Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Co łączy Iveco, Metallicę i kierowców zawodowych?

Utworzona: 2024-06-04


Barwy edycji specjalnej, inspirowane zespołem Metallica, zaprojektowane przez IVECO Group Centro Stile, zdobią limitowaną serię 72 ciężarówek z bogatym wyposażeniem.

Flota wspierająca europejski etap trasy koncertowej Metalliki będzie składać się z 10 pojazdów ciężarowych IVECO S-Way napędzanych gazem ziemnym i 4 IVECO S-Way napędzanych odnawialnym olejem napędowym, które będą wykorzystywane do transportu sprzętu zespołu z wykorzystaniem sieci tankowania Shell. Uzupełnieniem floty wieloenergetycznej będzie konwój zapewniający dalszą logistykę i wsparcie w postaci 2 IVECO S-eWay - pierwszego w pełni elektrycznego samochodu ciężarowego wyprodukowanego przez IVECO, 2 IVECO S-Way LNG i jednego IVECO S-Way napędzanego odnawialnym olejem napędowym. IVECO S-eWay Fuel Cell dołączy do konwoju podczas ostatnich hiszpańskich koncertów.

Transport dla członków zespołu zapewnią minibusy eDaily i autokar Evadys, siostrzanej spółki IVECO Bus. Dzięki pojazdom z napędami alternatywnymi, Metallica wykona znaczący krok naprzód na drodze do dekarbonizacji. Zrównoważony rozwój środowiska i odpowiedzialność społeczna to wspólne podstawy, na których opiera się partnerstwo między firmą i zespołem Metallica.

Flota inspirowana albumem Metallica: efektowne brandowanie i pojazdy edycji limitowanej

IVECO Group Centro Stilo zaprojektowało efektowną specjalną edycję barw dla całej swojej floty, czerpiąc inspirację z albumu 72 Seasons zespołu Metallica, który zagłębia się w transformacyjne doświadczenia pierwszych 18 lat życia, porównane do 72 sezonów wzrostu i ewolucji. To wyjątkowe zdobienie charakteryzuje się eleganckim czarnym designem z żywymi żółtymi akcentami, odzwierciedlającymi estetykę albumu. W szczególności przedni grill dumnie prezentuje kultowe logo Metallica, symbolizujące partnerstwo między producentem a kultowym zespołem rockowym. Limitowana seria 72 wysokiej klasy samochodów ciężarowych o dużej ładowności z ekskluzywnym wyposażeniem inspirowanym Metalliką, zostanie wprowadzona na rynek w drugiej połowie roku, oferując entuzjastom szansę na posiadanie części tego wspólnego przedsięwzięcia.

Kierowcy w centrum uwagi dzięki działaniom angażującym

W centrum działań IVECO znajdują się kierowcy ciężarówek, co znajduje odzwierciedlenie również w partnerstwie z Metalliką, które obejmie działania mające na celu podkreślenie roli kierowców jako głównych bohaterów. Specjalny konkurs zaprosi kierowców wszystkich marek pojazdów do przesyłania nagrań wideo z ich występami w rytm muzyki Metalliki, z możliwością wygrania biletów na koncert i niesamowitych nagród. Wreszcie, cyfrowe narzędzie MY METALLICA TRUCK pozwoli fanom tworzyć spersonalizowane tła o tematyce związanej z zespołem, zawierające ich zdjęcia, idealne do udostępniania w mediach społecznościowych. Inicjatywy te podkreślają zaangażowanie firmy w docenianie i wspieranie kierowców ciężarówek oraz są zgodne z jej wartościami skoncentrowanymi na kierowcach.


Źródło: IVECO
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
LESZEK Transport i Spedycja Daniel Leszek


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY

OPINIE

NASZE RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels