Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Sprawdzili w działaniu i zamówili kolejne

Utworzona: 2022-08-18


Firma BEL-POL ze Świdnicy odebrała 10 podwozi IVECO S-WAY z zabudową kurtynową. Kolejne zamówienie wskazuje na satysfakcję klienta z ich funkcjonalności oraz całkowitych kosztów użytkowania.

Historia współpracy obu firm sięga roku 2016, kiedy to we flocie BEL-POL pojawiły się pierwsze Stralisy, które doskonale sprawdziły się w codziennej pracy. Wraz z rozbudową floty odbiorca sięgał po kolejne modele i ma obecnie w użytkowaniu pojazdy ciężkie Stralis i S-WAY oraz lekkie Daily.

Nieprzypadkowo ponad połowa pojazdów w naszej firmie to IVECO. Jesteśmy zadowoleni z tej marki, a także z opieki serwisowej. Zrozumienie naszych potrzeb oraz szeroka oferta pojazdów i usług dodatkowych zaowocowało długofalową współpracą i wzajemnym zaufaniem
– powiedział Zdzisław Strumidło, wiceprezes zarządu i dyrektor operacyjny spółki BEL-POL.

Trzyosiowe, 26-tonowe podwozia S-WAY spełniają wysokie wymagania związane z całkowitym kosztem użytkowania pojazdu oraz zapewniają kierowcom komfortowe warunki do pracy i wypoczynku. Pojazdy wyposażono w 11-litrowe silniki Cursor o mocy 460 KM, spełniające normę czystości spalin Euro VI-E, z którymi współpracuje 12-biegowa zautomatyzowana skrzynia biegów HiTroniX. Silnik zapewnia 2150 Nm momentu obrotowego w zakresie 925-1500 obr./min. Podwozie o rozstawie osi 5700 mm ma ostatnią oś podnoszoną, co pozwala oszczędzać ogumienie podczas jazdy "na pusto" lub z ładunkiem o niskiej masie. Reflektory i tylne światła zostały wykonane w technologii LED, a przednie światła przeciwmgłowe mają funkcję doświetlania zakrętów.

Kabina sypialna AT została wyposażona w fotel kierowcy typu "komfort" – ogrzewany, z pneumatycznym zawieszeniem, regulacją podparcia lędźwiowego i podłokietnikiem – oraz dwie leżanki (dolna jest trzyczęściowa), szereg podręcznych schowków i 25-litrową lodówkę. Moduł telematyczny Connectivity Box umożliwia zdalny monitoring stanu pojazdu. Samochód ma również funkcję oceny stylu jazdy (DSE) i nadzoru koncentracji kierowcy (DAS), a także aktywny tempomat ACC z czujnikiem radarowym, system Eco- Roll i Rocking Mode – funkcję uwolnienia pojazdu w grząskim terenie przez rozkołysanie. Zabudowa kurtynowa Plandex ma długość wewnętrzną 8400 mm, a winda Bär Cargolift z aluminiową platformą udźwignie do 1500 kg.


BEL-POL działa na rynku od 1991 r. Specjalnością spółki jest sprzedaż podłóg naturalnych, paneli podłogowych i ściennych, listew oraz drzwi. Transport pomiędzy centrami hurtowymi a punktami sprzedaży odbywa się z wykorzystaniem własnej floty pojazdów, która liczy dziś 46 samochodów ciężarowych, z czego 27 IVECO. Pojazdy wykonują rocznie przebiegi 90-120 tys km.

Źródło: IVECO
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
ADR Adviser Doradztwo i Szkolenia Jacek Pluta


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY

OPINIE

NASZE RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels