Kompleksowe usługi oponiarskie: maksymalizacja korzyści dla klientów
W ramach swojego strategicznego programu Vision 2030 firma Continental koncentruje się na podejściu zorientowanym na klienta.Jednym z kluczy do osiągnięcia tego celu jest poszerzanie oferty usług uzupełniających nasze produkty wyjaśnił Timo Röbbel, szef marketingu opon zamiennych w Niemczech.Chodzi o stworzenie całego ekosystemu kompleksowych usług oponiarskich zaprojektowanych w celu zwiększenia korzyści dla klienta – w tym rozwiązań, cyfrowych które zwiększają bezpieczeństwo, jednocześnie obniżając koszty. Continental dąży do wdrożenia całkowicie cyrkularnego modelu produkcji opon najpóźniej do 2050 roku.
Gospodarka cyrkularna ma na celu osiąganie ciągłego wzrostu przy jednoczesnym ograniczaniu zużyciu zasobów naturalnych. Proces cyrkularny przebiega od projektu, przez zakup, do recyklingu — i z powrotem mówi Röbbel.
Opony do pojazdów użytkowych dla zrównoważonego transportu: celem jest gospodarka o obiegu zamkniętym
Oprócz materiałów odnawialnych firma systematycznie pracuje nad wykorzystaniem surowców pochodzących z recyklingu. Celem jest całkowite zamknięcie pętli produktu i zasobów najpóźniej do 2050 roku. Oznacza to, że w produkcji nowych opon będą wykorzystywane materiały w 100% produkowane w sposób zrównoważony.Nowe opony i standardy
Continental wyznacza nowe standardy dzięki swoim praktycznym i postępowym koncepcjom opon i konserwacji. Nowa linia opon piątej generacji jest dostosowana do potrzeb klientów z sektora transportu i zmieniających się przepisów, które obejmuje taksonomię UE, VECTO i Europejski Zielony Ład. Całkowicie nowo opracowane opony ciężarowe pozwalają firmom transportowym znacznie zmniejszyć zużycie paliwa i emisję CO2 zarówno w przewozach regionalnych, jak i dalekobieżnych, a także obniżyć koszty. W nowej generacji Conti Eco twórcy opon byli w stanie rozwiązać sprzeczne cele zoptymalizowanego oporu toczenia i dużego przebiegu.Źródło: Continental