![](https://img.etransport.pl/foto,1,56212,500.jpg)
![](https://img.etransport.pl/foto,1,56211,500.jpg)
Tego dnia na Autodromie Jastrząb pojawiło się niemal 2 200 osób, które miały okazję zobaczyć 80 samochodów ciężarowych i blisko 60 wystawców. Ta liczba to spektakularny sukces – z każdą kolejną edycją do grona wystawców dołączają nowe firmy, co czyni wydarzenie największym w tej branży. W tym roku na Torze mogliśmy odwiedzić stoiska firm takich jak np. Gniotpol, Phillips, Bridgestone, Shell, Wielton, Michelin, PKO Leasing, Ekocell, MAK, Bocar, Hyva czy Milwaukee.
![](https://img.etransport.pl/foto,1,56214,500.jpg)
![](https://img.etransport.pl/foto,1,56213,500.jpg)
Podczas Targów miało miejsce kilka niezwykle istotnych momentów – to aż 16 wydań pojazdów oraz podpisanie listu intencyjnego na pierwszy elektryczny ciągnik siodłowy Volvo FH w Polsce z firmą Usługi Transportowe Grzegorz Sobański.
Nasze targi stały się jednym z najważniejszych wydarzeń w branży TSL, w Polsce. W jednym miejscu, w tym samym czasie, klienci mogą zapoznać się z ofertą ok. 60 firm współpracujących z Volvo Trucks. Co roku staramy się podnosić poprzeczkę coraz wyżej, mając na celu utrzymanie najwyższej jakości organizowanych imprez, dbając jednocześnie o dobre samopoczucie uczestników. Ten rok jest niewątpliwie wyjątkowy, ponieważ na torze pojawił się pierwszy w Polsce ciężki pojazd elektryczny Volvo FMX Elecric. Świadczy to o naszej konsekwencji, ale i wytrwałości w działaniu. Stawiamy na elektromobilność i mocno w nią wierzymy. Równocześnie, pokazujemy wszechstronność naszych produktów i usług. Dla mnie, moich kolegów, partnerów biznesowych, ale przede wszystkim dla naszych klientów, Targi 4Poland to święto branży, gdzie w miłej atmosferze dzielimy się wiedzą i nowymi rozwiązaniami technologicznymi. Relacje z naszymi klientami w połączeniu z profesjonalną obsługą to najmocniejsze filary, na których budujemy dziś naszą wspólną przyszłość mówi Małgorzata Kulis, Dyrektor Zarządzająca Volvo Trucks Polska.
![](https://img.etransport.pl/foto,1,56215,500.jpg)
![](https://img.etransport.pl/foto,1,56216,500.jpg)
Volvo Trucks Polska, zgodnie ze swoją wizją oraz strategią, stawia na rozwiązania proekologiczne i prospołeczne. W ramach Targów 4Poland, uczestnicy mogli odwiedzić 4 strefy, a każda z nich dostarczała innych doświadczeń:
• Strefa Elektryzująca Volvo Trucks z aktywnościami budującymi emocje, pełna ruchu i zabawy.
• Strefa Wellbeing Volvo Trucks, skupiona na relaksie i zdrowych nawykach.
• Strefa Zielonej Energii Volvo Trucks oparta na aktywnościach pokazujących alternatywne źródła energii w formie zabawy, warsztatów i doświadczeń.
• Strefa Kids Volvo Trucks z animatorami – dedykowana do najmłodszych uczestników wydarzenia.
![](https://img.etransport.pl/foto,1,56210,500.jpg)
![](https://img.etransport.pl/foto,1,56209,500.jpg)
Uczestnicy mieli również okazję wziąć udział w jazdach testowych, w tym manewrach na płycie poślizgowej pod okiem doświadczonych instruktorów ze Szkoły Doskonalenia Jazdy Volvo Trucks. Na Targach 4Poland nie zabrakło również Ambasadorki marki Volvo Trucks – Iwony Blecharczyk Trucking Girl, a wydarzenie poprowadził Adam Kornacki. Intensywny dzień targowy zwieńczyło wyjątkowe show z udziałem samochodów ciężarowych Volvo oraz występ gwiazdy wieczoru – zespołu Kombii.
Źródło: Volvo Trucks