Dane prosto na smartfon klienta
Specjalnie opracowana aplikacja On-Site przenosi ContiConnect 2.0 bezpośrednio na smartfon użytkownika. Jest to możliwe dzięki nowej generacji czujników, które dzięki funkcji Bluetooth, umożliwiają bezpośredni transfer danych z urządzenia do aplikacji. Dzięki temu kontrolę pod kątem głębokości bieżnika i stanu opon można przeprowadzić bezpośrednio w pojeździe, co jeszcze bardziej upraszcza i ułatwia zarządzanie ogumieniem. Za sprawą aplikacji On-Site, nowego portalu internetowego i aplikacji dla kierowców, Continental posiada odpowiednie rozwiązanie dla każdego użytkownika. Doskonała wydajność floty: redukcja kosztów i oszczędność czasu.ContiConnect 2.0 Advanced oferuje firmom transportowym korzyści w postaci większej efektywności floty dzięki obniżeniu kosztów i oszczędności czasu, ponieważ przeglądy i wizyty w warsztatach można zaplanować z wyprzedzeniemwyjaśnia Dushyanth Rajagopal, Product Manager Digital Solutions w Continental.Pozwala to uniknąć nieprzewidzianych awarii i przestojów pojazdów. Lepsza konserwacja opon to także oszczędność paliwa i pomoc w optymalizacji kosztów oraz utrzymaniu emisji CO2 na niskim poziomie, podobnie jak dłuższa żywotność wynikająca z wyeliminowania przedwczesnej wymiany opon.
Dzięki kompleksowemu podejściu do doradztwa, znanemu jako LODC (Lowest Overall Driving Costs), producent opon jest w stanie jeszcze bardziej obniżyć koszty operacyjne związane z ogumieniem. Ma ono znaczący wpływ na koszty paliwa, konserwacji i napraw, które stanowią ponad 53% całkowitych wydatków floty. Optymalny dobór opon, zarządzanie serwisem oparte na danych i kontrola ogumienia w odpowiednim czasie mogą znacznie zmniejszyć te wydatki. Częścią usług Continental jest również całodobowa obsługa awarii oraz optymalizacja procesów zamówień, administracji i fakturowania klienta.
Źródło: Continental