Podczas wjazdu na płatny odcinek autostrady we Francji, niektóre systemy naliczania opłat mogą nie zeskanować identyfikatora pojazdu, lecz jedynie podczas zjazdu. W takich sytuacjach niektórzy operatorzy autostrad, nie posiadając informacji o rzeczywistym miejscu wjazdu pojazdu, naliczają opłatę, zakładając, że nastąpił on w miejscu najbardziej oddalonym od miejsca zjazdu (tzw. TLPC – najwyższa możliwa opłata). Takie przypadki nie są rzadkością i mogą być niesprawiedliwe dla przewoźnika. Standardowy system rozliczania opłat w ramach EETS nie wykazuje takich nieprawidłowości, a Axxès, jako dostawca, identyfikuje je na bieżąco, raportuje i wspiera firmy transportowe w procesie reklamacji. Co więcej, rodzimi przewoźnicy doceniają wsparcie polskiego zespołu, który lepiej rozumie lokalne uwarunkowania.
Axxès dostarcza rozwiązania do poboru opłat drogowych w wielu krajach, umożliwiając efektywne rozliczanie myta na krajowych drogach. Za pomocą urządzenia Axxès B’moov można wygodnie regulować opłaty za przejazdy autostradami A1 i A4 w ramach systemu e-TOLL. Co ważne optymalizacja w zakresie opłat drogowych to nie jedyny obszar dbania o obniżenie kosztów w firmach transportowych. Firma posiada wiele innych możliwości wsparcia przewoźników w poprawie ich konkurencyjności.
Przykładając dużą wagę do potrzeb partnerów i wspierając doświadczeniem staramy się pomóc sektorowi TSL. Dbamy, aby nasza komunikacja była szybka, sprawna i przejrzysta, co przekłada się na mniej mandatów i w efekcie na niższe koszty przejazdów Patryk Krajewski, Country Manager Central Europe.Źródło: Axxès
grafika poglądowa