~Szymon
| Mialem okazje jechac tym nowym volvo. Gdybym mial na stale tym jezdzic zmienilbym firme albo zawod. Ciagle komunikaty przekroczyles predkosc o 2 km zwolnij. Masakra po tygodniu jazdy musialem wziac urlop. | | | |
~Zzz
| Tak Q będę cykał a później płacił bo 5 min przegięty czas jazdy. Wystarczy że girteka zamula | | | |
~Donald Truck
| ogra MB 18/100 | | | |
~Patryk pogromca dziadów
| Te pytan a polskie siofery co tylko odcinke widzą i oczka nie zdejmą to co :)
Nawet naklejki widzę na szybach czasami:
Polski kierowca nie odpuszcza :)
Dopisuje markerem " bo ma psi/te) | | | |
~Patryk pogromca dziadów
| Najlepszy szofer to taki co mu się nie spieszy nigdy ale to nigdy po za dniem zjazdowym :) | | | |
~xthx
| na komputerze 27 a w realu 32 nie polecam badziew duże koszty serwisu | | | |
~Kierowca Międzynarodówki
| Czytając taki artykuł nie można zostawić tego bez komentarza, uważałem wasz portal za elekwętny i branżowy ale po tym artykule przestaje odwiedzać wasza stronie definitywnie. Jak można redagować takie brednie oderwane od rzreczywistosci codziennej pracy kierowcy międzynarodowego. Ciągłe korki na autostradach, szcegolnie w Niemczech codzienna walka z brakieme miejsce na parkingach, przetrzymywanie ciezarowek i kierowcow po parę godzin na rozlaldunkach i załadunkach do tego doszły kolejk na granicach mimo strefy Schengen oraz presja czasowa wywodząca się od dysponentów, napięte awizacje. To są wszystkie składnie tego, że kierowca się spieiszy bezpiecznie. Jestem użytkownikiem obecnego słynnego Volvo Areo, niestety kabina w srodku nic nie zmieniona oprócz jednego monitora, który się zawiesza, cigle usterki kamer wyskakują alarmy brak komunkiacji z systemem kamer, no i apogeum w dzisiejszych czasach marka Volvo uważałem ją za premium jest to wstyd, brak klimatyzacji postojowej w mojej ciezarowce. To powinno być w standardzie drodzy branżowi koledzy, główny czynnik aby po ciężkim dniu moglibyśmy komfortowo wypocząć. Apeluje zmieńmy przepisy aby to było wymuszone w każdej ciezarowce w standardzie. POZDRAWIAM SZEROKOŚCI I BEZPZIECZNYCH POWROTOW DO DODMU. | | | |
~KieroCE
| No właśnie.. jak zaoszczędzić parę euro. jadac przez CZ i utknąć w Pradze na tranzycie. . kto liczy koszty i na ile opłaca się firmom wysyłać ciezarowki bo taniej.. | | | |
~Bmw
| Oszczędności tylko latem chłodzenie kabiny silnikiem | | | |
~Trans tir heweliusz
| Dziś kierowca z wiedzą mechaniczna i taki który umie jeździć skrzynia manualna jest do niczego to już nie potrzebne teraz to pełna automatyka cyfryzacja kierowca programista to jest to | | | |
~Taa
| Teoria jast dobra. Ideologię da się dorobić że tacy mędrcy brali kasę. A w praktyce nic to wspólnego z rzeczywistością. Jaka ekologia i oszczędności!!! Każda mieścina stawia zakazy wjazdu, postoju i dziesiątki kilometrów się nadrabia bo ciężarówki są uciążliwe dla mieszkańców. Zamiast jechać na wprost przykładowo 1 km to wyznaczoną drogą robimy objazd 20 km. Zakaz postoju i szukanie parkingów, Zakaz wyprzedzania to wszystko chore przepisy i mądrości oraz dziesiątki litrów i zbędne koszty. Kierowcy są na drodze to tak jak w swoim pokoju pracy i wszyscy jeżdżą po pokoju z przywilejami a nie Ci którzy tam pracują. | | | |
~Krzys
| Dzień dobry czytając pana artykuł nasuwa się jedne pytanie. Ekonomia ekonomią jak volvem ma pan odcięcie na 80 które na pewno nie wpływa na ekonomiczna jazdy po wzniesieniach. Volvo do pół góry i zaczynamy mieszać. A na wierzchołku mamy 30 km to jest ekonomią Jeżdżę 20 lat volvem i myślę że ktoś coś pomylił. | | | |
~Paweł
| Tempomat adaptacyjny jest do niczego nie potrzebny!!! Powinien być zakazany!!!
