W piątek (9 kwietnia) w Kamieniu na DW 747, inspektorzy z Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie zatrzymali do rutynowej kontroli betonomieszarkę. Wynik ważenia tego pojazdu zaskoczył nawet inspektorów. Okazało się, że rzeczywista masa gruszki z betonem wyniosła 47, 2 tony, czyli o ponad 15 ton więcej niż dopuszczalny limit 32 ton. Również nacisk podwójnej osi napędowej był przekroczony i wyniósł 33, 8 tony, czyli o 87% powyżej normy 18 ton.
Myślę, że z tego przepisu może skorzystać nawet największy laik. A potem zajadać domowe poza domem, np w trasie.
Kierowca Renault zajeżdża drogę Audi i metalową pałką rozbija szybę samochodu.
Od autora filmu: ''Nie wiem co było wcześniej ale coś krzyczał o wyprzedzaniu że audi za wolno czy coś tam... koleś z audi też nie wiedział o co mu chodzi. ''
9 kwietnia 2021 - Wałbrzych
Do ujawnienia nieprawidłowości doszło na DW194 w Łubowie koło Gniezna. Tam inspektorzy zatrzymali do kontroli zespół pojazdów, którym przewożone były dwa kontenery 20-stopowe z Gdańska do Pobiedzisk. Jak się okazało, ważył on 65, 7 tony, zamiast przepisowych 40 ton. Podczas kontroli kierująca nie okazała zezwolenia na przejazd pojazdem nienormatywnym. W tym przypadku niezbędne było zezwolenie kategorii piątej. Tak ciężka ciężarówka powinna być pilotowana przez co najmniej jeden pojazd. Nie było to jedyne wykryte naruszenie przepisów.
Czy wiecie, jak dużą częścią kosztów operacyjnych ponoszoną przez firmę transportową są opłaty drogowe? Wyjaśnienie tej kwestii w dzisiejszym odcinku.
Kolejna część wyczynów drogowych ''miszczów''.
MICHAEL BRONSKY i jego kolejna realizacja. Firma DZIENISZEWSKI przewoziła ciężką turbinę. MICHAEL miał okazję być przy transporcie.