Rekordowa VI edycja Targów Rozwiązań Transportowych 4Poland
Z każdym rokiem Targi 4Poland cieszą się coraz większym zainteresowaniem zarówno wśród wystawców, jak i odwiedzających. Podczas minionej edycji, na blisko 3000 osób, które odwiedziły Targi czekało 40 samochodów ciężarowych i niemal 70 Wystawców. W tym roku na Torze odwiedzający mogli zapoznać się z ofertą firm związanych z branżą transportową w zakresie: zabudów, paliw, olei, wyposażenia, finansowania, naczep i wielu innych.Program VI edycji Targów 4Poland nie pozostawiał miejsca na nudę. Odwiedzający mogli wziąć udział w jazdach testowych elektrycznych pojazdów Volvo Trucks oraz doświadczyć kontrolowanych poślizgów na płycie poślizgowej pod okiem doświadczonych Instruktorów ze Szkoły Doskonalenia Jazdy Volvo Trucks. Istotnymi momentami były także wydania aż 24 pojazdów – w tym roku największe zainteresowanie budziła kolejna elektryczna śmieciarka w Polsce, odebrana przez Przedsiębiorstwo Komunalne w Sieradzu, oraz ciągnik, którym Iwona Blecharczyk odbyła Volvo Trucking Adventure, a dział pojazdów Używanych Volvo Polska nabył dla lokalnego klienta.
Punktem kulminacyjnym dnia było podpisanie umowy z MBC Trans Marcin Ciołek na pierwszy w Polsce ciągnik elektryczny gamy FH 4x2, wyposażony w 3 silniki elektryczne oraz zestaw 6 baterii o pojemności 540 kWh i zasięgu 300 km. MBC Trans to firma z wieloletnim doświadczeniem w branży transportu drogowego i logistyki. Zeroemisyjny pojazd wspiera strategię rozwoju spółki, opartą na zrównoważonych rozwiązaniach. Ponadto odwiedzający mogli podziwiać kolekcję retro pojazdów Volvo, a na żądnych dodatkowych wrażeń czekała Strefa Elektryzujących Atrakcji. Nie zapomniano też o najmłodszych, którzy mogli spędzić radosny czas z animatorami w Strefie Volvo Kids. Dzień targowy zwieńczyło wyjątkowe show z udziałem samochodów ciężarowych Volvo i akrobacji lotniczych, oraz koncert gwiazdy wieczoru – Agnieszki Chylińskiej.
Volvo Trucks – wyniki i plany na przyszłość
Podczas śniadania prasowego, Małgorzata Kulis, Dyrektor Zarządzająca Volvo Trucks Polska, przedstawiła wyniki i osiągnięcia z minionych miesięcy. Poza wynikami biznesowymi, pokazano najciekawsze pojazdy wydane przez Volvo Trucks w Polsce, a także pokreślono dywersyfikację portfela inwestycji Volvo Trucks – spółka w ostatnim czasie zainwestowała w fotowoltaikę.Klienci, którzy postawią kroki jako pierwsi w elektryfikacji pojazdów ciężarowych oraz nauczą się obsługi tych pojazdów będą bardziej przygotowani na intensyfikację tej elektryfikacji. Z tym wszystkim łączy się również optymizacja wykorzystania floty firm transportowych. Cieszymy się, że nasz wieloletni klient – firma MBC Trans, zdecydował się na ten pierwszy krok wraz z Volvo Trucks i modelem FH Electricpowiedziała Małgorzata Kulis, Dyrektor Zarządzająca Volvo Trucks Poland.Równie imponująco brzmią plany Volvo Trucks. Małgorzata Kulis powiedziała o planowanych modernizacjach kabin, które wkrótce ujrzą światło dzienne, testach silników wodorowych oraz planach na obchody 30-lecia marki w 2024 roku.
Nie mógł zostać pominięty także temat Akcji Profesjonalni Kierowcy, największej akcji społecznej w sektorze TSL, zainicjowanej przez Volvo Trucks i realizowanej przy wsparciu Instruktorów Szkoły Doskonalenia Jazdy Volvo Trucks. Co roku program szkoleń dostosowywany jest do oczekiwań uczestników i rynku – nowością w tegorocznej agendzie są zajęcia z ekonomicznej jazdy pojazdami elektrycznymi oraz pilotowa współpraca z firmą FAZ Drivers, pośredniczącą w relacji zatrudnienia między kierowcami zawodowymi a przewoźnikami. Nieustanny rozwój Akcji cieszy również jej Partnerów; w tym roku po raz kolejny program wspierają Continental, MAK Ubezpieczenia, MJM Brokers, Phillips Poland, PKO Leasing, Shell Polska, Wielton, Volvo Trucks oraz Volvo Financial Services (VFS). Do grona Partnerów po raz pierwszy dołączył także Chubb.
Zobacz jak wyglądały targi oczami zespołu etransport.pl
Źródło: Volvo Trucks