W 2023 roku przeprowadziliśmy szereg zmian biznesowych, które miały na celu podniesienie efektywności naszej floty i wydajności procesów logistycznych. W ostatnich miesiącach zwiększyliśmy wykorzystanie największych pojazdów z naczepami 33 paletowymi, ale też zoptymalizowaliśmy załadunki powrotne, co podniosło naszą efektywność. Wyniki pokazują, że kierunek zmian był dobry, dlatego z pewnością będziemy chcieli kontynuować ten proces oraz inwestować w dalszy rozwój floty mówi Krzysztof Pawlik, dyrektor transportu Frigo Logistics.Planowane są otwarcia nowego centrum dystrybucyjnego w Nowym Dworze Mazowieckim, o łącznej powierzchni 9,5 tys. mkw., które będzie dysponować 21 tys. miejsc paletowych, oraz rozbudowanej mroźni w Żninie, która powiększy się 4,2 tys. mkw oraz o 12 tys. miejsc paletowych. Operator logistyczny chce także dalej rozwijać swoją flotę, również w oparciu o pojazdy elektryczne. Realizowane inwestycje pozwolą na znaczące wzmocnienie zdolności operacyjnych w najbliższych miesiącach.
Kierunek naszych inwestycji jest ściśle związany z rozwojem rynku i potrzeb naszych klientów. Prowadzimy bardzo specjalistyczne usługi, które wymagają od nas nie tylko know-how, lecz także zaawansowanego zaplecza logistycznego. Inwestycje są dla nas naturalne i chcemy je kontynuować w najbliższym roku mówi Kris Verbruggen, prezes Zarządu Frigo Logistics.
Firma posiada dziesięć centrów dystrybucyjnych, a obecne jest w trakcie realizacji planu inwestycyjnego o wartości 200 mln zł, który zwiększy możliwości dystrybucyjne w najbliższych latach. Frigo Logistics dostarcza produkty wymagające kontrolowanych temperatur do ponad 4500 punktów w całej Polsce.
Źródło: Frigo Logistics