Celem współpracy jest oferowanie bezemisyjnych pojazdów użytkowych po cenach porównywalnych z równoważnymi pojazdami z silnikiem Diesla. Dalsze szczegóły dotyczące tych partnerstw zostaną ujawnione na targach IAA Transportation, które rozpoczną się 16 września w Hanowerze.
Do tej pory producent dostarczył klientom ponad 200 pojazdów, w tym akumulatorowo-elektryczny autobus miejski CIZARIS o długości 12 m, który trafił do odbiorców we Włoszech i Austrii. W ofercie są też lekkie ciężarówki przeznaczone do dostaw na ostatniej mili oraz ciężarówki o dużym tonażu, zarówno zasilane akumulatorami (BEV), jak i ogniwami paliwowymi (FCEV). Firma jest szczególnie dumna ze swojego flagowego modelu QHM FCEV AERO. Jest to ciągnik siodłowy o dmc do 44 ton, dostępny zarówno w wersji BEV, jak i FCEV. Oprócz modelu QLI BEV, firma oferuje też lekką ciężarówkę QLI FCEV, która jest wykorzystywana przez firmę IKEA w Austrii. Model ten powstał niespełna dwa lata temu jako prototyp, a teraz jest już używany przez klientów. Dzięki krótkiemu czasowi tankowania i zasięgowi do 450 km QLI FCEV okazuje się idealnym uzupełnieniem akumulatorowych pojazdów elektrycznych oferowanych przez firmę w tym segmencie.
U podstaw sukcesu obu modeli leży technologia QUANTRON INSIDE, skupiająca się na znacznej poprawie niezawodności i wydajności bezmisyjnych pojazdów użytkowych. Technologia ta wykorzystuje najnowocześniejsze ogniwa paliwowe i układy napędowe, zapewniając maksymalną wydajność i codzienną użyteczność pojazdów. Technologia jest dostępna zarówno dla pojazdów zasilanych ogniwami paliwowymi, jak i pojazdów elektrycznych z akumulatorów. Dzięki temu producent oferuje obecnie najszersze portfolio bezemisyjnych pojazdów użytkowych, wnosząc tym samym znaczący wkład w dekarbonizację branży transportowej.
Źródło: QUANTRON
Utworzona: 2024-08-30