ID: 231287
praca leader kluczbork
ID: 231287
ID: 231287
Leader jak się tu pracuje
Leader jak się tu pracuje
~zibi*.146.6.242.mobile.internet.t-mobile.pl
*.146.6.242.mobile.internet.t-mobile.pl
Posty (33)
rafik7575
| 2 dni zbierania ładunków, nastepne 2-3 dni rozwozisz to | 1 | ||
~Miś 2000 | Jakie zarobki i dokąd głównie wyjazdy? | 1 | ||
~Marek | Byłem na rozmowie. Firma wydawała się być fajna i wszystko poukładane, takie pierwsze wrażenie. Miałem pecha bo wyszły mi nie spodziewane sprawy prywatne w ostatniej chwili. Miałem się przyjmować, nawet podpisując już umowę i zamiast pójść tam zmusiła mnie sytuacja że muszę teraz pracować na miejscu jakiś czas co spowodowało że spaliłem sobie firmę a zależało mi na tej pracy ze względu na system pracy 2/2. Jeździsz dwa tygodnie i dwa tygodnie masz wolne lub tygodniówki że zjeżdżasz na weekend do domu. Zjazd na weekend nieopłacalny bo zjeżdżasz w sobotę a wyjeżdżasz w niedzielę. Jedziesz busem do Niemiec, tam mają swoją bazę. Nie wiadomo jaką dostaniesz dniówkę, jak nie ma roboty i stoisz to płacone jest za połowę dnia. Druga sprawa zastanawiająca to załadunek i rozładunek. Powiedzieli mi że jak w danym dniu załadujesz i rozładujesz się to wtedy jest zapłacona cała dniówka a co jeśli nie rozładujesz, wychodzi na to że masz wtedy zapłacone za połowę dnia. Nie udało mi się podjąć pracy, w sumie drugi raz i nie dziwie się że Pan Damian tak zareagował że kolejnej szansy już nie będzie. Pozdrawiam | 1 | ||
~Mariusz | Na CE też taka kurierka bo się ogłaszają a system pracy mi odpowiada Tylko czy mam płatne dniówki czy rozładunki? | 1 | ||
~... | jakie opinie | 1 | ||
~Rrr | ??? | 1 | ||
~Rrr | Ktoś coś wie my tej firmy? Cały czas się ogłaszają | 1 | ||
~Rrr | Ponawiam | 1 | ||
~Xxx | Oszukanty... ) | 1 | ||
~Kierowca | O kurllla, *y Leader transport!!! | 1 | ||
~BieloRus | Porażka) nie jest normalna firma... ! | 1 | ||
~Heniek | Bielorus: Możesz rozwinąć temat co tam doświadczyłeś | 1 | ||
~Kierowca | Bardzo nieprzejrzyste warunki pracy. Czyli jak stoisz lub nie zdążysz się załadować lub rozładować to płacą połowę kasy. Zlodziejski mają system płacy | 1 | ||
~Heniek | Mi to samo proponowali. Niby dniówka 300 zł a jednak okrojona, kojarzy mi się to z presją czasu. Jak nie gonisz nie zarobisz a druga sprawa dlaczego jak się nie załadujesz bo akurat nie będą mieli ładunku to nie zarabiasz 300 zł tylko 150 zł, nie jest to Twój problem i jest to nieuczciwe. | 1 | ||
~kierowca | ~Marek 2018-12-10 18:15:08 Byłem na rozmowie. Firma wydawała się być fajna i wszystko poukładane, takie pierwsze wrażenie. Miałem pecha bo wyszły mi nie spodziewane sprawy prywatne w ostatniej chwili. Miałem się przyjmować, nawet podpisując już umowę i zamiast pójść tam zmusiła mnie sytuacja że muszę teraz pracować na miejscu jakiś czas co spowodowało że spaliłem sobie firmę a zależało mi na tej pracy ze względu na system pracy 2/2. Jeździsz dwa tygodnie i dwa tygodnie masz wolne lub tygodniówki że zjeżdżasz na weekend do domu. Zjazd na weekend nieopłacalny bo zjeżdżasz w sobotę a wyjeżdżasz w niedzielę. Jedziesz busem do Niemiec, tam mają swoją bazę. Nie wiadomo jaką dostaniesz dniówkę, jak nie ma roboty i stoisz to płacone jest za połowę dnia. Druga sprawa zastanawiająca to załadunek i rozładunek. Powiedzieli mi że jak w danym dniu załadujesz i rozładujesz się to wtedy jest zapłacona cała dniówka a co jeśli nie rozładujesz, wychodzi na to że masz wtedy zapłacone za połowę dnia. Nie udało mi się podjąć pracy, w sumie drugi raz i nie dziwie się że Pan Damian tak zareagował że kolejnej szansy już nie będzie. Pozdrawiam Trzeba być de*ilem by chciec tam pracowac, i to jeszcze 2 razy sie starac. | 1 | ||
~Heniek | Kierowca: Pracowałeś tam u nich? | 1 | ||
