Jadąc autostradą A2 od strony Warszawy w kierunku zachodnim przez 6 km na trzech pasach ruchu jechały obok siebie trzy ciężarówki. To co się działo za samochodem osoby, która zarejestrowała tą sytuację to masakra. Ludzie mrugali światłami, przeskakiwali z pasa na pas bo to dość nietypowa sytuacja.
Dla tych, którzy się zastanawiają, spekulują co do powodów.
A oprócz wyjaśnień w kwestii współpracy z Adarem, Nasierowski zabiera nas na wycieczkę.
Prawie 80 km/h jechał ulicami Warszawy kierowca ciężarowego holownika, ciągnąc za sobą ciągnik siodłowy. Na pojeździe znajdowały się niebieski światła uprzywilejowania, na które holownik nie posiadał stosownego zezwolenia. Inspektorzy z Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym zatrzymali dowód rejestracyjny pojazdu, a kierowcę ukarali mandatem karnym.
17 pojazdów zderzyło się ze sobą na A3 w Hesji. Wypadek na autostradzie stanowił duże wyzwanie nawet dla doświadczonych ratowników.
Naczepy, przyczepy i zabudowy samochodów ciężarowych polskiej marki Wielton można spotkać na drogach całej Europy.
Firma powstała w 1996 roku i obecnie jest jednym z trzech największych producentów w Europie.
Naczepy, przyczepy i zabudowy, produkowane przez Wielton dedykowane są dla firm transportowych, budowlanych, produkcyjnych, dystrybucyjnych i rolniczych. Grupa posiada cztery centra produkcyjne: w Polsce, Niemczech, we Francji oraz Wielkiej Brytanii, a także dwie montownie: we Włoszech i w Rosji. Pod koniec 2016 r. Wielton uruchomił spółkę zależną na Wybrzeżu Kości Słoniowej.