Ciężarówka QUANTRON FCEV EU ma na pokładzie ogniwo paliwowe Ballard Power H2 i zintegrowaną oś elektryczną. Unikalne rozwiązania, które są najlepsze w swojej klasie w istniejącym konkurencyjnym segmencie, obejmują między innymi bezkompromisową przydatność do codziennego użytku dzięki obecności kabiny sypialnianej dla kierowców na długich trasach oraz możliwość korzystania z naczep i zabudów zgodnych ze standardem ISO. Pojazd wyposażony będzie w zbiornik na wodór o pojemności znacznie ponad 50 kg.
QUANTRON FCEV EU to:
🔹600-700 km zasięgu przy maksymalnym obciążeniu,
🔹możliwie długa kabina sypialna i standardowa przyczepa ISO,
🔹zoptymalizowana aerodynamika,
🔹najlepsza w swojej klasie pojemność zbiornika zapewniająca maksymalny zasięg,
🔹prawie brak zmian w ładowności,
🔹możliwość tankowania przy ciśnieniu 350 lub 700 bar,
🔹ciągnik i podwozie w różnych konfiguracjach - od rozstawu osi 3600+ mm.
Ciężarówka FCEV będzie dostępna od drugiego kwartału 2023 roku i jest przeznaczona do użytku w ciężkich warunkach i na długich dystansach.
Źródło: Quantron AG
Utworzona: 2022-08-05