REKLAMA

biedronka wojnicz...
ID: 39799

znikło forum poświecone biedronce wojnicz. a można było sie na nim dowiedziec ciekawych rzeczy wiec moze dalej bedziemy kontynuowac ten wątek??

REKLAMA

Posty (981)

~staly klient
2019-05-07 14:43:29
ktos wie czy sa przyjecia na solowki u ktoregos przewoznika??
~Man
2019-05-07 18:20:06
Robisz za psie pieniądze i cieszysz się że tak dobrze na biedronce gdzie godna praca za godną zapłatę gdzie zapłata za godziny nadliczbowe nocne świąteczne i rozładunek więc się zastanów co piszesz i szanuj swoją pracę jako kierowca i innych kierowców
~Praca
2019-05-09 19:53:46
Jakiś numer do kr o pracę?
~SzybkiBil
2019-05-16 05:34:18
Man to co można innego znaleźć na solo w ruchu krajowym codziennie w domu? Międzynarodowka mnie nie interesuje
~Man
2019-05-22 18:17:45
Pdm Dębica sprubuj
~janek
2019-05-24 19:36:51
z tym pdm zartujesz
~Man
2019-05-27 15:33:30
Nie
~Rafał
2019-06-15 12:50:04
A co powiecie na pracę u Olszańskiego w Biedronce? Krasonia chwalicie a jak wypada reszta?
~mak
2019-06-22 11:08:37
łajby to magnes placa od kolka wystarczy by inspekcja weszla na teren kopaln i w kazdym aucie ponizej 2013 roku zalozony magnes...
~socha
2019-07-09 13:54:54
dajcie namiar na kalinowskiego
~lulek
2019-07-16 07:49:21
Panowie szukam kontaktu do Jacka Kmiecia z Tarnowa jeździ w biedronce
~Grażynka
2019-07-19 11:47:15
~lulek, Jacek u słowika jeździ, tam szukaj albo na fb
~lulek
2019-07-24 07:49:20
u słowika nie wiem co to za firma dasz namiar
~fifirifi
2019-07-24 09:04:51
Słowiki stoją na placu u wzorka, tam gdzie dawniej soliusy. Ale szału z tą firmą nie ma, zapowiadało się przyzwoicie, a teraz bawią się w normy, auta stare na tarczki, omijanie autostrady itd. już chyba lepiej iść do Olszańskiego.
~misiek
2019-08-26 11:21:34
Jacuś... ten co jego Gosia w omedze zasuwa? słynna kadrowa- szybka Gosia
Chłopaki opowiadają, że obsługuje w 100 %
~Parobek
2019-09-12 15:54:54
Co do olszanskiego. Ogólnie jest ok. Kasa na czas. Masz system 4/2 czyli 4 dniowki-2 pauzy-4 nocki-2 pauzy itd ( u kalinowskiego 6/2) masz placone za dodatkowe dni jazdy. Zawsze jeździsz z długą naczepa ( tylko Kalinowski jeździ z krótkimi i os skrętna). Auto dość sprawne. Masz dodatkowa kasę za normę spalania. Posada swój parking, ochroniarza i swój cpn. Napewno nie zarobisz aż tyle ile u kaliniaka, ale troche się mniej się ujezdzisz
~breaking news
2019-09-19 09:23:25
ALE JAJA PODOBNO OLEKSEGO WZIELI DO WARSZOWY ciekawe kto tera za niego bedzie ale moze ktosik mondrzejszy !
Maybach69
2019-09-19 09:53:05
No to że mądrzejszy to na pewno 128514;
~Kris
2019-10-13 02:29:25
Koledzy chciałbym po pół roku wrócić na biedronkę na ciągnik. Podpowiedzcie do którego przewoźnika najlepiej? Biorę pod uwagę Kalinowskiego albo Olszańskiego. Jak to u nich wygląda finansowo i w kwestii samej pracy. Czy praca w miarę poukładana czy mają jakiś grafik czy wszystko na partyzanta bez ładu i składu?
~do Kris
2019-10-13 17:26:46
Od Kaliniaka to jak najdalej, zapier***ol nie z tej ziemi, pauzy skracane jazda po 6 dni a kasa podobna jak u innych. Już chyba same świry tam zostały. Jak chcesz wrócić to Olszański, Krasoń. Słowik też już zaczyna mieszać z grafikiem.
~Kris
2019-10-15 19:12:34
A jak z kasą wygląda duża różnica między nimi jest? Na konto płacą czy w kilku ratach pod stołem?
~Mietek
2019-11-08 22:29:34
A co siedzicie o Krasoniu? I czy prawdą jest to ze juz zaczynaja sie zakazy i normowanie samochodow i zaczynaja sie jakies dziwne oszczędności? Bo chcial bym wrocic na Biedronke
~Nie zainteresowany
2019-11-16 00:55:12
Jakos glowno mnie to interesuje,
~Ekstra
2019-11-20 02:51:59
Szkoda ze ciebie tylko to gowno interesuje ale sa ludzie ktorzy maja szerszy zakres zainteresowan :-)
~Ziomek
2019-11-21 00:28:22
Panowie Panie potrzebuje kontakt do Olszańskiego w sprawie pracy na DC09 poratuje ktoś?
~Krychu
2019-11-26 17:27:18
Znajdziesz na stronie internetowej olszanskiego numer do biura a tam udzielą ci numeru do dyspozytora
~bylybiedronkowiec
2020-01-04 10:43:53
Możesz powiedzieć czy wraz z opuszczeniem biedronki konczy przygode z firmą transportową? ogolnie to kondycja jego firmy chyba słaba brak plynnosci? oraz jakie sa powody ze jezdzac w biedronde majac stała robote ten transport i tak TSNO.
~Trucker 15
2020-01-04 15:40:07
Witam
Jezdzi ktoś u Słowika?
Jak ogólnie robota u niego wygląda i jaki Zus płaci?
Pozdrawiam
~Robson81
2020-01-05 12:12:26
Witam,
Szukam pracy dla chłodni na kraju, najchętniej Lubelskie - Mazowieckie - Śląskie. Posiada ktoś kontakt do dyspozytorów? Jestem z Lubelskiego.
Roberttransport@in t. pl
~Kris
2020-01-08 19:02:49
Prawda jest taka ze państwo potrafi zniszczyć każda firmę
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.233.219.101

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2020
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce