Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

REKLAMA

Gdzie jest pojazd? Asystent podpowie...
Utworzona: 2022-09-28

Asystent głosowy kierowcy IVECO Driver Pal został rozbudowany o nowe funkcje, które ułatwiają pracę kierowcom, podnosząc bezpieczeństwo i zwiększając wydajność, a jednocześnie pozwalają maksymalnie wydłużyć dyspozycyjność pojazdu.

Na targach IAA Transportation 2022 IVECO pochwaliło się, że rozbudowało głosowego asystenta Driver Pal o nowe funkcje, które pozwalają kierowcom modeli Daily i S-WAY zwiększyć wydajność i komfort oraz maksymalnie wydłużyć dyspozycyjność pojazdu.

IVECO Driver Pal ciągle ewoluuje, ponieważ stale poszukujemy nowych sposobów wspierania naszych klientów w prowadzeniu i rozwijaniu ich działalności. Żaden szczegół nie jest dla nas zbyt mało istotny. Zwracamy uwagę na każdy sposób, w jaki możemy poprawić warunki panujące na pokładzie, aby ułatwić interakcję kierowcy z pojazdem. Z takiego działania wynikają najnowsze aktualizacje i tak będziemy postępować w przyszłości
– zapewnił Fabrizio Conicella, Digital & Advanced Technologies w IVECO.
Funkcja lokalizatora pozwala kierowcy zadać pytanie „gdzie jest mój pojazd?” i uzyskać w odpowiedzi adres, pod którym samochód jest zaparkowany. Można z niej skorzystać również w kabinie, jeśli kierowca chce poznać nazwę ulicy, na której się znajduje, a odpowiednie znaki nie są akurat widoczne. Kierowcy bez trudu znajdą najbliższą stację paliw, zgodną z ich potrzebami, prosząc o wyszukanie ich według sieci.

Samouczek głosowy pomaga kierowcom zapamiętać, w jaki sposób zadawać asystentowi głosowemu pytania o informacje na temat pojazdu, a jednocześnie stanowi szybki przewodnik po najczęstszych i najbardziej przydatnych poleceniach. Po uruchomieniu funkcja „Open MYIVECO” pozostaje otwarta i jest gotowa udzielać kolejnych odpowiedzi na pytania typu: „jaki jest stan pojazdu?” lub „jaki jest mój styl jazdy?”. Można ją z łatwością zamknąć poleceniem głosowym „stop”.

Nowe funkcje pomogą w zwiększeniu dyspozycyjności pojazdu. W przypadku problemu technicznego lub awarii, korzystając z poleceń głosowych, można skontaktować się z usługą IVECO Assistance Non-Stop, zamiast korzystać z aplikacji mobilnej lub systemu multimedialnego. Nowe powiadomienia pozwalają łatwo zorganizować obsługę techniczną i zapobiegać problemom; Driver Pal przypomni o terminie kolejnego przeglądu oraz powiadomi o dostępnych aktualizacjach oprogramowania, aby móc zaplanować je w dogodnym terminie. Dodatkowe powiadomienia dotyczące ustawień klimatyzacji, harmonogramów czy alertów Over The Air będą również przesyłane do urządzenia mobilnego kierowcy w aplikacjach Easy Way i Easy Daily.

Dzięki kolejnej nowej funkcji kierowca może obsługiwać dodatkowe elementy sterowania np. w celu otwarcia i zamknięcia szyb lub szyberdachu, a także włączania i wyłączania systemu multimedialnego podczas odpoczynku w kabinie IVECO S-WAY. Zwiększył się również zakres informacji przekazywanych kierowcom za pośrednictwem MYCOMMUNITY, np. o tym, ilu użytkowników odsłuchało opublikowanych wiadomości.

Źródło: IVECO
Do ulubionych
Photo by Josh Hild from Pexels