Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Odchudzanie firmy – gorzkie, ale konieczne lekarstwo na przetrwanie

ID: 284531


Rozmowa z Sylwią Filipską, dyrektorem finansowym, członkiem zarządu Link sp. z o. o.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (32)

~ono
Jaki LINK? LINK to:

Wspólnicy
WA BERER'S INTERNATIONAL NYRT.

Wartość udziałów 4, 9 mln zł
Liczba udziałów 49224
Posiada całość akcji spółki TAK

1

g-a
Podobno im więcej firm... itd.
~sid
a ci na wiejskiej ani myslom sie odchudzac, lecz przeciwnie
~Donald Truck
niskie stawki za przewóz, braki kierowców, ale zbliżają się do dwustu pojazdów i więcej

1

g-a
~sid
4 godzin temu a ci na wiejskiej ani myslom sie odchudzac, lecz przeciwnie

jaki to ma związek z tematem?
~Kierowca Polak
Narzekania i zwolnienia pracowników, ale wynająć podwykonawców i płacić im zaniżone stawki jak większość spedycji. Ciekawe czy zarządy tak dużych firm obniżają swe wynagrodzenia?Były by wyższe stawki gdyby przewoźnicy w końcu się dogadali i wspólnie zaprotestowali, ale w Polsce jest to niemożliwe. Narzekac ale za pół darmo jadą, na zachodzie jak protest to protest, ile można tolerować te podwyżki wszystkiego. Kolejna sprawa za dużo spedycji i spedycyjnej, które tną stawki dla przewoźnika, wystarczy popatrzeć jak przez ostatnie 10 lat owe spedycję wybudowały swe hale i biura i za co?klient płaci inne stawki niż spedycja. Rozuniem, że nowa flota, ale auto 3-5 letnie spokojnie pojeździ i zarobi, a nowe?coraz gorsze, by było mniejsze spalanie bedziemy jeździć 80 km/h i b da nas popędzać by się wyrabiać z czasem. Tylko, że miejsc parkingowych nie ma na zawołanie, a że brakuje kierowców wcale mnie to nie dziwi, uprawnienia drogie, kontrolę gdzie też karanie za tacho, ITD, policja, radary itp, a jeździ się coraz ciężej i uprawnienia łatwo stracić jeżdżąc zawodowo. pozdrawiam

1

~trefl
Najpierw wspomina że jedną z przyczyn kryzysu jest niedobór kierowców, po czym później się dowiadujemy że w ramach oszczędności zwolniliśmy x kierowców (tyłu ich było) i 50 osób w biurze.

Ta pani na pewno miała na myśli braku kierowców, czy może raczej braki podwykonawców?
~trefl
Kierowców może brakować zwłaszcza tych wydajnych.
Kolega w Niemczech złapał 4 punkty karne z 8 możliwych. 2 za ograniczenie do 60 na autostradzie i 2 za busa. Dostał pismo że moze sobie zredukować 1 punkt i że to ostatnia szansa bo jak będzie miał 5 punktów to już nie będzie mógł zredukować, do tego punkty kasują się o ile dobrze go zrozumiałem po 6 latach?? im więcej punktów tym silniej się kasują.

Jednym słowem masakra.
~trefl
Tym wolniej się kasują. A przy 8 punktach jest chyba zajaz na 10 lat.
~Krzysztof
Jeszcze 9 i pół miesiąca. I mam to w miejscu gdzie plecy kończą swoją szlachetną nazwę.
~Hjk
Po prostu Link powoli idzie w kierunku bankructwa
~Kaczor
Dno i wodorosty. Zarząd rozbija się luksusowymi samochodami a pracownikom ledwo starcza do dziesiątego. Premie poobcinane, wynagrodzenie zasadnicze na poziomie początkującego baristy, o podwyżce to można tylko pomarzyć. Firma to tonący okręt z którego ludzie sami zaczynają uciekać.

1

~K.
Redukcja postępuje 3z10 kierowców może będzie miało pracę reszta musi zmienić zawód
~Artur
a może po prostu jak sie nie opłaca to zamknąc firemkę a zarząd pogonić do lidla na kasę
po co wam się męczyć w tym transporcie? ??
~K.
I właśnie to się dzieje Wy będziecie zbierać mirabelki szczaw Tylko nie wiem czy wasze rodziny będą zadowolone
~tak
napisał złodziej który sam poszedł w restrukturyzacje... o ironio!
~K.
Restrukturyzacja albo upadłość Wybierz opcję Każdą jest korzystna dla właścicieli
~Zenek
Gdybyście płacili pożądane pieniądze to byście mieli kierowców. Ostatnio rozmawiałem z kierowca z linka 3tyg na tydzień 6500zl ani minuty bym tam nie pracował.

1

~K.
A azjata za 30dni 1600euro Bez problemu agencje wstawiają
~Artur
~K.
około godzinę temu A azjata za 30dni 1600euro Bez problemu agencje wstawiają

ukry juz najedli się dziadtransami, azjatów czeka to samo, szybko naciesza sie pracą za 1600 e
dziadtrans prędzej sam będzie deptał
~tak
mały to musisz się chyba do szefa z akumulatorem przejść
~K.
Magtrans wymienił 600 na azjatow Jakoś daje rade
~Byly kierowca Linka
Dziwię się kierowcom, że jeszcze pracują w Linku, moja ostatnia wypłata za 20 dni w trasie na międzynarodówce to około 6200. Teraz więcej na kraju zarabiam.
~tak
dziwisz się a sam pracowałeś za czapkę drobnych

1

~Kierowca Tira
Kolego, pracowałem bo byłem zadowolony z zarobków, ale odszedłem jak większość kierowców z powodu stopniowego obniżania pensji. Odeszli nawet Ukraińcy, pracują już tam w większości Ukraińcy i Białorusini, którzy ledwo po polsku mówią, Polaka już tam nie spotkasz.
kukuu
A czy zalewanie naszego rynku pracy turbanami to nie jest przypadkiem zbrodnia przeciwko Polsce?
Sprowadzanie do kraju małp i goryli?
g-a
Chyba nie. Mimo że "czymaczom" tak się wydaje. Konkurencja. Lepszy zostaje, reszta zalicza klozet. Jęki nic tu nie pomogą.
~Darek
Link= obóz dla masochistów pracujących dla idei.
~Ł ysy
Ginekolog amator tam kiedyś robił. Ale dostał szpica w gacie.
Ł ysy
Ł ysy. A ty kiedy dostałeś szpica w gacie?
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.191.132.105

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels