Kompleksowa obsługa od drzwi do drzwi w imporcie i eksporcie
Ponad 8 200 frachtowych połączeń drobnicowych dziennie, dostęp do wspólnego portfela produktów w całej Europie – także do opcji premium z gwarantowanym czasem realizacji.Decydując się na transport morski LCL klienci nie muszą zamawiać całego kontenera. Mogą sprowadzać lub wysyłać towar częściej, mniejszymi partiami, w zależności od potrzeb. Gęstość i regularność połączeń w sieci DB Schenker zapewnia stałą obecność towarów na docelowych rynkach lub liniach produkcyjnych. To także efektywność finansowa - bez kosztów magazynowania i zapasów.
Podobnie jak w przypadku całej oferty DB Schenker, LCL system obejmuje również szereg usług o wartości dodanej, takich jak pick&pack, regularne kontrole jakości, staranna segregacja ładunków, etykietowanie, montaż, kompletowanie i dostosowywanie produktów, przewóz odzieży na wieszakach, przepakowywanie, oraz dystrybucja sprowadzonych towarów.
Bezemisyjny transport na oceanch
Dzięki współpracy z armatorem CMA CMG przesyłki na odcinku oceanicznym można realizować bezemisyjnie. Umowa na zakup przez DB Schenker 2 500 ton biopaliwa łącznie zredukuje emisję CO2 o 7 000 ton. Klienci, którzy zamówią tę usługę mają możliwość uzyskania certyfikatu ekologicznego transportu zleconych przesyłek. DB Schenker zapowiada, że liczba 2 500 ton zamówionego biopaliwa będzie rosła wraz z zapotrzebowaniem na to rozwiązanie.Podobnie jak we frachcie lotniczym, jesteśmy pierwszą firmą logistyczną, która oferuje w 100% bezemisyjny transport oceaniczny oparty na biopaliwie. Klienci zamawiając tę usługę będą mogli zredukować swój ślad węglowy – dodaje Piotr Kozłowski.
Źródło: DB Schenker