Gwarancja na akumulator eTGE obejmuje 8 lat lub 160 000 km. Zatem pojazdy, które trafiają do sieci MAN TopUsed są nadal nią objęte. Niemniej jednak stan akumulatora jest każdorazowo kompleksowo sprawdzany przy odbiorze pojazdu. Jak dotąd nasze ustalenia wskazują, że baterie są w lepszym stanie niż oczekiwano. Oznacza to, że starzenie się akumulatorów jest łagodniejsze niż pierwotnie zakładanoDostawczy model eTGE oferuje, przypomnijmy, bogate wyposażenie standardowe, w tym wszystkie dostępne fabrycznie systemy wspomagania kierowcy, elektroniczną klimatyzację, amortyzowany fotel kierowcy, podgrzewaną przednią szybę, nawigację z 8-calowym wyświetlaczem, tempomat, kamerę cofania i pełne reflektory LED. Systemy wspomagające jazdę, takie jak nowo opracowany asystent skrętu, asystent jazdy w korku i asystent zmiany pasa ruchu, odciążają kierowcę i zapewniają większe bezpieczeństwo na drodze. Przyjazna w utrzymaniu, uproszczona architektura elektroniki znacznie poprawia funkcjonalność pojazdu, umożliwia dostęp do rozbudowanych usług cyfrowych i zapewnia wysoki poziom niezawodności. System zarządzania pracami serwisowymi z długimi okresami międzyobsługowymi zmniejsza koszty operacyjne i zapewnia maksymalną dostępność pojazdu.
wyjaśnia Erik Kraus-Boere, dyrektor sprzedaży używanych autobusów i pojazdów Awangarda.
Do wyboru są trzy okresy leasingu: 18, 24 lub 30 miesięcy. W ramach programu „eTGE w abonamencie” MAN pokrywa jedną trzecią kosztów leasingu. Przykładowo, w przypadku leasingu 24-miesięcznego klient płaci tylko za 16 miesięcy, co w oczywisty sposób zmniejsza jego ryzyko finansowe i otwiera możliwość korzystnego zakupu pojazdu na koniec okresu leasingu. Dzięki temu klient może poznać swój pojazd, a następnie zakupić go po korzystnej cenie.
Źródło: MAN Truck & Bus