Ciekawostki
W tym roku branża transportowa musiała zmagać się ze skutkami kryzysu. Wysokie ceny paliw oraz zawirowania na rynku transportowym dały w kość wielu mniejszym przewoźnikom. A co zmieniło się w tym roku w pracy kierowców zawodowych?
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Katowicach z nowymi pojazdami wykorzystywanymi do kontroli drogowych. Trzy furgony ze specjalistycznym wyposażeniem trafiły do śląskiej Inspekcji Transportu Drogowego.
OCZYMA PODWÓJNEJ - 2500 km do Hiszpanii. Rozładunek szpuli stali i coraz mniejszy szacunek dla kierowców ciężarówek. Zakręcona ciepła woda i oszczędzanie kosztem ludzi.
12 futurystycznych pojazdów. Niektóre wizje już widzieliśmy, niektóre zaskakują.
Elektryfikacja transportu ciężkiego już się rozpoczęła, ale zmiana nie nastąpi z dnia na dzień. W niektórych częściach świata potrwa to dłużej. Tymczasem biopaliwa są najlepszą opcją, ponieważ szybko zmniejszają emisję dwutlenku węgla tu i teraz.
W najnowszym odcinku Na palecie podsumowanie mijającego roku, który upłynął pod znakiem wyzwań dla branży TSL. Jednak w ostatnim czasie przed polskimi firmami otworzyły się również nowe, dotychczas niedostępne, perspektywy. Jak ostatnie 12 miesięcy zmieniło transport i logistykę? Jaką kondycję branża będzie prezentowała w najbliższej, dającej się przewidzieć przyszłości? Tym razem swoją wiedzą oraz prognozami na 2023 rok podzielił się również Grzegorz Borowicz, Dyrektor operacyjny w Omedze Pilzno.