ID: 279906
Związki chcą zakazu tworzenia firm transportowych
ID: 279906
ID: 279906
Związki zawodowe w związku z problemami z godnymi ładunkami oraz przewidywanymi w przyszłym 2025 roku falami zwolnień w wielu sektorach gospodarki, a więc tragiczną sytuacją na rynku transportowym pracują nad projektem zakazującym przez okres na początek 2 lat wydawania zezwoleń na wykonywanie zawodu przewoźnika transportowego. Jak na razie rząd jest przeciwko.
Związki zawodowe w związku z problemami z godnymi ładunkami oraz przewidywanymi w przyszłym 2025 roku falami zwolnień w wielu sektorach gospodarki, a więc tragiczną sytuacją na rynku transportowym pracują nad projektem zakazującym przez okres na początek 2 lat wydawania zezwoleń na wykonywanie zawodu przewoźnika transportowego. Jak na razie rząd jest przeciwko.
~Michu*.dynamic.gprs.plus.pl
*.dynamic.gprs.plus.pl
Posty (149)
~300D | powtarzać po raz trzeci nie widzę sensu | |||
Ł ysy
| Dzisiaj problemy mają dynamicznie rozwijajacy się. Dlaczego? Pytanie retoryczne. | |||
Ł ysy
| Paru zawodnikow z tego forum, ci najbardziej nielubiani przez Panuff Kieroffcuff pisało na jesieni, potem w lutym, o obecnej sytuacji. Pany Kieroffce byli innego zdania. Dzisiaj szukają lub będą szukać pracy z nakolannikami. Uwierzcie na słowo, cyrk na rynku dopiero się rozkręca. Warto zapukać do jacka -sraki. On wie gdzie jest zajebiście lekka praca, za zajebiste pieniądze. | |||
~300D | buhaha- paru zawodników z tego forum ma fantazje i talent do pisania równy sienkiewiczowi, temu od wołodyjowskiego | |||
~sid | l ysy idz nakryj opony szmatami, bo ci od slonca poparciejo zanim kierowce znajdziesz | |||
~300D | od ćwierć wieku jestem agitowany/werbowany/ niemalże molestowany propozycjami pracy przez pażdzierzawe firmy transportowe. stanowisko dowolne- kierowca/mechanik/el ektryk/spedytor jak oś nie skorzystałem i jakoś mam sie dobrze a tu jakis związek i jakiś tępy łysek popiera blokowanie licencj | |||
Ł ysy
| 300D. Ale masz branie. Może to tylko twoje subiektywne odczucia? Widzac przygłupa, chcą cię wykorzystać. Z postow wychodzących spod twojej ręki jasno widać: Kiepski z ciebie przewoźnik. Kiepski szofer, wyjątkowo kiepski mechanik. Czy twoje ego nie pier dol neło w sufit? | |||
Ł ysy
| Czarne chmury nad Panamy Kieroffcami. Czarne chmury nad dynamicznie rozwijającymi się. | |||
Ł ysy
| "Cza"się zabrać za robotę. | |||
~300D | hehe... nie, nie na tyle by dać się wykorzystać ani fruwać pod sufitem. po prostu, świadczę usługi. | |||
~300D | ... a za opinie o mechaniku powinieneś honorowo oddac krew nosem | |||
Puchacz1
| "~300D 22 minut temu od ćwierć wieku jestem agitowany/werbowany/ niemalże molestowany propozycjami pracy przez pażdzierzawe firmy transportowe. stanowisko dowolne- kierowca/mechanik/el ektryk/spedytor jak oś nie skorzystałem i jakoś mam sie dobrze a tu jakis związek i jakiś tępy łysek popiera blokowanie licencj" Trzyseta , wpisem wyżej sam sobie wystawiłeś opinię:) :) :) Biły się o ciebie tylko firmy, jak to nazwałeś"pażdzierzaw e ":) :) :) A Łysy ma trochę racji co do licencji. Ale moim zdaniem, wystarczy by ta cała zgraja "zielonych ludków" zwanych ITD zaczęła uczciwie weryfikować tych którym wydali licencje transportowe krajowe i międzynarodowe. | |||
~300D | nie czaisz panie puchacz | |||
Puchacz1
| ~300D mniej niż minutę temu nie czaisz panie puchacz Przestałe m się zastanawiać nad pytaniami "co poeta miał na myśli" w końcówce klasy maturalnej:) :) :) Dawno temu:) :) :) | |||
~300D | od ćwierć wieku jestem na swoim. od ćwierć wieku słyszę- przyjdź do mnie bedziesz miał lepiej | |||
Puchacz1
| ~300D około minutę temu To gratulacje. Kiepski mechanik nie ma prawa utrzymać się tyle czasu na rynku. To nie lata 80te ubiegłego wieku i czasy stacji obsługi Polmozbytu:) :) :) | |||
