Oferujemy klientom unikalne rozwiązanie transportowe, które zwiększa ich przewagę konkurencyjną w regionie Azji i Pacyfiku. Wykorzystujemy atuty naszej silnej, globalnej sieci transportu lądowego i oceanicznego. Dzięki opracowaniu alternatywnych tras skracamy czas realizacji dostaw, ale to klienci sami mogą decydować, czy chcą korzystać z opcji standardowej czy szybkiej. Redukcja zapasów i przestrzeni magazynowej, szybsze fakturowanie – to kolejne mocne strony tego rozwiązania mówi Justyna Jaśkiewicz, Head of LCL Cluster North East Europe w DB SCHENKER.Proponowane przez operatora rozwiązanie jest doskonałą ekonomicznie alternatywą dla klientów, którzy nie chcą korzystać z szybkiego transportu lotniczego, a tradycyjne połączenie oceaniczne uniemożliwia im sprawne dotarcie na rynki zbytu w regionie Azji i Pacyfiku. Szybsza opcja routingu to także redukcja kosztów składowania w magazynach klientów. Dzięki LCL producenci i eksporterzy mogą częściej i szybciej wysyłać wytworzone towary. To jeden z przykładów działań, za pomocą których operator wspiera swoich klientów w optymalizacji procesów w łańcuchu dostaw.
Labirynt wyzwań związanych z globalnymi dostawami
W obliczu rosnących wymagań rynkowych i dynamicznej sytuacji geopolitycznej na świecie DB SCHENKER oferuje swoim klientom kompleksowe podejście do optymalizacji łańcuchów dostaw. Praca ekspertów, opierająca się na skrupulatnej analizie oraz innowacyjnych narzędziach i zaawansowane platformy cyfrowe pozwalają precyzyjnie dobrać rozwiązanie do indywidualnych potrzeb każdego prowadzonego biznesu. Takie wsparcie operatora logistycznego przyśpiesza realizację planów ekspansji na nowe rynki, ale też pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze.Źródło: DB SCHENKER