. Ten niezwykle mocny silnik, w połączeniu z przekładnią Power-Shift 16 821 firmy Dana SPICER (USA), zapewnia moment obrotowy do 4000 Nm. Oś przednia i tylna ciągnika są produkowane przez niemiecką firmę Kessler, każdy napęd na przednie koła największego ciągnika na świecie ma ładowność 12, 5 tony, tylna oś może wytrzymać obciążenie 25 ton.

Pojazdy wyposażone w opony Goodyear Unisteel 445/95 R25 są bardzo trwałe, zapewniają niezawodną trakcję z nawierzchnią, ale jednocześnie zapewniają płynność jazdy w warunkach terenowych. Maksymalna prędkość, z jaką może jechać nie przekracza 65 km/h, a przy pełnym obciążeniu może jechać nie szybciej niż 50 km/h.

Dzięki możliwościom Tractomas TR 10×10 D100 byliśmy w stanie przetransportować bardzo ciężkie i ogromne ładunki bez ich demontażu, na dystansie do 4000 km. Jego gabaryty są naprawdę kolosalne: 12, 62 m długości, 3, 5 m szerokości i 4, 5 m wysokości i przewyższają wszelkie znane wymiary ciężkich ciągników na świecie.

Kinia_etransport.pl