~kierowca | Tacy de*ile ucza dziadów że za swoje kupia do czyszczenia złoma, myjnie zapłacą, jeszcze zatankuja, rękawiczki pasy kupią, maty zap... z magazynu, i ubranie robocze kupia za swoje i wyplata 4tys w porywie. Pózniej opowiadaja na parkingu o 10000 i prosza o fajkę, bo skonczyły się zmioty z podłogi które kręcą. | 1 | ||
~kierowca | heniek-wystarczy mi to co przeczytałem. Pół stawki bo nie rozładował itd. | 1 | ||
~Heniek | Z tego co widać cały czas mają ogłoszenia ale jak mają takie warunki pracy to ja dziękuje. Tak jak napisałeś nie będę ich niewolnikiem i frajerem bo jak się nie rozładuje czy załaduje to mi połowę dniówki zapłacą, niech sami sobie jeżdżą. | 1 | ||
~kierowca | Moga tez wcale nie zaplacic. Uwazaj na firme z Pozn... jak nasz długopis. 2000km powroty, dojazdy po tys km, wsadzaja spedytorzy de*ilki na miny, wycisna i kop w doope. Szukaja na zydobooku non stop, obiecuja 8. 5 za 3/1, zarobisz do 6-7, moze teraz mniej bo czechy, slowacja amazony, cuda z tacho. Nie polecam. Kierowcy mendy. | 1 | ||
~kierowca | Ps. diet i podstawy sie nie doliczysz. Francja niemcy itd ponad 50e, ty dostaniesz od 40 do 50, chyba ze przy*s z trans postu i wozisz dla biura whysky z Hiszpanii, ale ta robota juz zarezerwowana. Podstawa 1000zl i dodatki. Teraz chlopaki maja stac na kopertach pod zaladunkiem itd. Po żabie landowkami po zakazach, ty płacisz kazdy mandat. Kłamia na potęgę. Zawsze twoja wina. | 1 | ||
~Kiero S. | Pracuje już 5 rok i jestem zadowolony. Prawie wszystko co pisze wyżej to kłamstwa i gorzkie żale kierowców ze wschodu co myślą że jak mają prawko zrobione w garażu to już są kierowcami... Jazda głównie po Niemcu, max 2 zal. i 2 roz., zadna kurierka! Czy jest ciśnienie? Normalne dla kogoś kto ma szacunek do pracy... do tego otworzyli drugą firmę w DE i kierowcy będą na Niemieckie umowy przechodzić. Dla mnie robota ok | 1 | ||
~rune72 | witam kolega pracuje tam 3lata i chwali kierowca ma zawsze rzeczy zeby pracowac tzn pasy ladunkowe maty rozpory pelen komfort rowniez finansowy zjazdy zawsze na czas bez zadnego przeciagania | 1 | ||
~Xxx | Jeśli chodzi o busy 3. 5t tragedia wiecznie przeładowany wieczna jazda po nocach chowanie cmr po zjeździe na bazę doszukiwanie czy coś nie jest zepsute aby urwać z wypłaty dniowka 200zl następnie 7. 2t mają tacho więc jest lepiej ale również kurierka przeładowania bardzo częste następnie solowki i zestawy system 2/2 samochody zostają u Niemca zjazd do domu busem firma była by spoko oczywiście gdyby kierowca miał coś do powiedzenia i samochody były by normalnie ładowane Spedytorzy tragedia 2 było ok ale już nie pracują podsumowanie omijać ta firmę jesli nie chcesz być robolem który musi za*ac za 3 | 1 | ||
~Kierowca | Firma leader z Kluczbork to jest GUMNO. Albo czarna *!!! | 1 | ||
~- zainteresowany | Witam, Przeglądając oferty pracy na olx właśnie natknąłem się na tą firme ( oferta obiecująca ) praca niby dla ludzi z Europy wschodniej ( 4/1 - ktoś wie dlaczego dla nich tylko oferta?) Przed wykonaniem telefonu do nich chciałem poznać opinię i nie wierze w to co czytam, chyba zrezygnuje z telefonu :) Chyba, że coś się zmieniło od taamtego roku? Btw Posiadam prawo jazdy C ( bez E ) - może koledzy mają jakaś opcje pracy na międzynarodówce bo tam to już chyba spalony start :)? | |||
~Marek | I jak w robota na Solowkach? | |||
~Bugi23 | Witam, ktoś ma jakieś info jak wygląda robota na solówkach, aktulanie szukają kierowcy. | |||
~But | Jedna wielka katastrofa... omijajcie szerokim lukiem | |||
~Kiero | Nie polecam co innego jest na rozmowie jak jedziesz do firmy a co innego jak zaczynasz pracę. Nie szanują człowieka i mają zasadę bo ty musisz i najlepiej pazu 9h. Jazda jak busem ciśnij ciśnij |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.