ANTRANS Olkusz
ID: 234489

Orientuje się ktoś może jak wygląda praca w tej firmie?

Posty (49)

~Lysy
2019-01-27 16:30:18
Narazie mam prace testuje kolejnego pryncypala. Ja do pracy nic nie mam tylko do wynagrodzenia ze oszukuja
game_over
2019-01-27 16:34:33
To po cholerę pracujesz u takich co nie trzymają się ustalonych zasad?
Firm na rynku jest mnóstwo. Miejsc pracy jeszcze więcej. Wystarczy poszukać trochę dalej, a nie na swoim podwórku.
~Lysy
2019-01-27 16:35:16
Kolego sympatyczny placi ci za nad godziny za prace w sobote I niedziele za godziny nocne diety i ryczalt za nocleg masz hotel na 45, jezeli za to wszystko placi to masz uczciwego pracodawce I podaj mi adres firmy, jezeli tak nie jest to jestes walony w rogi
game_over
2019-01-27 16:40:17
A jak Ci powiem, że nie płaci? Będziesz zadowolony? Zaczynałem w tej firmie 8 lat temu, jeszcze przed wszystkimi milogami, macronami i zakazami socjalnymi.
Na co innego się umawiałem i nie wymagam żeby mi to płacił, bo... jak już wcześniej pisałem - realistą jestem.
A z tych Waszych milogów i innych ciulni jakoś milionerów wśród kierowców nie przybyło.
~Lysy
2019-01-27 16:40:59
Dlatego ciagle zmieniam I szukam moze kiedys sie uda, w rozmowach wstepnych to gotowi wlasna matke sprzedac zebys tylko zaczol pracowac a jak juz zacznirsz to ma cie w *
~Lysy
2019-01-27 16:47:09
Mnie to nie martwi, ja bylem pewny ze ci nie placi ale to jest twoj problem nie moj jak nie szanujesz Sam siebie to nie wymagaj od innych zeby cie szanowali. Ja pracowalem w takiej firmie gdzie ksiegowa naliczala kase a Prezes 1000 potracal bo mu brakowalo mowie starym kierowca o sytuacji a oni mowia ze to w tej firmie normalne. Jak okradanie pracownika moze byc normalne. Zaklad kory liczyl 180 kierowcow.
game_over
2019-01-27 16:51:41
Skoro tak mówisz :)
A mimo wszystko na forum swoich żali nke wylewam.
Amen
~Lysy
2019-01-27 16:52:05
Ja sie okradac nie dam I bede s*... Zakladal sprawy, umowa to umowa, jak lamiesz zasady to jestes dziad a dla dziadow nie ma litosci.
~Lysy
2019-01-27 17:00:44
Zaslaniasz sie ze na forum sie nie zalisz powiem ci dlaczego bo 80% kierowcow sie wstydzi tego ze daja sie okradac poprostu sie wstydzi. A ja walcze o swoje i o twoje bo czm wiecej ludzi bedzie oszustow eliminowac z rynku tym lepiej dla wszystkich. Roawialem z prawnikiem dlaczego tak sie dzieje ze tak nas okradaja, to mi odpowiedzial ze na 100 kierowcow moze 5 zaklada sprawy. Dla takiego pracodawcy oddac 20000 to pryszcz ale jak by mu przyszlo oddac pieniadze 100 kierowca to by sie zastanowil czy warto oszukiwac.
~Lysy
2019-01-27 17:03:33
A ty jak 8 lat robisz i 8 lat cie oszukuje to ty sie juz przyzwyczailes do tego,
game_over
2019-01-27 17:06:19
Już pisałem - nikt mnie nie okrada, bo zarabiam tyle na ile się umawiałem.
Już pisałem- nie liczę pieniędzy mojego pracodawcy.
Już pisałem- jestem realistą.
A teraz napiszę jeszcze- nie interesuje mnie kto komu jakie bajki opowiada o zarobkach i nie nakręcam się tym bo nke jestem Roszczeniowcem.
Ty nie zrozumiesz. Za dużo się naoglądałeś tych filmów na jutubie.
~Patolog
2019-01-30 11:08:45
i znowu patologia cienko coś z opiniami lepiej wylewać na siebie pomyje
~Bart
2019-02-22 07:43:13
Witam jak sytuacja aktualnie? tylko IT czy jeździ się na Wschód (tak słyszałem), ile idzie wyciągnąć PL-IT
~Pan Ordynator
2019-02-22 10:25:09
Jak kiepsko pójdzie... to nawet kopyta.
~Siofer
2019-02-22 12:42:25
Mało Rob dużo stekaj i żadnej pracy się nielekaj.
~Karol
2019-02-24 17:49:57
Uwaga na Stalpol Kraków Łukasz Mitka. Oszukuje pracowników!!
~VOLVO
2019-03-03 23:43:06
witam.. ,
Czy ktoś może coś konkretnego napisać o tej firmie, mam samochód i poważnie myślę o współpracy z nimi, ale przeraża mnie 60cio dniowy czas płatności od faktury i to czy ta firma jest rzetelna i wypłacalna a nie jakieś oszusty...
Proszę o jakieś konkrety, może ktoś z nimi współpracuje albo coś prawdziwego słyszał...
~kris
2019-03-04 08:27:03
Kolego volvo a czego ty oczekujesz. Nie znam ich ale jest jak wszędzie, stawki marne bo taki jest rynek i jeszcze coś muszą urwać dla siebie. Jakby stawki mieli dobre to by sami robili ta robotę a nie szukali podwykonawców.
~kris
2019-03-04 08:31:50
Kolego volvo tu masz przykłądy stawek z pierwszej ręki (bezpośrednio od producenta)

