ID: 274611
Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment
ID: 274611
ID: 274611
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
~LOGIC*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (33001)
~!!!iiii | Wszystkie idiotyczne portalem wypisują, że ok 30% firm nie zdążyło wymienić tachografów. Nikt nie zadał sobie pytania czy chciało?? Wiele małych firm już dziś podejmuje się walki do samego końca tzn do końca samochodu albo ppsiadania pracownika, bo żelazo nie ma dziś wartości a pracownik jak jest to jest jak nie ma to święto. | |||
~LOGIC | no to bedzie znow miesiac HURRA w transporcie po wakacjach + ci ktorzy zrezygnowali... a potem ku zimie a jednak nie bedzie git... | |||
~scan cargo | Hej wykrzyknik pewnie czesc zrobi to i wróci a czesc odpusci, to naprawde czasy wielkich molochów jesli chodzi o powtarzalne roboty i duże wolumeny oni maja linie kredytowe nowy sprzet i tanich pracowników z Azji, dla małych przewoźników zostana lokalne trasy + jakies niszowe tematy, oczywiscie dla tych co zostana Wiadomo każda firma jest inna, jeden ma własna baze magazyny itp, ktoś inny ma tam jakiś inny biznes np wozi swój towar i tylko optymalizuje powroty, rzeczywistosc gospodarcza jest rożnorodna Takie klasyczne modele typu jazda pod zachodnia spedycja sie praktycznie kończy, generalnie 90 % tej współpracy długofalowo i tak jest nierentowna to tylko ładnie wyglada na papierze | |||
~driver | na wrzesień nie ma zamówień Jest podobnie jak na sierpień i raczej juz w tym roku lepiej nie bedzie | |||
Klawikowski69
| Skończ przegrywie życiowy tworzyć te swoje przepowiednie, bo według większość z was to już na początku tego roku wszystko miało upaść i przestać funkcjonować. A tu co? Koniec sierpnia połowa trzeciego kwartału za nami i nic się nie wydarzyło oprócz wiecznie grającej płyty pt, Internetowi Przewoźnicy z Etransport | |||
Klawikowski69
| To już ponad rok od narodzin legendarnego tekstu jeszcze większej forumowej legendy Zaczęło się już czy jeszcze czekamy? I tak od roku czekamy i się doczekać nie możemy. Może światowi przewoźnicy tego forum ustawią nową datę upadku świata, tym razem trochę bardziej odległą aby było na co czekać, może pierwszy dzień wiosny 2027? Przy takim terminie można wprowadzić teorie o ociepleniu klimatu aby uwiarygodnić swoją internetową postać | |||
Klawikowski69
| Zaczęło się już, czy jeszcze czekamy? | |||
~driver | AFD jako pierwsza siła w de Was wywali z roboty na niemca W kazdym kraju juz sie ludzie gpotuja na widok migranta zarobkowego Wiec trzeba bedzie wam wracac do polski A w Polsce nie ma miejsca dla was | |||
~tagoo trzepiekoński | U mnie się zaczęło, trzepaczka poszła w ruch aż miło bo tylko dobre trzepanko i tv zarublika mi pozostało w mym marnym żywocie na parkingu | |||
Klawikowski69
| I co tam jeszcze propos AFD? Może po tym jak deportują wszystkich Polaków z Niemiec to wypowiedzą nam konflikt zbrojny? | |||
Klawikowski69
| Ten etransport nie tylko bawi i uczy ale wchodzi w erę ezoteryki. Teraz oprócz przepowiedni dotyczących globalnego kryzysu, upadku ekonomicznego Polski można dowiedzieć się co będzie z Polakami na emigracji, pytanie tylko czy jest jakiś podział na pracowników transgranicznych mieszkających zaraz przy Odrze i tych nocujących na terytorium Niemiec, czy wszyscy ogólnie do jednej kategorii. Panie proroku proszę doprecyzować przepowiednie | |||
~!!!iiii | Scan ależ oczywiście, że każdy podmiot to inny przypadek. Znam firmy, które jeździły i jeżdżą już od dekady pod Australią i nie chcą zmiany a znam, które poszły we własną logistykę, spedycję i klientów z pierwszej ręki a dziś są krok przed komornikiem, bo upłynniają majątek. Ostatnio gdzieś pisali o Waberer's tam zostawili sobie flotę 2700aut, wybudowali magazyny i jakieś centra z bocznicami kolejowymi oraz kupili auta solo do dystrybucji i ich dochód z TSL jest marny, bo z obrotu 320mln UE jest raptem 8mln dochodu a weszli w ubezpieczenia przesyłek oraz na życie i tam z 80mln jest 20mln dochodu. Dziś transport to właściwie hobby a nie biznes. | |||
~!!!iiii | Pod Austrią miało być czyli Tyrolia i Walter | |||
~scan cargo | Na pewno szczyt produkcji przemysłowej w EU mamy za soba, to że nie ma zamowień to jakoś tak mnie nie dziwi, jesli porównywalne urzadzenia maszyny sa w Chinach kilkakrotnie tańsze a czesto i gesto jest tak że po prostu Niemcy importowali robili napis made in Germany logo i sprzedawali kilkakrotnie drożej tłumaczyłem to na przykładzie minikoparek ale tak jest z wiekszoscia produkcji np urzadzenie pomiarowe które u nas kosztuje 35 tys w Chinach koszt wyprodukowania jakieś 2 tys wiec zostanie głownie produkcja FMCG i czesciowo budowlana coś co sie nie opłaci tak daleko transportować | |||
~driver | o sytuacji jaka jest obecnie w konsumpcji pokazuje najlepiej sklep biedronka W srodku paleta na palecie a przed sklepami palety z woda sokami i innymi produktami stoją w pełnym słońcu | |||
~scan cargo | wykrzyknik to chyba " oczywista oczywistosc " kto jezdzi na stałe pod Walterem firmy w stylu Agmaz czyli wg schematu jeździmy poniżej kosztów płacimy kierowcy ułamek pensji, robimy wałek z zagraniczna agencja pracy + nie płacimy zus, krecimy jak długo sie da i sie zwijamy zreszta ja już dawno nie widziałem aut na PL pod walterem Byłem ostatnio w TTravemunde to generalnie widac juz te zmiany w obsadzie, sporo kierowców z dawnych republik, z Azji filipiny sri lanka, nadal sporo Ukraińców Polaków prawie wcale nie widać | |||
~Tomasz | Polacy z portu gdansk pobierają naczepy Walter i ciągają na południe Europy rozładować i ładują spowrotem i wsrawijajo do porty. | |||
~Tomasz | Jest takie powiedzenie o Walterze. walter był I będzie a ci którzy z nim współpracowali juz ich dawno nie mam. Mam kolegę co jeździł pod Walterem teraz siedzi w Niemczech w więzieniu zgadnijcie za co? | |||
~!!!iiii | Walter tu zaczniesz tu skończysz. | |||
~!!!iiii | Scan Po Polsce widzę jak ciągają ich naczepy polskie ciągniki po S3/DK92. . Mam "znajomego" co od dekady jeździ na BeNeLux a u niego tylko Polacy jako kierowcy i żyje ale nie tylko z transportu. | |||
~Frey po wakacjach :) | No patrz Pan, właściwą Ministra ogłosiła, że w pierwszym półroczu 25r. zwolnienia grupowe objęły 80 tys. Osób. 2xwiecej niż w całym 24. To tylko grupowe... Przestali się Uśmiechać, czy ki hooy? | 2 | ||
~Frey po wakacjach :) | Interia wrzeszczy: 63 deportowanych po "skandalu" na PGE. A prawda jest taka : 10 dobrowolnie opuściło PL, 3 jest "szukanych", a wobec 50 są prowadzone "czynnosci". | 2 | ||
~Frey po wakacjach :) | I jak pięknie Pan Prezydent jedzie z rudym hooyem. Oklaski ! | 1 | ||
~scan cargo | Frey a tak miedzy Bogiem a prawda nie widzisz powiazań pomiedzy globalna sytuacja, wzrostem pensji minimalnej inflacja, spadkiem rentownosci Jesli no ktoś leci na rentownosci np 3-6 % i nagle mu rosna koszty stałe których nie jest w stanie scedować na klientów to zaczyna sie problem dla dużego koncernu który np produkuje w chinach za 15 tys a sprzedaje w Europie za 120 tys te kilka procent nie zrobi rożnicy ale dla małej firemki już tak a co do teori że zmiana z PIS na PO i na odwrót ja to widze tylko tak że po prostu ci bardziej wyposzczeni jak już dorwa sie do władzy to po prostu chca sobie oodbić stracony czas i robia to zachłanniej i szybciej ale generalnie i jedni i drudzy przygotowuja grunt pod swoich, róznica jest tylko taka że raz to jedni doją a raz drudzy i jest wieczny niedosyt | 1 | ||
jacek-kuba
| Scan przepraszam za plusa. Pomyłka. | |||
~Frey | To co chcecie jeszcze wiedzieć? Jakieś pytania? | |||
~Boczek! | Te freju a ty co kurna! | |||
~tagoo | I ten tego i tamtego i owego trach ciach trzepaczkom | |||
~!!!iiii | Scan dla niektórych łączenie kropek to fizyka kwantowa. Tu naprawdę trzeba tylko się uśmiechać i zostawić to bez komentarza. | |||
~Stasiek | No tak |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.