ID: 284531
Odchudzanie firmy – gorzkie, ale konieczne lekarstwo na przetrwanie
ID: 284531
ID: 284531
Rozmowa z Sylwią Filipską, dyrektorem finansowym, członkiem zarządu Link sp. z o. o.
Rozmowa z Sylwią Filipską, dyrektorem finansowym, członkiem zarządu Link sp. z o. o.
~etransport.pl
Posty (32)
~ono | Jaki LINK? LINK to: Wspólnicy WA BERER'S INTERNATIONAL NYRT. Wartość udziałów 4, 9 mln zł Liczba udziałów 49224 Posiada całość akcji spółki TAK | 1 | ||
g-a
| Podobno im więcej firm... itd. | |||
~sid | a ci na wiejskiej ani myslom sie odchudzac, lecz przeciwnie | |||
~Donald Truck | niskie stawki za przewóz, braki kierowców, ale zbliżają się do dwustu pojazdów i więcej | 1 | ||
g-a
| ~sid 4 godzin temu a ci na wiejskiej ani myslom sie odchudzac, lecz przeciwnie jaki to ma związek z tematem? | |||
~Kierowca Polak | Narzekania i zwolnienia pracowników, ale wynająć podwykonawców i płacić im zaniżone stawki jak większość spedycji. Ciekawe czy zarządy tak dużych firm obniżają swe wynagrodzenia?Były by wyższe stawki gdyby przewoźnicy w końcu się dogadali i wspólnie zaprotestowali, ale w Polsce jest to niemożliwe. Narzekac ale za pół darmo jadą, na zachodzie jak protest to protest, ile można tolerować te podwyżki wszystkiego. Kolejna sprawa za dużo spedycji i spedycyjnej, które tną stawki dla przewoźnika, wystarczy popatrzeć jak przez ostatnie 10 lat owe spedycję wybudowały swe hale i biura i za co?klient płaci inne stawki niż spedycja. Rozuniem, że nowa flota, ale auto 3-5 letnie spokojnie pojeździ i zarobi, a nowe?coraz gorsze, by było mniejsze spalanie bedziemy jeździć 80 km/h i b da nas popędzać by się wyrabiać z czasem. Tylko, że miejsc parkingowych nie ma na zawołanie, a że brakuje kierowców wcale mnie to nie dziwi, uprawnienia drogie, kontrolę gdzie też karanie za tacho, ITD, policja, radary itp, a jeździ się coraz ciężej i uprawnienia łatwo stracić jeżdżąc zawodowo. pozdrawiam | 1 | ||
~trefl | Najpierw wspomina że jedną z przyczyn kryzysu jest niedobór kierowców, po czym później się dowiadujemy że w ramach oszczędności zwolniliśmy x kierowców (tyłu ich było) i 50 osób w biurze. Ta pani na pewno miała na myśli braku kierowców, czy może raczej braki podwykonawców? | |||
~trefl | Kierowców może brakować zwłaszcza tych wydajnych. Kolega w Niemczech złapał 4 punkty karne z 8 możliwych. 2 za ograniczenie do 60 na autostradzie i 2 za busa. Dostał pismo że moze sobie zredukować 1 punkt i że to ostatnia szansa bo jak będzie miał 5 punktów to już nie będzie mógł zredukować, do tego punkty kasują się o ile dobrze go zrozumiałem po 6 latach?? im więcej punktów tym silniej się kasują. Jednym słowem masakra. | |||
~trefl | Tym wolniej się kasują. A przy 8 punktach jest chyba zajaz na 10 lat. | |||
~Krzysztof | Jeszcze 9 i pół miesiąca. I mam to w miejscu gdzie plecy kończą swoją szlachetną nazwę. | |||
~Hjk | Po prostu Link powoli idzie w kierunku bankructwa | |||
~Kaczor | Dno i wodorosty. Zarząd rozbija się luksusowymi samochodami a pracownikom ledwo starcza do dziesiątego. Premie poobcinane, wynagrodzenie zasadnicze na poziomie początkującego baristy, o podwyżce to można tylko pomarzyć. Firma to tonący okręt z którego ludzie sami zaczynają uciekać. | 1 | ||
~K. | Redukcja postępuje 3z10 kierowców może będzie miało pracę reszta musi zmienić zawód | |||
~Artur | a może po prostu jak sie nie opłaca to zamknąc firemkę a zarząd pogonić do lidla na kasę po co wam się męczyć w tym transporcie? ?? | |||
~K. | I właśnie to się dzieje Wy będziecie zbierać mirabelki szczaw Tylko nie wiem czy wasze rodziny będą zadowolone | |||
~tak | napisał złodziej który sam poszedł w restrukturyzacje... o ironio! | |||
~K. | Restrukturyzacja albo upadłość Wybierz opcję Każdą jest korzystna dla właścicieli | |||
~Zenek | Gdybyście płacili pożądane pieniądze to byście mieli kierowców. Ostatnio rozmawiałem z kierowca z linka 3tyg na tydzień 6500zl ani minuty bym tam nie pracował. | 1 | ||
~K. | A azjata za 30dni 1600euro Bez problemu agencje wstawiają | |||
~Artur | ~K. około godzinę temu A azjata za 30dni 1600euro Bez problemu agencje wstawiają ukry juz najedli się dziadtransami, azjatów czeka to samo, szybko naciesza sie pracą za 1600 e dziadtrans prędzej sam będzie deptał | |||
~tak | mały to musisz się chyba do szefa z akumulatorem przejść | |||
~K. | Magtrans wymienił 600 na azjatow Jakoś daje rade | |||
~Byly kierowca Linka | Dziwię się kierowcom, że jeszcze pracują w Linku, moja ostatnia wypłata za 20 dni w trasie na międzynarodówce to około 6200. Teraz więcej na kraju zarabiam. | |||
~tak | dziwisz się a sam pracowałeś za czapkę drobnych | 1 | ||
~Kierowca Tira | Kolego, pracowałem bo byłem zadowolony z zarobków, ale odszedłem jak większość kierowców z powodu stopniowego obniżania pensji. Odeszli nawet Ukraińcy, pracują już tam w większości Ukraińcy i Białorusini, którzy ledwo po polsku mówią, Polaka już tam nie spotkasz. | |||
kukuu
| A czy zalewanie naszego rynku pracy turbanami to nie jest przypadkiem zbrodnia przeciwko Polsce? Sprowadzanie do kraju małp i goryli? | |||
g-a
| Chyba nie. Mimo że "czymaczom" tak się wydaje. Konkurencja. Lepszy zostaje, reszta zalicza klozet. Jęki nic tu nie pomogą. | |||
~Darek | Link= obóz dla masochistów pracujących dla idei. | |||
~Ł ysy | Ginekolog amator tam kiedyś robił. Ale dostał szpica w gacie. | |||
Ł ysy
| Ł ysy. A ty kiedy dostałeś szpica w gacie? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.