Zawiercie - Villavara Bomporto - 950 euro (wg google map 1200 km)
Zawiercie - NOVEDRATE - 1020 euro (wg google map 1300 km)

To sobie policz ile to jest z km i policz sobie opłaty na włochy to będziesz wiedział czy jest sens tam jechac.
~Mega
2019-03-04 11:40:15
"kris" ale dałeś przykład Huta Zawiercie gdzie stawki to już dawno sięgnęły dna jak są na licytacji to jeden przed drugim się o to bije Zawiercie to dno totalne.
~VOLVO
2019-03-04 13:49:17
Dzięki za odpowiedz, mam spedycje płaci 0, 94 z kilometra, ale wiecie jak jest kilometry się nie zgadzają tak na 12000 tys. to z 800 wychodzi więcej i wyjazdy z polski to 0, 75 i powroty za ok. 0. 70 i to kursy dwutygodniowe...
Dlatego wpadłem na ich stronę i z kontaktu tel. wychodziło że płacą 0, 92 za wszystkie kilometry w kółkach dwutygodniowych, ale nie znam firmy i dlatego dopytuje żeby czasem sobie nie polepszyć...
~kris
2019-03-04 14:43:47
Kolego Mega a myslisz ze gdzies indziej są lepsze stawki?
~kris
2019-03-04 14:45:44
VOLVO u ciebie 0, 75+0, 7/2 to jest 0, 94? To juz nawet nie einstain tylko zweistein
~VOLVO
2019-03-04 20:48:02
Ja z siebie nie robię alfy i omegi, tylko grzecznie pytam i szukam gdzieś lepiej i bezpiecznie, ja na europie mam 0, 94, tylko wyjazdy i powroty są porażką...
To że ktoś mówi że da 0, 92 czy 0, 98 za wszystkie kilometry to do mnie przemawia i fajnie ale się po prostu boję bo nie znam tej firmy i nie chcę pójść na dno jak mnie oszukają albo nie zapłacą...
~przewoźnik
2019-03-31 11:20:40
Kolego Volvo płacą na czas więc możesz być spokojny. Tu nie ma żandej umowy więc możesz w każdym momencie odejść jak robota nie będzie Ci się podobać. Pozdro.
~Początkujący
2019-04-29 15:15:11
Witam pytanko do kierowców pracujących w firmie. Jak wyglada sprawa bez doswiadczenia ile czasu w podwójnej sie jezdzi, jaka kasa na przyuczeniu itp. czy weekendy w domu tak jak mowia? z góry dzieki za info i pozdrawiam :-)
~Gość
2019-05-07 00:16:05
Witam, przeczytałem was tu troche i widze ze to fajna firma. Zwlaszcza kris... Wszyscy nażekaja ze sie nie opłaca, a co rok nowe auta biorą. Byle by tylko pracownikowi wiecej nie zapłacic. Załujcie dalej waszych pracodawcow, a oni z was sie smieja... żenada ten wasz geszeft
~Pacia
2019-06-04 16:17:38
Pacia pacia nić sie nieopłacia
~Robert rr
2019-06-04 16:23:20
Super firma połowa to ukr
~Świerzy kierowca.
2019-06-18 09:17:24
Byłem na rozmowie i nie polecam tej firmy szukają taniej siły roboczej.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 34.229.126.29

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2019
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce