Otwarcie punktu w Karpinie to dla nas strategiczny krok. Chcemy być jak najbliżej klientów, oferując im najwyższy standard usług serwisowych i sprzedażowych. Nowoczesna infrastruktura, doskonała lokalizacja oraz doświadczony zespół to gwarancja jakości, którą zapewniamy od lat, teraz także w obiekcie w KarpinieW hali serwisowej mieści się 11 nowocześnie wyposażonych stanowisk obsługowo-naprawczych, w tym:
powiedział Andrzej Korcik, prezes zarządu spółki Uni-Truck.
· specjalne stanowisko dla pojazdów elektrycznych i gazowych, wyposażone w mobilne podnośniki;
· dwa podnośniki dwukolumnowe do pojazdów o masie do 7 ton;
· dwa podnośniki dla samochodów ciężkich;
· dwa kanały serwisowe, z których jeden pozwala na jednoczesną obsługę trzech IVECO Daily;
· dwie pełnoprzejazdowe nitki z kanałami, zapewniające wygodny wjazd i wyjazd.

Nowy serwis oferuje szeroki zakres usług: od napraw mechanicznych i bieżącego serwisu eksploatacyjnego (wymiany oleju, przeglądy), przez doradztwo techniczne i serwis klimatyzacji, po weryfikacje przedzakupowe i naprawy powypadkowe, realizowane we współpracy z warszawskim oddziałem firmy. Klienci mogą również skorzystać z oferty sprzedaży pojazdów z gamy lekkiej IVECO, w tym modelu Daily. Doświadczeni doradcy pomagają dobrać najlepsze rozwiązania pod względem dopasowania pojazdu do potrzeb firmy oraz zadania transportowego. Do dyspozycji klientów jest także szeroka oferta rozwiązań finansowania fabrycznego.
Nowy punkt serwisowo-sprzedażowy w Karpinie to istotny krok w dalszej optymalizacji autoryzowanej sieci dealerskiej IVECO w Polsce. Jego otwarcie to kolejny element naszej strategii, której celem jest zapewnienie klientom jeszcze łatwiejszego dostępu do profesjonalnej i sprawnej obsługi. Chcemy, by współpraca z marką IVECO była dla naszych klientów jak najbardziej komfortowa i satysfakcjonującaPunkt w Karpinie to jedna z pierwszych stacji dealerskich w Polsce, która w pełni wdrożyła nowe oznakowanie IVECO po globalnym rebrandingu. Zastosowane tam innowacyjne rozwiązania, w tym nowoczesna zabudowa serwisowa, wyznaczają nowe standardy w branży. Komfort klientów zwiększa również zadaszona strefa umożliwiająca wygodne przyjęcia i wydania pojazdów. W obiekcie znajduje się też wygodna poczekalnia dla kierowców, wyposażona w prysznic.
zapewnił Daniel Wolszczak, dyrektor generalny IVECO Poland.

Źródło: IVECO