~300D | oczywiście rozumiesz, że takie propozycje składają tylko paździerzawi oczywi ście rozymiesz, że od ćwierć wieku sam tworzę stanowiska pracy oczywiście rozumiesz, że od czegoś trzeba zacząć, najczęściej od zera | |||
~300D | mechanika zawodowo dopiero ósmy rok panie starszy | |||
~!!!iiii | Puchacz mylisz się, dziś jest eldorado do dla pseudo mechaników tak jak i dla kierowców. Nie ujmuje profesjonalizmu 300D, bo nie znam to tylko stwierdzenie faktu, bo ludzie biednieją a auta się starzeją co nowy model to prędzej się psują. | |||
~300D | do mojego serwisu trafiają głównie busy po gwaracji na osobówki kowalskiego raczej nie mamy czasu po prostu z czegoś trzeba żyć a z nastoletnich osobówek kowalskiego nie da rady wyżyć. | |||
szatan
| Dyskusję powinniśmy zacząć od podania źródła tego wątku. Związki zawodowe chcą zawieszenia wydawania licencji transportowych? I niby dlaczego mieliby to zrobić, aby przewoźnicy lepiej zarabiali? (jeśli tak to którzy?bo przecież nie kierowcy... ) Aby udział polskiego transportu w przewozach spadł? Aby przedsiębiorcy więcej płacili za transport? Licencja transportowa służy do regulacji jakościowej transportu, a nie ilościowej. | |||
~300D | szatan krótko i na temat należy odebrać licencje tym którzy nie spełniaja wymogów i wszystko w temacie. | |||
Puchacz1
| "Licencja transportowa służy do regulacji jakościowej transportu, a nie ilościowej. " O tym samym piszę wyżej. "Zielone ludki" zwane ITD powinny taką weryfikację robić przed wydaniem licencji ale też weryfikować w trakcie. A jak jest? Widać, słychać i czuć. Powstały nawet firmy "pomagające" w otrzymaniu licencji transportowej:) :) :) | |||
Puchacz1
| ~!!!iiii 34 minut temu Nie mam doświadczeń z pseudo mechanikami. Każdy mój samochód osobowy po gwarancji "reanimuje" mi od lat ten sam mechanik (mój kolega) w warsztacie który prowadzi od bez mała 30tu lat. Dostanie się do niego tylko "po znajomości". Autami firmowymi zajmuje się serwis a jakieś pier doły robią mechanicy na bazie firmy. Pier doły= klocki, tarcze, opony itp. | |||
Ł ysy
| 300D. Dla mnie jesteś cienki bolek, mechanik z ciebie żaden. Wielokrotnie udowodniłeś swoje cieniastwo. Strach zaprowadzić auto do takiego leszcza. | |||
Ł ysy
| Puchacz. Co mają zielone ludki do weryfikacji "jakościowej "przewoźników? Czys ty absurd. Weryfikacja jakościowa powinna sprowadzać się do podniesienia poprzeczki merytorycznej na egzaminie na CKZP i zero użyczeń. Po drugie, zabezpieczenie finansowe tylko w formie gwarancji bankowej po uprzednim zablokowaniu na koncie wymagalnej kwoty. A tak mamy gwiazdy Adaru i tysiące kieroffcuff na swoim. Nikt lepiej od nich nie burdelizuje rynku. Warto wreszcie zdefiniować pojęcie dziada. Dziadem jest przewoźnik, który nie ma ochoty spełniać zachcianek Panuff Kieroffcuff czy misc transportu jeżdżący za kopiejki? Na granicy oplacalności, ale dziesiątki czy setki fur musi być. | |||
Puchacz1
| Łysy. Jak to co mają??? A kto wydaje licencje transportowe? Nie GITD??? Nie wiesz kto ci wydał licencję? | |||
Ł ysy
| Mam jeszcze jedno pytanie do Panuff Kieroffcuff. O co wy macie żal, o co pretensje do przewożników? Wykonujecie bardzo prostą pracę w prostym zawodzie za bardzo dobre pieniądze. Przecież doskonale wiecie, że w żadnym dostepnym dla was zawodzie nie zarobicie więcej? Czego jeszcze chcecie? Zawsze możecie spróbować szczęścia gdzie indziej, ale wszyscy wiemy, że nie spróbujecie. Przez te wieczne pretensje do całego świata, u wszystkich ludzi mających z wami kontakt nastąpił proces habituacji. Nikogo już nie ruszają wasze pyskówki. Czas się ogarnąć. | |||
Ł ysy
| Jest totalna kicha z ładunkami, a mimo to spedycje szukają przewoźników. Kogo szukają? Panuff Kieroffcuff na swoim jeżdżących za kopiejki. | |||
~kiero | Łysy a ty jako nauczyciel WF zarobisz więcej? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.