ID: 91064
Jakie najlepsze opony?
ID: 91064
ID: 91064
Mam pytanie potrzebuje kupić komplet opon na bliżniaki dociągniki ktoś mi doradzi jakie sa najlepsze bo firma w ktorej sie orientowałem to polecali mi goodyaer marathoon podobno długo wytrzumują i to są z tych opon energooszczednych?
Mam pytanie potrzebuje kupić komplet opon na bliżniaki dociągniki ktoś mi doradzi jakie sa najlepsze bo firma w ktorej sie orientowałem to polecali mi goodyaer marathoon podobno długo wytrzumują i to są z tych opon energooszczednych?
~artur*.24.15.185.ipv4.supernova.orange.pl
*.24.15.185.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (54)
~Vestas | Ordynator, na to składa się tyle czynników, że aż ciężko będzie ci uwieżyć. Np. zwracam uwagę na to, którą krawędzią opon jechać w koleinach, minimalizuję ilość manewrów, dostosowuję prędkość w zakrętach, jadę po największym możliwym okręgu, kończąc jeden manewr ustawiam zestaw możliwie w najbardziej optymalnej pozycji do kolejnego manewru. Ciśnienie w oponach 9, 1-9, 2. | 1 | ||
~Vestas | Nie używam retardera jadąc na pusto, no i płynność ruchu to podstawa. | 1 | ||
~Pan teraz O! | Vestas mnie to mówisz? Dziadom to powiedz. | 1 | ||
~kris | Vestes to musze u ciebie isc na lekcje jezdzenia w koleinach bo ja za ch. ja nie umiem. jade tak jak koleina prowadzi | 1 | ||
~Vestas | kris, kardynalny błąd. | 1 | ||
~kris | Z pewnością | 1 | ||
~Vestas | Zero luzów na siodle i smarowanie raz w miesiącu. | 1 | ||
~Pan teraz O! | kris pierdyknij się na zagranicę, zwłaszcza zachód. Tam kolein jest mniej (albo wcale). | 1 | ||
Pan_Ordynator
| Jazda w kolejkach? Przyznam vestas że brzmi ciekawie. Jaki ma to wpływ na zużycie opon nie dam rady ocenić. | 1 | ||
Pan_Ordynator
| Ale racji Ci nie odmawiam. | 1 | ||
~Vestas | Ordynator, które opony na bliźniakach szybciej zużywają się, zew. czy wew.? | 1 | ||
~Pan teraz O! | Dobrze posmarowane siodło też jest bardzo ważne. Widywałem już "miszczów", którzy z braku smaru w tym miejscu, zlecali naprawę przedniego zawieszenia. | 1 | ||
~Pan teraz O! | Vestas, busem pomykam. | 1 | ||
Pan_Ordynator
| Nie wiem vestas. Nie było widocznej różnicy u mnie nigdy. | 1 | ||
Pan_Ordynator
| Choć ślady zużycia bywaly różne. | 1 | ||
~Vestas | Wewnętrzne, wewnętrzne krawędzie kończą jako pierwsze. Zdejmij nadkola przy odpiętej naczepie to zobaczysz gołym okiem. Zatem optymalnie będzie jechać tak, aby obciążać zewnętrzne opony. Stety, niestety, ale ja jestem w stanie kontrolować to cały czas, jakoś mnie to nie męczy, nie absorbuje za bardzo to mojej uwagi, chyba mam już taki nawyk. | 1 | ||
~Pan teraz O! | Te Pani Łalternator, to bywały te ślady czy nie? | 1 | ||
~Pan teraz O! | Te Vestss, a co ty robisz jak na drodze brak jest kolein? | 1 | ||
~Vestas | Dobra Pany, bo się zagadałem, a tu jutro załadunek i jazda przez 3 kraje. 5! | 1 | ||
~Vestas | Jak kiedyś będziesz mieć awarię na drodze to przypatrz się i zobaczysz, że nawet na betonowej nawierzchni są koleiny. | 1 | ||
~kris | Szkoda bo juz chciałem zapytac skoro oszczędzasz wewnętrzne opony to by znaczyło ze nie jedzie w koleinach. To jedziesz blizej srodka czy blizej pobocza. Bo szczerze to nie starcza mi wyobrazni | 1 | ||
Pan_Ordynator
| Też nie mogę zakumać jak w tych koleinach jechać. | 1 | ||
~Pan teraz O! | Gość ma zdrowo pod deklem. "na pusto nie używam retardera" A co w tym złego, skoro siła naporu masy jest dużo mniejsza jak przy obciążonej naczepie? | 1 | ||
~Tadzik | Vestas się zakręcił, jak domek ślimaka... Ktoś zapytał jak jedzie, gdy nie ma kolein... Pewnie szuka najbliższego kartofliska | 1 | ||
~Tadzik | A tak na poważnie... Michały, to już nie te Michały co kiedyś... 138tys na ciągnącej i bylo 5mm, ciągnik scania i tresura, że hamujemy tylko retarderem. Potem założyli mi Michały Remix... Pancerna opona, ale śliska jak cholera, przy przebiegu 180tys nie było widać śladu zużycia... | 1 | ||
~Riko | @Vestas no nie, nie ma takiej możliwości żeby na betonie były koleiny. To wynika wprost z konstrukcji i trwałości tej nawierzchni. Kolein nigdy na niej nie uświadczysz, dlatego jest taka dobra | 1 | ||
ninobzik
| Kropla wody, drąży skalę. Tak samo na zasadzie tarcia, wyciera się każda nawierzchnia. Stąd sugestie o koleinach na betonowej nawierzchni. Jest to długotrwały proces, w przeciwieństwie do nawierzchni asfaltowej, która zostaje "wyparta", rozpływa się pod wpływem nacisku, co jest bardziej widoczne i zarazem przybiera na sile podczas wysokich temperatur. | 1 | ||
~goguś | Opony ja mam w kalkulowane na 200tyś i co by nie było to wywalam przy takim przebiegu na siebie zarobiły. Mam z 2 sztuki lepsze zostawione jak by strzeliła w którymś aucie i się nie rozczulam. Jaki draiwer by nie jezdził to 200tyś wytrzymają chyba że rozetnie o krawężnik lub inne dziadostwo ale to i najlepszemu się trafi więc nie róbcie z siebie ASów | |||
~Agi24 | Szukasz jakościowo dobrych opon? Opony samochodowe w przystępnej cenie znajdziesz online na: s://plusgum. pl/ | |||
~GUM | Szukasz dobrych opon samochodowych w przystępnej cenie? Znajdziesz j na: s://plusgum. pl/ |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.