W drodze
W asyście Inspekcji Transportu Drogowego dwie ciężarówki tego samego przewoźnika trafiły do serwisu tachografów. Świętokrzyscy inspektorzy ITD stwierdzili, że w pojazdach wykorzystywane są przerobione tachografy, które umożliwiały kierowcom manipulowanie czasem pracy.
Jadąc autostradą A2 od strony Warszawy w kierunku zachodnim przez 6 km na trzech pasach ruchu jechały obok siebie trzy ciężarówki. To co się działo za samochodem osoby, która zarejestrowała tą sytuację to masakra. Ludzie mrugali światłami, przeskakiwali z pasa na pas bo to dość nietypowa sytuacja.
Prawie 80 km/h jechał ulicami Warszawy kierowca ciężarowego holownika, ciągnąc za sobą ciągnik siodłowy. Na pojeździe znajdowały się niebieski światła uprzywilejowania, na które holownik nie posiadał stosownego zezwolenia. Inspektorzy z Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym zatrzymali dowód rejestracyjny pojazdu, a kierowcę ukarali mandatem karnym.
17 pojazdów zderzyło się ze sobą na A3 w Hesji. Wypadek na autostradzie stanowił duże wyzwanie nawet dla doświadczonych ratowników.
Cztery ciężarówki zagranicznych przewoźników zakończyły tranzyt przez Polskę przymusowym postojem na wyznaczonych parkingach strzeżonych. Kierowcy okazali funkcjonariuszom wielkopolskiej i mazowieckiej Inspekcji Transportu Drogowego nieprawidłowo wypełnione zezwolenia. Mogły one zostać użyte ponownie. Nie wpisano na nich m. in. numerów rejestracyjnych pojazdów.