ID: 91064
Jakie najlepsze opony?
ID: 91064
ID: 91064
Mam pytanie potrzebuje kupić komplet opon na bliżniaki dociągniki ktoś mi doradzi jakie sa najlepsze bo firma w ktorej sie orientowałem to polecali mi goodyaer marathoon podobno długo wytrzumują i to są z tych opon energooszczednych?
Mam pytanie potrzebuje kupić komplet opon na bliżniaki dociągniki ktoś mi doradzi jakie sa najlepsze bo firma w ktorej sie orientowałem to polecali mi goodyaer marathoon podobno długo wytrzumują i to są z tych opon energooszczednych?
~artur*.24.15.185.ipv4.supernova.orange.pl
*.24.15.185.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (54)
~lewarek | No najlepsze chociaż drogie są Michelin ja mam obecnie na dwóch samochodach te opony zamierzam resztę zaopatrzyć w takie ://www. tirendo. pl/samochodowe/opony /michelin/ bo to zakup który się zwraca nie [olecam chińskiej tandety tylko naprawdę dobre gumy bo to najbezpieczniejsze. | 1 | ||
~belfer | A zimowe??? Które | 1 | ||
~warenica | Ja od kilku lat jeżdżę tylko na Bridgestonach. Oczywiście nie na jednych ; ). Mam od nich i letnie i zimowe. | 1 | ||
ese
| Adam posluguje sie tez nickami 187; ~Adam ~Sławek ~Marek ~starachow ski_maciej ~bonnie ~bbeataa ~Bonni e | 1 | ||
~fh 16 | jesli chodzi o ciagnik to tylko Michały na przednich szeroki balon zrobiłem 600tys, w miedzy czasie je obracałem, na tyłach 500tys żeby nie zima i jazda na skandynawie to by troche jeszcze posłużyły | 1 | ||
~Ł ysy | Chętnym mogę pokazać jak wyglądają Micheliny na przedniej osi po przejechaniu 250 tyś km z ładunkiem max 10 ton. Na tylnej osi nie pokaże, bo już ich nie ma. Super opony, każdemu polecam. Każdemu parkingowemu de*ilowi. Dodać muszę, przednia oś na poduszkach. | 1 | ||
robert2
| kiedys jezdzilem na hankook przod i tyl tyl ms i bylo ok teraz mam na tyle goodyer tez ms ale sa bardzo sliskie jak popada | 1 | ||
~!!!iiii | Nowa Scania LowDeck na Michelin średnie ładunki 15ton trasy min 900km. Os ciągnąca 150tys nacinanie 180tys złom. Przód 200tys złom. Znajomy co ma firmę w De i jeździ walking flor kupuje od 3 lat Hankook i pomimo, że ładuje zestawy nawet 50ton nie ma problemu aby dojeżdżać na nich ponad 300tys. | 1 | ||
~Ł ysy | !!!iiii. Napisz to wszystko dużymi literami. Parkingowi mędrcy może zmienią zdanie o cudownych Michelinach za zajebiste pieniądze. | 1 | ||
~Scaniowiec | Dayton na licencji Bridgestone. Dobra cena i jakość. Made by spain | 1 | ||
~Maszońskitirowiec | Ostatnio testujemy opony ciężarowe Westlake i powiem, że napędy na megach 295/60R22. 5 robią w granicy 220-240tyś :O z wagą różnie od 6 do 20 ton. Wcześniej zakładaliśmy LongMarch oraz Triangle to dramat bo auto pływało na autostradzie. | 1 | ||
~Vestas | 230kkm i na ciągnącej pod wywrotką dopiero się skończyły. Przód wystarczy do końca wynajmu czyli lekko ponad 300kkm. Mowa o Michelinach, macie idiotów za kierownicami! | 1 | ||
~Vestas | Jak można Michelin z przodu zużyć przed 200kkm?! Heh, de*ile. | 1 | ||
~Vestas | 230kkm na ciągnącej i bywały tonaże, o których wasi posiadacze uprawnień słyszeli jedynie na UP przy wódzie na weekend. A wam przy wadze piórkowej i asfaltowej nawierzchni wytrzymywały 180kkm po nacince?! Już wiem, skąd te jęki na kierowców, poprostu zatrudniacie gamoni. | 1 | ||
~kris | Tak Vestas wszyscy gamonie tylko ty potrafisz jezdzić. A moze wytłumaczenie jest łatwiejsze niz sądzisz. Jakby opony wytrzymywały 300-400 tys to by fabryki musieli zamykać. Od 2008 roku obserwuję że opony są gorszej jakości i robią o połowe mniejsze przebiegi a ty tu opowiadasz bajki z mchu i paproci | 1 | ||
~Pan teraz O! | kris bredzisz. 370 tysięcy przejechałem na przednich oponach. Wymienili, choć jeszcze były spokojnie do jazdy. | 1 | ||
Pan_Ordynator
| 370 000 po raz pierwszy. Kto da więcej i przebije panterasa? | 1 | ||
~Vestas | kris, ale co niby negujesz? Napisałem jakie przebiegi zrobiłem, a ty próbujesz mnie bezpodstawnie zdyskredytować tylko dlatego, że twoje wozaki nigdy takich przebiegów na oponach nie zrobiły. Zastanów się co piszesz, ale lepiej będzie jeśli wydumasz coś z kierowcami. | 1 | ||
Pan_Ordynator
| A teraz proste pytanie: Co robicie takiego szczególnego, że robicie dużo większe przebiegi niż kierowcy z urzędu pracy? W czym jesteście lepsi? Rozumiem, że nie jezdzicie po kraweznikach i innych krawędziach i że każdego dnia sprawdźcie ciśnienie w kołach. Co jeszcze? | 1 | ||
Pan_Ordynator
| Vestas? Pan teraz? | 1 | ||
~Pan teraz O! | Pani Łalternator, coś ci z gaci wystaje i dynda. | 1 | ||
Pan_Ordynator
| Typowa odpowiedź w stylu głupka. A Ty vestas? | 1 | ||
~kris | Ze niby ja neguję? Bezpodstawnie? A własnie podstawnie. Na podstawie własnych doswiadczen. Moze sie nie znam ale od 15 lat 7 aut non stop 24 tony bo woze stal. Kierowców moze ze 40 i zadna opona nie wytrzymała 200 tys a przerabiałem GY, Fulda, Brigestone, Sava. Tylko nie mowimy tu o wozeniu pierza albo połowe na pusto. Bo ja mam ponizej 10% pustych przebiegów i ladunki non stop 24 tony | 1 | ||
~Pan teraz O! | Te pindo, sprawdzałaś już ile można maksymalnie załadować na dwie belki w chłodni? Czy dalej głupa walisz? | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.