
Klient może dowolnie wybrać kolor lakieru kabiny, dostosowując go do barw swojej firmy, natomiast przód pojazdu jest zawsze lakierowany w metalizowanej bieli aluminium, co gwarantuje wysoką jego rozpoznawalność.

Na zewnątrz samochód wyróżniają m.in. charakterystyczne oklejenie ściany bocznej, napis „Edition 3” na osłonie przeciwsłonecznej lakierowanej w kolorze białego aluminium, dwa dodatkowe reflektory LED w osłonie przeciwsłonecznej, czy emblemat Actrosa w kolorze ciemnego chromu z przodu kabiny.

Tył kabiny też nie uszedł uwadze projektantów. Nazwa modelu została wypisana dużymi wypukłymi literami w górnej części tylnej ściany.

Z boku uwagę przyciągają stopnie wejściowe ze stali szlachetnej. Z tego samego materiału wykonano kołpaki na osiach przedniej i tylnej.

Zakres wprowadzonych modyfikacji obejmuje ponadto podświetlaną gwiazdę Mercedesa w kolorze ciemnego chromu, kilka dekoracyjnych aplikacji na ozdobnej kratce oraz aluminiowe stopnie wejściowe umieszczone w osłonie międzyosiowej.

W eleganckim wnętrzu limitowanej wersji umieszczono liczne elementy wyposażenia świadczące o unikatowych charakterze pojazdu. Są to m.in. deska rozdzielcza i uchwyty drzwiowe wykończone skórą nappa czy liczne elementy ozdobne stylizowane na włókno węglowe.

Luk dachowy zyskał dyskretne oświetlenie Ambiente, a siedzenie narożne SoloStar zostało obite skórą w kolorze beżu migdałowego.

Uwagę przyciągają także plakietka „Edition 3” na desce rozdzielczej po stronie pasażera oraz podświetlone emblematy wejściowe z napisem „Edition 3” po stronie kierowcy i pasażera.

Wygodne, górne łóżko, dostarczane wraz z kompletem pościeli, ma szerokość 900 mm. Zasłonka dookoła kabiny, wykończona od wewnątrz w kolorze beżu migdałowego, a na zewnątrz na czarno, jest stylowym elementem ochrony prywatności. Podobnie jak poprzeczna zasłona przed łóżkiem, zdobiona gwiazdą Mercedesa.

Dzięki udoskonalonej charakterystyce przełączania biegów systemu PowerShift Advanced, limitowany Actros L z każdym z dostępnych układów napędowych zapewnia kierowcom imponujące osiągi i ogromną radość z jazdy – zarówno jeśli jest wyposażony w 15,6-litrowy silnik OM 473 o wysokiej mocy, jak i z nową jednostką OM 471 trzeciej generacji, odznaczającą się jeszcze niższym zużyciem paliwa niż poprzednik.

Źródło: Mercedes-Benz Trucks