ID: 285660
Girteka kupuje 2000 ciężarówek Volvo – największy tegoroczny kontrakt transportowy w Europie
ID: 285660
ID: 285660
Girteka, jeden z największych operatorów transportowych w Europie, podpisała największy w tym roku kontrakt na zakup ciężarówek na kontynencie. Firma zamówiła aż 2 000 nowych pojazdów ciężkich od Volvo Trucks, co stanowi przełomową inwestycję w rozwój nowoczesnej i niezawodnej floty.
Girteka, jeden z największych operatorów transportowych w Europie, podpisała największy w tym roku kontrakt na zakup ciężarówek na kontynencie. Firma zamówiła aż 2 000 nowych pojazdów ciężkich od Volvo Trucks, co stanowi przełomową inwestycję w rozwój nowoczesnej i niezawodnej floty.
~etransport.pl
Posty (20)
~maly | oooo ukry bialorusy i turbany beda mieli co rozpiertalac hahaha | 1 | ||
~driver | raczej turbany Bo juz ukraińców nikt nie bierze pod uwage 18tys mają zatrudnić azjatów do 2027r | |||
Wnikliwy
| A to nie ta firma co miała zakazy transportu w UE? Jeżeli to prawda, to gratuluję sukcesów i współczuję konkurencji :) Oby tak dalej... Zacznijcie wszyscy od uczciwych. minimalnych stawek za transport, potem solidnych dotkliwych kar za nieuczciwą konkurencję ( w tym za warunki. pravy i prawa pracy) a reszta sama się ułoży. :) | |||
~driver | wnikliwy nie wiem czy wiesz ale czasy stawek ustalonych centralnie minęły dawno Dzis działa magiczna ręka rynku pt popyt-podaż Najpierw trzeba wykończyc tanszych A potem ustalać warunki tak własnie robi Gierteka Oni robią taki rynek że zadna firma nie przetrwa Litwińcy beda mieć same firmy +10tys autek I oni rozegrają rynek + magazyny logistyka itp... | |||
~sid | no to teraz nawet tych co po 3zl/km jezdzili z roboty wygryzom | |||
tagoo
| No a nasze rekiny biznesu na co czekają? ! Brać 4 tysiące Renówek i przebić gąsiorów stawkami. Wyłożyć ich, przejąć kontrolę nad rynkiem i wprowadzić rentowność transportu. Mniej podziwiać, a więcej działać jak Tusk ! | |||
~pks poland | SUPER !!! Koniec PL dziada nadchodzi wielkimi krokami !!! Dawno o tym pisałem, że PL dziad nie jest w stanie zjednoczyć się w obliczu upadłości jak Gierteka czy Hegellman budują mega bazy w PL. Kto na takie coś pozwala? Teraz biznesmeny obstawiajcie sobie wakaty w biedro, lidlu bo za chwilę i tam Was już nie przyjmą. Dla tych, co będą zaraz szczekać... ja już zasłużona emeryturka... | |||
Wnikliwy
| Do driver... O tym. mówię... skoro jest źle, to należy to naprawić, a jest źle bo zasady są łamane. Punktem wyjściowym jest uporządkowanie transportu a wyjściem są przecież stawki które niszczą transport w czym pomaga nie uczciwa konkurencja. Na szczeblu lokalnym dzięki zrzeszrniom i na szczeblu Unijnym dzięki lokalnym zrzeszeniom i współpracy miedzynarodowej rządów i organizacji... już dawno by to unormowano. Uproszczenie przepisów i ujednolicenie na pewno to solidnie wzmocni. Jedna U E to jedne przepisy dla wszystkich w tym ruchu drogowego i ustaw transportowych oraz kar. Takie widzę rozwiązanie i jedyne. I nie wpuszczać na rynek transportowców spoza UE. Od tego są centra logistyczne przy granicach... przeładunki i wszelkie zaplecze prawne oraz materialne które można szybko rozwinąć na potrzeby rynku transportowego i jego ochrony. Tylko chcieć. :) | |||
~driver | uproszcze ci to w jednym zdaniu twojego eseja Transport miedzynarodowy przestanie istneiec Zostaną firmy tylko wielooddziałowe Transport bedzie tylko miedzy logistykami Naczepy bedą przepinane jak kontenery wymienne w punktach przygranicznych lub wiezione koleją Kierowca bedzie pracował za najniższa i to po 8-9h jak zwykły robol etatowy Nie zarobi wiecej jak sprzataczka Czas waszego fikania mija i kazde fiknięcie tylko was przybliża do upadku Dostaniesz zadanie załadunek dostawa naczepy na terminal kolejowy i odbiór z termianlu na rozładunek w okręgu 300km od miejsca zamieszkania Firmy czysto transportowe znikna w ciagu 2 lat | |||
~driver | A unia i tak sie rozleci Jakby w polsce wygrała konfederacja to podejrzewam ze 1 rzecz to wyjscie polski I chyba by to było obecnie najlepsze dla kazdego Odcinaka od oprawców mafijnych z Brukseli | |||
~Kierowca | A te Volva pojadą 90? Czy zostanie po staremu 79 z wiatrem w plecy | |||
jacek-kuba
| Kierowca tomku za najniższą krajową, a dziad zapomoga i choroszcz. Największym i najbardziej palącym problemem jest zagospodarowanie dziada. Dziad nic nie potrafi, nic nie umie, kradnie i co z nim robić? ukraina może ich kupi za grosze. | 1 | ||
~maly | driver jak bierzesz tabletki to bierz polowe | 1 | ||
~!!! | driver... masz wizje i to chore. Zmień lekarza bo ten na teraz cię oszukuje i twój stan może szybko się pogorszyć... | 1 | ||
~Wolny | Z myślą o osiągach... 80km/h. | |||
~mn242 | 78-80 jadą na zakazie wyprzedzania, jak się skończy to "magicznie" potrafią jechać 85-86. Najlepiej to widać po wjeździe z 12 na ring, nagle im się eko wyłącza. Zwykłe skuw... wo | |||
~Zyczliwy | Zadzwoń do Biura to im zalaza kaganiec na 75... ; ) ; ) ; ) | |||
~Zyczliwy | Koniec dziadtransow bliski... Wyj.. ia wszystkich pseudo biznesmenów z kredytem na zloma... i robota z trzeciej ręki... ; ) ; ) ; ) | |||
~Eco | Jeżdżę takim Volvo i prawda jest taka że licznik pokazuje 82 a rzeczywista prędkość to 78-79. I to jest minus Poza tym spalanie jest rewelacja około 10 na pusto a załadowany 17. 5-18 Więc Gierteka ekonomicznie zyska | |||
~sid | wy sie tak nie cieszta, bo ten co nie zarabia zarobic nie da. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.