ID: 279906
Związki chcą zakazu tworzenia firm transportowych
ID: 279906
ID: 279906
Związki zawodowe w związku z problemami z godnymi ładunkami oraz przewidywanymi w przyszłym 2025 roku falami zwolnień w wielu sektorach gospodarki, a więc tragiczną sytuacją na rynku transportowym pracują nad projektem zakazującym przez okres na początek 2 lat wydawania zezwoleń na wykonywanie zawodu przewoźnika transportowego. Jak na razie rząd jest przeciwko.
Związki zawodowe w związku z problemami z godnymi ładunkami oraz przewidywanymi w przyszłym 2025 roku falami zwolnień w wielu sektorach gospodarki, a więc tragiczną sytuacją na rynku transportowym pracują nad projektem zakazującym przez okres na początek 2 lat wydawania zezwoleń na wykonywanie zawodu przewoźnika transportowego. Jak na razie rząd jest przeciwko.
~Michu*.dynamic.gprs.plus.pl
*.dynamic.gprs.plus.pl
Posty (150)
Ł ysy
| Kris. Dodaj jeszcze :są firmy z użyczonym certyfikatem, bez bazy, bez pieniędzy. To są czynniki burdelizujące rynek. Każdy ciul może zostać przewoźnikiem. | |||
Ł ysy
| Jak ciul zostaje przewoźnikiem wylicza swoje koszty na poziomie 0. 53 eur/km. | |||
~Frey | I dlatego wśród przewoźników jest tyłu ciuli. Absolutna zgoda. | |||
~Hycel | Łysy jeśli ktoś wylicza swoje koszty na 0. 53 euro za km i od 2018 roku jest na rynku to tym lepiej dla konsumentów. To może oznaczać że taki łysy z trzema premiumkami na rynku jest za drogi. Rynek nie znosi próżni. Jeśli ktoś zbyt zaniży swoje koszty to bankrutuje, a jeśli ktoś daje zbyt wysokie to zleceń ma Mao. Czy ktoś się przejmuje jeśli piekarz sprzedaje dobry chleb po 2 zł? Czy konsument myśli o zysku piekarza? Sam ciulu wielokrotnie pisałeś że kierowcy są za drodzy że budowlańcy za dużo chcą za położenie płytek itp. Ale państwo ma dbać o przewoźnika bo akurat w tej branży jesteś. Nie dość żeś bolszewik, to narcyz. | |||
~Hycel | Jeśli jest ktoś taki copojedzie za 53 centy kierowcy da dniufkę 450 zł na nufka Scania w wersji bogato wyposażonej i nie kwiczy to chwała Panu. Takich ludzi potrzebuje gospodarka. Przez to inflacja wychamowuje. A po chouj tłusty kot co na stawkę 1. 2 euro za km grymasi, na kierowców narzeka że nieroby, ma stare premium i płaci ochłapy z km? Tylko tłusty kot się bogaci. Dlatego wolny rynek ma pewne mechanizmy które eliminują tłustych kotów: kierowcy wchodzą do gry. | |||
~K. | Dziś jest dobry czas na odsiew ziarna od plew Firmy z nowymi autami nie są w stanie nic zrobić poza restrukturyzacja Koszty zjadają wszystkie firmy | -1 | ||
Ł ysy
| Hycel. Dzięki, smutno było dzisiaj moim kotom. Przeczytałem na głos twoje brednie, już są wesołe. | |||
Ł ysy
| "Kierowcy wchodzą do gry "- potrafisz rozbawić nawet koty. | |||
~Hycel | Tak myślał łysy że wiedzę od kotów czerpiesz. | |||
~Hycel | Mam nadzieję że zoofilem nie jestes | |||
~Hycel | Niektóre komentarze z twojego konta rzeczywiście piszą koty | |||
~Kris | Łysy i co z tego ze ktos burdelizuje rynek. Tobie to moze przeszkadzac ale dla gospodarki to dobrze. Biedronka tez burdelizuje rynek bo robi dumping cenowy ale lecisz po wódkę po 10 zł i nie krzyczysz zeby zamykac biedronki. | |||
~Kris | Łysy powiedz ze jestes komunistą i bedzie ok tylko nie pier. dol ze o wypłacie kierowcy ma decydowac rynek. | |||
~Kris | Jak czytam pier. dolety łysego to się zastanawiam jak on dostał certyfikat? Chyba tez ma użyczony bo tam na egzaminie jest moduł z podstaw ekonomiii a łysy ni choooja nie pojmuje. Znak ze cetyfikatu napewno nie ma własnego. | 1 | ||
~K. | Wszystko weryfikuje rynek Czy masz certyfikat czy nie Ekonomia i podjęte kroki budują lub przyczyniają się do bankructw | |||
~sid | Kris no to tera ugryzi tego owego kużma! | |||
~Hycel | Łysy podstaw ekonomi nie zna ale za to Marksa i engelsa na wyrywki rozumie | 1 | ||
~Ieon | Ty checlowaty, no co tam | |||
Ł ysy
| Z .nym Hyclem nie ma sensu dyskurować, bo to pokomunistyczny pomiot. Dziwię się Krisowi. Koleś całkowicie nie kuma istoty wolnego rynku. Wyjaśniam z nadzieją na koniec pisania bredni. Spełniasz ustawowe wymogi, możesz konkurować. Gdzie ty Kris widzisz komunizm? Ogarnij się chłopie. | |||
jacek-kuba
| łysy ty naprawdę nie rozumiesz, że jesteś wybitnym półgłówkiem? Mając twoją wiedzę i poglądy, powinieneś spalić się ze wstydu. Nie brnij dalej w tępotę. Przestań tu pisać. Ludzie z czasem zapomną o twoich banialukach. | |||
~Kazik | Ł ysy to gey | |||
~Rosyjska agentura | Ta MEDIALNA akcja o rzekomym zakazie wydawania zezwoleń na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego powinna być prześwietlona przez kontrwywiad jako potencjalna akcja dywersyjna śpiochów rosyjskiej agentury. Tego typu akacja w długim okresie godzi w gospodarkę nie tylko polski, ale także krajów związkowych UE pogłębiając potencjalny kryzys w przyszłości.. | |||
~Rosyjska agentura | Ktoś już zgłosił odpowiednim służbom tą całą akcję, zanim ta nabierze rozpędu i politycy zaczną pod rzekomym naporem "opinii" publicznej dokonywać jakiś dziwnych ruchów, które zdestabilizują do końca gospodarkę? | |||
~Hycel | Olo czy ty mi zarzucasz że trochę za mocno łysego neguje? Wracając do tego co ty napisałeś że w gospodarce nie jest ważne zadowolenie konsumenta a że ja myślę inaczej to jestem postsowiecki. Gorszego poplątania pojęć nie widziałem. Właśnie to jest oznaką wolnorynkowców liberała który są priorytet stawia konsumentów. Ostatecznie konsument jest twoim szefem i to on decyduje czy twój produkt nieprzymuszony kupi. A zysk jest wynikiem zadowolenia tego konsumenta i wielkość jego od tego jest uzależniona To jest mechanizm niewidzialnej ręki rynku. Konkurencja na rynku uwalnia narodowy potencjał gospodarczy. Każda ingerencja w to państwa lub ręczne sterowanie tego ten potencjał zabija. Sowieci mieli plan doprowadzony do każdego stanowiska pracy. I co z tego wyszło? Gouwno. | |||
~Rosyjska agentura | "Ostatecznie konsument jest twoim szefem i to on decyduje czy twój produkt nieprzymuszony kupi. " Nie do końca, konsument "kupuje" obietnicę tego że jak zakupi dany produkt to poczuje się lepiej, konsument tak naprawdę kupuje obietnicę handlowca. Produkty, usługi same się nie sprzedają. Są sprzedawane wszelakimi kanałami dystrybucji, czy fizycznie od handlowca, czy dzięki jakiejś reklamie, aż po zainfekowanego ideą kolegę, lub żonę, którzy na tobie niejako wymuszą zakup danego dobra lub usługi, w końcu największą kara za nie konsumowanie jest wykluczenie ze wspólnoty i śmierć w samotności, będąc pożeranym przez przyrodę. | |||
~Kris | Chłopie komunizm widzę u podstaw. Jaka koorwa licencja? I nie pisz mi tu ze taki jest przepis bo to durny przepis. Jak ci zrobią przepis ze trzeba chodzic tyłem to tez bedziesz chodził? Piszesz w koło to samo a nadal nie wytłumaczyles co daje licencja oprócz wyje. bania kilku tysięcy złotych. Masz certyfikat czy twój owczarek? Bo chyba nie byłes na egzaminie i nie wiesz jakie tam sa pytania. Jesli uwazasz ze zdanie takiego egzaminu gwarantuje ze ktos bedzie prowadził transport z zyskiem to jestes wiekszym de. bilem niz wyglądasz. Dalej nie kumasz jednego jak jest 10 aut i jeden ładunek to nawet jak stawka bedzie 10 euro z kilometra to pojedzie tylko jeden i zadne certyfikaty i licencje tego nie zmienią. A jak bedzie 1 auto i 10 ładunków to nawet małpa bez certyfikatu się na tym obłowi. | |||
~Kris | Powołujesz się przygłupa adaru co to bez certyfikatu policzył koszty na poziomie 53 centów. Ale juz zapomniałes ze najwieksza firma w europie w kowidzie oferowała przewozy po 60 centów. Wychodzi na to ze przygłup z adaru bez certyfikatu lepiej liczy niz kołchoz z certyfikatem i setką ksiegowych w rurkach. | |||
~Kris | I kto spier. dolił rynek? Przygłup z adaru czy giretka? | |||
~Hycel | Gdyby nie mnogość licencji i względna łatwość w zakładaniu firmy girteka zmonopolizowała by transport. A ten smardzewidzki przyglup chce zaprzestania rozdawania licencji. | |||
~K. | Kris a czym oni się różnią? Gierteka spied... lila aby leszczy wykończyć Radarowce jeździły jak mięso armatnie w cenie kosztów Spedycja zarobiła swoje oni wykonywali pracę na swoim w cenie wypłaty etatowych kierowców |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
![](/i/hand.jpg)
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.