Więc ten pan profesor niech zachowa swoje rady dla siebie raczej, bo jazda 90/h daj spalanie 26l prz 650 km ale trzeba jechać płynnie a nie na tempomacie adaptacyjnym który jedzie sam tak jak samochód z przodu a jak czujniki zawiadą?
Co do reszty się mogę zgodzić oprócz pracy silnika na wolnych obrotach, im zimniej tym dłużej się auto dogrzewa i tyle, nawet w instrukcjach jest napisane że min 10 min
Oszczędności też ogromne wprowadzi zlikwidowanie bezwarunkowe zakazu wyprzedzania, jak nie to może niech firmy kupią furmanki z końmi, spalanie znacznie spadnie i prędkość transportu pozostanie taka sama w. dziekuje, pozdrawiam | | | |
~Mario 59
| Ciekaw jestem na kogo beda zganiac duze. zuzycie paliwa jak wejda do uzycia auta autonomiczne zamiast podnosic. frachty oni czyli transportowcy je obnizaja ipot auta maja palic po 20 litr. a jak nie to kierowca do luftu. a instruktorzy kazdy bieze kase i opowiada te glupoty jak to auta malo pala gdy on. jedzie | | | |
~DaKo
| Problem jest taki że każda taka Eco jazda podnosi spalanie pozostałych jadących za nim każdy kto jeździ to wie a później są najechania itd. a podstawowa zasadą nie przeszkadzaj na drodze nie jesteś sam ale to takie nie ecomedialne | | | |
~Normalny kierowca
| Zastanawiam się czy ten profesor siedział kiedyś w ciężarówce bo chyba nawet nie stał kolo takowej!!!Zapraszam na trasę przez Niemcy szczególnie zagłębie w godzinach szczytu!!!I pogadamy o ekonomicznej jeździe. Najbardziej irytuje mnie to że najwięcej do gadania mają ludzie którzy nie mają o tym pojęcia!!!Stare dziadki którzy kariery kończyli na Jelczach, a na drogach na 2 godziny można było spotkać dwa auta i pięć furmanek konnych na krzyż. Sam zaczynałem na Starze ale nie mam takiego podejścia i jeżdżę do dziś!!! | | | |
~Geju
| Niech ten instruktor od siedmiu boleści nauczy do przodu jeździć te wszystkie wynalazki z rejestracją LT to będzie dobrze a od normalnych kierowców to niech się odpie... i. | | | |
~Satyr77
| Powiedzcie po prostu Volvo Chla paliwo.. i tyle. najwięcej z wszystkich marek... dla mnie tragedia. Jeżdżę 500tką i pali od 32 do 45.. i tyle auto z roku 2023 | | | |
~Satyr77
| Powiedzcie po prostu Volvo Chla paliwo.. i tyle. najwięcej z wszystkich marek... dla mnie tragedia. Jeżdżę 500tką i pali od 32 do 45.. i tyle auto z roku 2023 | | | |
~Marek
| Najlepiej na ekonomię jazdy i ochronę środowiska działa przepis - pieszy ma pierwszeństwo na pasach.
zestaw 40 t jadąc przez małe miasteczka zatrzymuje się na każdym przejściu co 200 m !!! To dopierojest ekonomia i ekologia | | | |
~!!!iiii
| Człowiek wypowiada się o technice "jazdy" a nie o całej specyfiki pracy kieriowcy a Wy tu chcecie najeżdżać o korkach, presji klientów, robotach drogowych. On opowiada o tym na co Wy macie wpływ. A to, że psychofizyka nie pozwala być wam profesjonalistą to tylko wasz problem. On tego nie naprawi, ani żadne benefity oczyma też delikatnie napomniał. | | | |
~!!!iiii
| o czym delikatnie napomniał. | | | |
~Marek
| !!!iii napomniał że sie napompował. | | | |
~Marek
| Dodam że pompkom rowerowom. | | | |
~Marek
| A dymał tak ostro że ho ho go. | | | |
~kat
| Do normalny kierowca, te stare dziadki jak to piszesz, wiecej zaoszczędzali, niż Ci się wydaje. Tyle, że nie dla państwa polskiego :) Także leszczyk przy nich jesteś. | | | |