ID: 91064
Jakie najlepsze opony?
ID: 91064
ID: 91064
Mam pytanie potrzebuje kupić komplet opon na bliżniaki dociągniki ktoś mi doradzi jakie sa najlepsze bo firma w ktorej sie orientowałem to polecali mi goodyaer marathoon podobno długo wytrzumują i to są z tych opon energooszczednych?
Mam pytanie potrzebuje kupić komplet opon na bliżniaki dociągniki ktoś mi doradzi jakie sa najlepsze bo firma w ktorej sie orientowałem to polecali mi goodyaer marathoon podobno długo wytrzumują i to są z tych opon energooszczednych?
~artur*.24.15.185.ipv4.supernova.orange.pl
*.24.15.185.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (54)
~lewarek | No najlepsze chociaż drogie są Michelin ja mam obecnie na dwóch samochodach te opony zamierzam resztę zaopatrzyć w takie ://www. tirendo. pl/samochodowe/opony /michelin/ bo to zakup który się zwraca nie [olecam chińskiej tandety tylko naprawdę dobre gumy bo to najbezpieczniejsze. | 1 | ||
~belfer | A zimowe??? Które | 1 | ||
~warenica | Ja od kilku lat jeżdżę tylko na Bridgestonach. Oczywiście nie na jednych ; ). Mam od nich i letnie i zimowe. | 1 | ||
ese
| Adam posluguje sie tez nickami 187; ~Adam ~Sławek ~Marek ~starachow ski_maciej ~bonnie ~bbeataa ~Bonni e | 1 | ||
~fh 16 | jesli chodzi o ciagnik to tylko Michały na przednich szeroki balon zrobiłem 600tys, w miedzy czasie je obracałem, na tyłach 500tys żeby nie zima i jazda na skandynawie to by troche jeszcze posłużyły | 1 | ||
~Ł ysy | Chętnym mogę pokazać jak wyglądają Micheliny na przedniej osi po przejechaniu 250 tyś km z ładunkiem max 10 ton. Na tylnej osi nie pokaże, bo już ich nie ma. Super opony, każdemu polecam. Każdemu parkingowemu de*ilowi. Dodać muszę, przednia oś na poduszkach. | 1 | ||
robert2
| kiedys jezdzilem na hankook przod i tyl tyl ms i bylo ok teraz mam na tyle goodyer tez ms ale sa bardzo sliskie jak popada | 1 | ||
~!!!iiii | Nowa Scania LowDeck na Michelin średnie ładunki 15ton trasy min 900km. Os ciągnąca 150tys nacinanie 180tys złom. Przód 200tys złom. Znajomy co ma firmę w De i jeździ walking flor kupuje od 3 lat Hankook i pomimo, że ładuje zestawy nawet 50ton nie ma problemu aby dojeżdżać na nich ponad 300tys. | 1 | ||
~Ł ysy | !!!iiii. Napisz to wszystko dużymi literami. Parkingowi mędrcy może zmienią zdanie o cudownych Michelinach za zajebiste pieniądze. | 1 | ||
~Scaniowiec | Dayton na licencji Bridgestone. Dobra cena i jakość. Made by spain | 1 | ||
~Maszońskitirowiec | Ostatnio testujemy opony ciężarowe Westlake i powiem, że napędy na megach 295/60R22. 5 robią w granicy 220-240tyś :O z wagą różnie od 6 do 20 ton. Wcześniej zakładaliśmy LongMarch oraz Triangle to dramat bo auto pływało na autostradzie. | 1 | ||
~Vestas | 230kkm i na ciągnącej pod wywrotką dopiero się skończyły. Przód wystarczy do końca wynajmu czyli lekko ponad 300kkm. Mowa o Michelinach, macie idiotów za kierownicami! | 1 | ||
~Vestas | Jak można Michelin z przodu zużyć przed 200kkm?! Heh, de*ile. | 1 | ||
~Vestas | 230kkm na ciągnącej i bywały tonaże, o których wasi posiadacze uprawnień słyszeli jedynie na UP przy wódzie na weekend. A wam przy wadze piórkowej i asfaltowej nawierzchni wytrzymywały 180kkm po nacince?! Już wiem, skąd te jęki na kierowców, poprostu zatrudniacie gamoni. | 1 | ||
~kris | Tak Vestas wszyscy gamonie tylko ty potrafisz jezdzić. A moze wytłumaczenie jest łatwiejsze niz sądzisz. Jakby opony wytrzymywały 300-400 tys to by fabryki musieli zamykać. Od 2008 roku obserwuję że opony są gorszej jakości i robią o połowe mniejsze przebiegi a ty tu opowiadasz bajki z mchu i paproci | 1 | ||
~Pan teraz O! | kris bredzisz. 370 tysięcy przejechałem na przednich oponach. Wymienili, choć jeszcze były spokojnie do jazdy. | 1 | ||
Pan_Ordynator
| 370 000 po raz pierwszy. Kto da więcej i przebije panterasa? | 1 | ||
~Vestas | kris, ale co niby negujesz? Napisałem jakie przebiegi zrobiłem, a ty próbujesz mnie bezpodstawnie zdyskredytować tylko dlatego, że twoje wozaki nigdy takich przebiegów na oponach nie zrobiły. Zastanów się co piszesz, ale lepiej będzie jeśli wydumasz coś z kierowcami. | 1 | ||
Pan_Ordynator
| A teraz proste pytanie: Co robicie takiego szczególnego, że robicie dużo większe przebiegi niż kierowcy z urzędu pracy? W czym jesteście lepsi? Rozumiem, że nie jezdzicie po kraweznikach i innych krawędziach i że każdego dnia sprawdźcie ciśnienie w kołach. Co jeszcze? | 1 | ||
Pan_Ordynator
| Vestas? Pan teraz? | 1 | ||
~Pan teraz O! | Pani Łalternator, coś ci z gaci wystaje i dynda. | 1 | ||
Pan_Ordynator
| Typowa odpowiedź w stylu głupka. A Ty vestas? | 1 | ||
~kris | Ze niby ja neguję? Bezpodstawnie? A własnie podstawnie. Na podstawie własnych doswiadczen. Moze sie nie znam ale od 15 lat 7 aut non stop 24 tony bo woze stal. Kierowców moze ze 40 i zadna opona nie wytrzymała 200 tys a przerabiałem GY, Fulda, Brigestone, Sava. Tylko nie mowimy tu o wozeniu pierza albo połowe na pusto. Bo ja mam ponizej 10% pustych przebiegów i ladunki non stop 24 tony | 1 | ||
~Pan teraz O! | Te pindo, sprawdzałaś już ile można maksymalnie załadować na dwie belki w chłodni? Czy dalej głupa walisz? | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz