Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Związki chcą zakazu tworzenia firm transportowych

ID: 279906


Związki zawodowe w związku z problemami z godnymi ładunkami oraz przewidywanymi w przyszłym 2025 roku falami zwolnień w wielu sektorach gospodarki, a więc tragiczną sytuacją na rynku transportowym pracują nad projektem zakazującym przez okres na początek 2 lat wydawania zezwoleń na wykonywanie zawodu przewoźnika transportowego. Jak na razie rząd jest przeciwko.

~Michu
*.dynamic.gprs.plus.pl

Posty (149)

~sid
Lysego nikt z roboty nie wygryzie,
~Fox
Wykończyć konkurencję, napiszcie wprost
~Kris
Lysy skoro spedycje szukają tzn ze mają ładunki no bo po co by szukały. To tak jesli idzie o logikę wypowiedzi. PO drugie a co to za skomplikowany biznes ten transport ze trzeba licencje i moze jeszcze doktorat z transportu i logistyki. Pier. dolisz od dłuzszego czasu to samo ale ciagle nie rozumiem co za kwalifikacje daje certyfikat z pytaniami wymień przejscia graniczne ze słowacja czy litwą. To az tak istotna umiejętność? Tak sie dziwnie składa ze od wielu lat przegrywam w przetargach w eisenhuttenstadt z regestą. A to chyba nie jest kierowca na swoim co burdelizuje rynek. Zafiksowałes się na jednym bo cię jakis dziad wyje. bał z roboty i klapki ci się zatrzasnęły na oczach i widzisz ciemność. Z punktu widzenia gospodarki odstęp do rynku ma być szeroki zeby było tanio i gospodarki nie interesuje ze ty zarabiasz mało albo wcale. Tak jak klienta nie interesuje ze sklep osiedlowy nie moze konkurowac z bidronką cenowo i asortymentowo. Jak juz ktos ci napisał. Zdecyduj czy chcesz kapitalizm czy socjalizm? Ale w kazdej dziedzinie a nie wybiórczo jak ci akurat w danym miesiacu pasuje.
Ł ysy
Kris. Nie ja, tylko ty pier do lisz.
Zastanowiłeś się dlaczego w całym cywilizowanym świecie transport jest licencjonowany?
Chyba nie, stąd twoje pierdy. Muszę zgodzić się z jednym. Transport jest jedną z najprostszych do prowadzenia działalności.
Ł ysy
Po drugie Kris, Dalej nie rozumiesz istoty licencjonowania. Gdyby były wysokie kryteria dostepu do zawodu przewoźnika, byłyby wysokie wymagania finansowe w przypadku uruchomienia kolejnego pojazdu, Regesta nie jeździłaby za kopiejki. A tak zysk na gronicy opłacalnosci pomnożony przez setki pojazdów daje przyzwoitą kwotę.
Gdyby uruchomienie kolejnego pojazdu wiązało sie ze sporą sumą, nawet najgłupszy kierowca zastanowiłby się czy warto.
Pomyśl, prze.izuj, później krzycz.
Ł ysy
Kris. Tobie po.y sie pojecia, kapitalizm z burdelem.
Puchacz1
Łysy.
Co ciebie ograniczało przez tyle lat w rozwoju by być konkurentem wymienionej tu REGESTA?
Zbyt wysokie kryteria i "wymagania finansowe w przypadku uruchomienia kolejnego pojazdu"?
Pracuję sporo lat w transporcie i o ile pamiętam, nie zawsze był kryzys.
Kto się nie rozwija, ten się cofa.
Przewoźnicy przez lata się rozwijali, wymieniali tabor na nowszy, oszczędniejszy w eksploatacji.
A ty co?
Pieprzysz to samo od lat i u ciebie ciągle jest kryzys.
Sprzedaj te swoje klamoty jakimś Arabom na pompy do ropy i nie płacz kiedy odjadą.
~Hycel
Łysy kocimiętki się nawąchaleś?
Transpo rt jest działalnością skomplikowana.
Może trudniejsza od uruchomienia produkcji ćwoku?

Ale jeśli tak bardzo chcesz reklamendacji to ok.
Roboczo na to przystanę.
Co powiesz na zapis żeby odbierać dziadom licencję którzy nie kupują nuwek, eksploatują stare premium, z chińskimi oponami i nie płacą min 600 zł dniufki. Do tego brak im kultury osobistej.
Ja uważam że takim dziadom należy zabierać licencję a nie tym co za 53 centy od kilometra pojadą.
~Hycel
Łysy Kris w przeciwieństwie do ciebie rozumie kapitalizm.
Na tym to polega że każdy może w wyścigu szczurów wystartować a rynek zdecyduje kto odniesie sukces.
Każdy odpowiada własnym kapitałem.
Ostatecznym celem owoców jakiejkolwiek działalności jest zadowolenie konsumenta.

A ty łysy nadal mentalnie jesteś bolszewikiem co już kiedyś udowodniłem.
Masz roszczenia żeby państwo polskie lub instytucje unijne zlikwidowały ci konkurencję.
~Hycel
Wracając do sedna tematu ograniczenie ilości wydawanych licencji nie poprawi bytowania dziadtransów już istniejących.
To pierwszy krok do monopolizacji rynku.
Zostaną tylko najwięksi.
~Patryk pogromca dziadow
Łysy pokraka manipuluje faktami pod siebie bo jeśli pisze że kierowca nigdzie nie zarobi tyle w innej pracy u kogoś to wiadomo że ma rację ale jeśli się weźmie pod uwagę godziny pracy to już o tym nie mówi.

Przykład na kraju ktoś zarabia 350zl i pracuje średnio 13h to jest niecałe 27zl na godzinę. Dodatkowo kierowca jest narażony na mandaty nie zawsze ma jak zjeść ciepły posiłek w porze obiadowej A na koniec w nagrodę nie zawsze ma jak się umyć:)

27zl na godzinę przekonuje kogoś do tej pracy jak każdy może zarobić 25zl byle gdzie? ?


Dostawca jedzenia przy tylu godzinach pracy z napiwkami ma tyle samo plus jedzonko jak głodny i śpi w domu :)
~Patryk pogromca dziadow
Wystarczy pracować dużo godzin jak kierowca i byle gdzie się zarobi tyle co kierowca:)
Ł ysy
Hycel. Jesteś wyjątkowo głupim człekiem.
Ł ysy
Twórcza teza w wykonaniu Hycla.
Q/rwa, trzeba zacytować.
"Ostatecznym celem jakiejkolwiek działalności jest zadowolenie konsumenta "
Coś takiego może napisać tylko idiota.
Na jakiego wala zadowolenie konsumenta jak nie ma kasiory?
Całe życie myslałem, że głównym celem podjęcia działalności gospodarczej jest zysk.
Przygłupiasty Hyclu może chcesz mieć płacone za swoją pracę uśmiechem szefa.
Szef będzie zadowolony.
I ten idiota ma czelność wyzywać innych od komunistów.
Mamy hit.
Ł ysy
Zajebisty hit.
Ł ysy
Przygłupiasty Hycel wygłosił kplejną twórczą tezę.
Znowu trzeba zacytować:
"To pierwszy krok do mpnppolizacji rynku. Zostaną tylko najwięksi "
Z tego co mi wiadomo najwięksi i duźi mają obecnie największe problemy.
Ale co ja mogę wiedzieć. Z szoferskiego fotela świat widać lepiej.
Hycel, trzy moje koty wyją ze śmiechu. Napisz coś, rozbaw pozostałe.
~Hycel
Ja piepsze łysy jaki ty jesteś tępy.
Jeśli ustawa da się nie wydawać nowych licencji, to i ustawa da się usunąć z rynku takie choujnie jak twoja.
Wtedy właśnie najwięksi przestaną mieć problem bo takie śmiecie jak ty znikną.
Wszystko pod szczytnym celem: zwalczania burdelizacji rynku.
Zdaje mi się że dostałeś mandat od fiskusa.
Tzn że oszukiwałem urząd.
Więc jest już podstawa żeby cię sprzątnąć z rynku.
~Hycel
Łysy ogarnij sobie podstawy kapitalizmu.
Głosił to ciągle Janusz Korwin Mikke.
Nie po to się chodzi do pracy na samej idei pracy żeby w pracy ci było dobrze tylko żeby klient produkt twój kupił i był zadowolony.
A zysk z tego jest tylko skutkiem ubocznym.
Im bardziej zadowolony jest konsument tym większy skutek uboczny w postaci zysku. A po pracy sam jesteś konsumentem.
To są podstawy klasycznej ekonomi.
~Hycel
To że jakaś firma upada nie jest niczym strasznym. To znaczy że była źle zarządzana i na to miejsce szybko przychodzi nowa.
Ale łysa sraka klasyczna ekonomię stosuje w przypadku wypłaty pracownikowi
Wtedy recytuje słynne prawo popytu i podaży.
Łysy najchętniej chciałby przejść na ręczne sterowanie.
Żeby państwo polskie usuwało mu z drogi wszelkie niedogodności związane z konkurencją i nie odzywało się do jego rozliczeń z kierowcami ani sposobami ich traktowania.
~K.
Myślałem że kierowcy muszą mieć odrobinę mózgu w głowie Ale czytając Hycla można powiedzieć że to pierwotniaki jednokomórkowe
~Hycel
K.
A może byś rozwinął swoją wypowiedź w jaki sposób na to wpadłeś.
Czy to objawienie alkoholowe czy może dogłębna .iza?
~Hycel
Łysy. Jeśli kierowca się na to zgadza to uśmiech szefa jest wypłata. Pamiętaj durniu że wysokość zarobków jest związana z szeregiem różnych czynników o jakich dziadtransy na tym forum trują. A tu chodzi o kwestie dotrzymywania umów. A to nie ma żadnego związku z wydawaniem licencji. Wystarczy że prawo będzie egzekwowane.
~sid
L ysy popsikaj randapem pokrzywy wokol premiumki, bo tak zarosla ze juz opon nie widac
~M!?
Teraz w modzie " Orkan"... Szersze spektrum działania...
~Pancio
Ł ysy to gey
~olo
Hycel. Czy ty czasem nie jesteś chorym człowiekiem na punkcie Ł ysego?
Co by on nie napisał musisz negować, wyśmiać.
W przypadku licencji akurat Ł ysy ma absolutną rację. Mamy wolny rynek, mamy precyzyjnie określone warunki dostępu do pewnych zawodôw, kto te warunki spełni ma prawo konkurować. Gdzie ty widzisz komunizm, gdzie widzisz ręczne sterowanie?
Chcę być leczonym przez wykwalifikowanego lekarza, a nie kolesia, który otworzył sobie gabinet, bo chciał.
Chce aby moja firma była obsługiwana przez certyfikowanego księgowego, a nie kmiotka, który postanowil być księgowym.
Przykładów można przytoczyć wiele z różnych dziedzin życia.
Czy możesz przez chwilę racjonalnie pomyśleć, prze.izować jeszcze raz wszystkie brednie napisane wyżej?
Kto zabrania dostępu do zawodu przewoźnika, Ł ysy?
Spełniasz wymogi i działasz.
Masz certyfikat, odpowiednie zabezpieczenie finansowe, bazę, działaj.
Tak właśnie funkcjonuje gospodarka wolnorynkowa, której ty zupełnie nie rozumiesz. Tyle i aż tyle.
Co się tyczy molochów, też bredzisz. Nie chcę rozwijać tematu. I tak nie zrozumiesz. Jesteś zbyt przemądrzałym kolesiem. Racjonalne myślenie nie jest ci dane.
~olo
Hycel. Wybacz, ale ilość głupot zawartych w twoich ostatnich postach przeproczyło o kilkaset procent granicę tolerancji.
Ja pierniczę, skoro zysk jest skutkiem ubocznym działalności gospodarczej, a wiodącym celem jest zadowolenie konsumentów, nie jesteś partnerem do poważnej rozmowy. Jesteś kierowczyną do szpiku kości przeżartym komunizmem.
Nie masz prawa podejmować jakiejkolwiek dyskusji o ekonomii, skoro nie rozumiesz podstawowych spraw.
Wyobraź sobie, twój szef działa zgodnie z twoimi wytycznymi, gówno zarabia doatarczając konumentom swoich uaług pęłnię zadowolenia.
Pomyślałeś co może być z twoimi zarobkami?
Szef miałby dawać zadowolenie odbiorcom uaług, tobie dobrze płacić samemu przemierając głodem?
Tak widzisz gospodarkę wolnorynkową?
Człowieku, ty jesteś na poziomie 12letniego dziecka.
Ł ysy
Hycel. Napisz coś moje koty są smutne.
Masz niesamowity dar. Potrafisz rozbawić każdego. Nawet koty.
~Kris
Olo a kto ci broni chodzic do dyplomowanego lekarza? A moze ktos inny woli szamana. Chodzi tylko o to zeby była jasna informacja kto jest kim. A wracając do licencji dlaczego potrzebne sa ograniczenia w dostepie do tak prostego zawodu jak przewoźnik? I czy ten kto ma certyfikat i lecencję nie pier. doili rynku? Z tego co wiem na rynku sa same firmy z licencjami i jaka jest kazdy widzi więc to argument z dooopy.
Ł ysy
Kris. Wybacz, ale pier do lisz jak potłuczony.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.216.182.53

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels