Nowa lokalizacja to przede wszystkim zwiększenie przepustowości i efektywności pracy serwisu. Obecnie możemy obsługiwać większą liczbę pojazdów w tym samym czasie, co pozwala na ich szybszy powrót na drogę. Większa przestrzeń pozwala też na lepszą organizację stanowisk pracy, co również zwiększa efektywność napraw. Wszystko służy podniesieniu jakości obsługi i zadowolenia klientów komentuje Rafał Granosik, członek Zarządu Scan-Partner Sp. z o.o.Zespół serwisu tworzy 7 mechaników oraz 3 osoby w BOK. Firma jest w trakcie rekrutacji handlowca serwisowego. Docelowo, załoga ma powiększyć się o dodatkowego mechanika, a serwis będzie dostępny w systemie dwuzmianowym. Kierownikiem serwisu pozostaje Tomasz Walczak, który jest związany ze Scan-Partner od 27 lat.
Nowy obiekt zwiększa również komfort pracy naszego zespołu, co także wpływa pozytywnie na jakość świadczonych usług. Przede wszystkim jednak jesteśmy obecnie lepiej przygotowani do obsługi rosnącej liczby pojazdów we flotach klientów. Elastyczność obsługi pozwoli na utrzymanie wysokiego standardu obsługi nawet w okresach zwiększonego zapotrzebowania dodaje Rafał Granosik.Scan-Partner Sp. z o.o., autoryzowany diler Scania, działa od 1995 roku głównie na terenie województwa łódzkiego. Poza Tomaszowem Mazowieckim, placówki firmy mieszczą się w Rzgowie (siedziba firmy), Sieradzu i w Łowiczu.
📌Adres: Łazisko 11, 97-200 Tomaszów Mazowiecki.
⏰Godziny pracy serwisu: poniedziałek – piątek: 8:00 – 16:30, sobota: 8:00 – 14:00.
📞Telefon kontaktowy: +44 723 40 22.
Źródło: Scania