Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Girteka kupuje 2000 ciężarówek Volvo – największy tegoroczny kontrakt transportowy w Europie

ID: 285660


Girteka, jeden z największych operatorów transportowych w Europie, podpisała największy w tym roku kontrakt na zakup ciężarówek na kontynencie. Firma zamówiła aż 2 000 nowych pojazdów ciężkich od Volvo Trucks, co stanowi przełomową inwestycję w rozwój nowoczesnej i niezawodnej floty.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (25)

~maly
oooo ukry bialorusy i turbany beda mieli co rozpiertalac hahaha

1

~driver
raczej turbany Bo juz ukraińców nikt nie bierze pod uwage 18tys mają zatrudnić azjatów do 2027r
Wnikliwy
A to nie ta firma co miała zakazy transportu w UE?
Jeżeli to prawda, to gratuluję sukcesów i współczuję konkurencji :)
Oby tak dalej... Zacznijcie wszyscy od uczciwych. minimalnych stawek za transport, potem solidnych dotkliwych kar za nieuczciwą konkurencję ( w tym za warunki. pravy i prawa pracy) a reszta sama się ułoży. :)
~driver
wnikliwy nie wiem czy wiesz ale czasy stawek ustalonych centralnie minęły dawno Dzis działa magiczna ręka rynku pt popyt-podaż Najpierw trzeba wykończyc tanszych A potem ustalać warunki tak własnie robi Gierteka Oni robią taki rynek że zadna firma nie przetrwa Litwińcy beda mieć same firmy +10tys autek I oni rozegrają rynek + magazyny logistyka itp...
~sid
no to teraz nawet tych co po 3zl/km jezdzili z roboty wygryzom
tagoo
No a nasze rekiny biznesu na co czekają? !
Brać 4 tysiące Renówek i przebić gąsiorów stawkami.
Wyłożyć ich, przejąć kontrolę nad rynkiem i wprowadzić rentowność transportu.
Mniej podziwiać, a więcej działać jak Tusk !
~pks poland
SUPER !!! Koniec PL dziada nadchodzi wielkimi krokami !!! Dawno o tym pisałem, że PL dziad nie jest w stanie zjednoczyć się w obliczu upadłości jak Gierteka czy Hegellman budują mega bazy w PL. Kto na takie coś pozwala? Teraz biznesmeny obstawiajcie sobie wakaty w biedro, lidlu bo za chwilę i tam Was już nie przyjmą. Dla tych, co będą zaraz szczekać... ja już zasłużona emeryturka...
Wnikliwy
Do driver...
O tym. mówię... skoro jest źle, to należy to naprawić, a jest źle bo zasady są łamane.
Punktem wyjściowym jest uporządkowanie transportu a wyjściem są przecież stawki które niszczą transport w czym pomaga nie uczciwa konkurencja.
Na szczeblu lokalnym dzięki zrzeszrniom i na szczeblu Unijnym dzięki lokalnym zrzeszeniom i współpracy miedzynarodowej rządów i organizacji... już dawno by to unormowano.
Uproszczenie przepisów i ujednolicenie na pewno to solidnie wzmocni. Jedna U E to jedne przepisy dla wszystkich w tym ruchu drogowego i ustaw transportowych oraz kar.
Takie widzę rozwiązanie i jedyne.
I nie wpuszczać na rynek transportowców spoza UE.
Od tego są centra logistyczne przy granicach... przeładunki i wszelkie zaplecze prawne oraz materialne które można szybko rozwinąć na potrzeby rynku transportowego i jego ochrony.
Tylko chcieć. :)
~driver
uproszcze ci to w jednym zdaniu twojego eseja Transport miedzynarodowy przestanie istneiec Zostaną firmy tylko wielooddziałowe Transport bedzie tylko miedzy logistykami Naczepy bedą przepinane jak kontenery wymienne w punktach przygranicznych lub wiezione koleją Kierowca bedzie pracował za najniższa i to po 8-9h jak zwykły robol etatowy Nie zarobi wiecej jak sprzataczka Czas waszego fikania mija i kazde fiknięcie tylko was przybliża do upadku Dostaniesz zadanie załadunek dostawa naczepy na terminal kolejowy i odbiór z termianlu na rozładunek w okręgu 300km od miejsca zamieszkania Firmy czysto transportowe znikna w ciagu 2 lat
~driver
A unia i tak sie rozleci Jakby w polsce wygrała konfederacja to podejrzewam ze 1 rzecz to wyjscie polski I chyba by to było obecnie najlepsze dla kazdego Odcinaka od oprawców mafijnych z Brukseli
~Kierowca
A te Volva pojadą 90? Czy zostanie po staremu 79 z wiatrem w plecy
~maly
driver jak bierzesz tabletki to bierz polowe

1

~!!!
driver... masz wizje i to chore. Zmień lekarza bo ten na teraz cię oszukuje i twój stan może szybko się pogorszyć...

1

~Wolny
Z myślą o osiągach... 80km/h.
~mn242
78-80 jadą na zakazie wyprzedzania, jak się skończy to "magicznie" potrafią jechać 85-86. Najlepiej to widać po wjeździe z 12 na ring, nagle im się eko wyłącza. Zwykłe skuw... wo
~Zyczliwy
Zadzwoń do Biura to im zalaza kaganiec na 75... ; ) ; ) ; )
~Zyczliwy
Koniec dziadtransow bliski... Wyj.. ia wszystkich pseudo biznesmenów z kredytem na zloma... i robota z trzeciej ręki... ; ) ; ) ; )
~Eco
Jeżdżę takim Volvo i prawda jest taka że licznik pokazuje 82 a rzeczywista prędkość to 78-79. I to jest minus
Poza tym spalanie jest rewelacja około 10 na pusto a załadowany 17. 5-18
Więc Gierteka ekonomicznie zyska
~sid
wy sie tak nie cieszta, bo ten co nie zarabia zarobic nie da.
~Obywatel
Im więcej dziadów padnie, tym lepiej. U girteki przynajmniej nowe volvo i bez pośpiechu max 80 a u dziada iveco i łogień bo wszędzie późno.
~Donald Truck
Nie przejmują się "brakiem łącznika"
~David
tak sie zastanawiam kiedy girteka padnie bo pewnie wczesniej czy pozniej skonczy jak wiekszosc molochow.. pamietacie takie potegi jak np. willy betz, vos logistics weberers i wiele innych. czesc z nich calkiem padla czesc jezdzi dalej ale nie sa juz takimi potegami jak byli...
~przewoźnik pustaka
Girteka nie padnie, padną wszyscy wokół bo Girteka ma mega tańsze koszty prowadzenia działalności oraz chętnych na pracę miesiącami w kabinie za 1050 eryków. Nie ważne, że dopiero poprzednie pokolenie z bananowca zeszło na glebe, byle było tanio. Resztę obejmuje ubezpieczenie o ile nie najarany.
Ł ysy
Dawid. Jak pociągną na dno banki sponsorujące, sami wywieszą białą flagę.
Wcześniej czy później to nastąpi.
Skoro uruchamiają silny dział spedycji, poszukują przewoźników, o czymś to świadczy. Krótko mówiąc szukają sponsorów.
Chętni do współpracy powinni być ostrożni.
Przewoźnik pustaka. Mylisz się, drogą przetartą przez Girtekę pójdą inni przewoźnicy. Za kierownicą tylko Azja i Afryka. Tak będzie, inne firmy też zaczną zatrudniać Azję, Afrykę. Zmuszone będą do podziękowania za współpracę europejskim roszczeniowym kierowcom.
Fala ruszyła, nikt jej nie zatrzyma.
Problemem Girteki jest pazerność, krótkowzroczność, wręcz głupota prezesów. Chcą zawładnąć rynkiem, którego opanować się nie da. To tylko 8tyś aut. Co to w skalii Europy. Jazda za kopiejki nikomu nie wyszła na dobre. Dlatego przewiduję upadek Girteki. Jest też plus z upadku molochów. Pany Kieroffce chcąc dalej pracować za kierownicą, zmuszeni będą do totalnych zmian w swojej mentalności, etosie pracy.
Motłoch wróci do wyuczonych /ha ha ha / zawodów.
~maly
bedzie jepniecie tak jak w rico?
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.216.162

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce