ID: 282398
Przez najbliższe 3 miesiące niemal połowa firm TSL planuje zatrudniać nowych pracowników
ID: 282398
ID: 282398
Prognoza zatrudnienia na IV kwartał 2024 roku dla sektora transportu, logistyki & motoryzacji napawa optymizmem – od października do końca grudnia niemal połowa firm tego obszaru deklaruje chęć rozbudowywania zespołów, a 32% zapowiada pozostawienie obecnej struktury zatrudnienia.
Prognoza zatrudnienia na IV kwartał 2024 roku dla sektora transportu, logistyki & motoryzacji napawa optymizmem – od października do końca grudnia niemal połowa firm tego obszaru deklaruje chęć rozbudowywania zespołów, a 32% zapowiada pozostawienie obecnej struktury zatrudnienia.
~etransport.pl
Posty (27)
szatan
| Właśnie oglądałem film na yt, na którym prawnik transportu mówi o fali bankructw i restrukturyzacji firm transportowych, więc może nie zaklinajmy rzeczywistości i nie wmawiajmy nikomu że brakuje kierowców, aktualnie jest rynek pracodawcy. | |||
~bum | Zatrudnie nowego farajera na tej zasadzie | |||
~kuntakinte | Tak szatan aktualnie jest rynku pracodawcy, hahahaha masz dobra wyobraźnię. Dziad niczym judasz siedzi na etransporcie i marzy mu sie kierowca który będzie jeździł za marne grosze, te czasy juz szatan minęły teraz kierowca jest Panem i to on dyktuję warunki zatrudnienia. Musisz zerknąć na olx w samym śląskim jest 800 ofert pracy | |||
~driver | a na stardrive ponad 19tys kierowców szukających pracy | |||
~driver | od połowy sierpnia przybyło 13tys ogłoszen kierowców i codziennie dochodzi kilkaset Cos tu nie gra Firmy zatrudniające tez stawkami nie zachecają od 1900-2500e w kołchozach A niemieckie firmy max 3100 | |||
~filtr | Nie podniecaj się startdrive, włacz filtry zostanie 900 kierowców. | |||
~bum | Robota jest u dziada za dziada | |||
~WT Niezalogowany! | Ja szukam kierowcę, ale dobrego fachowca, a nie piekarza z uprawnieniami | |||
~filtr | Dokładnie, w latach 90-tych, chcieli kierowcę z 30-letnim doświadczeniem z wiekiem 20-latka ze znajomością 6jezyków. Dla tych w temacie wiadomo w czym rzecz była Dzisiaj byle kogo biorą nawet jak z drzewa zejdzie. | |||
~ono | jeeeeeeeeeeeeeeeeeeb nięty autor art... odklejony jak cały obecny zakłamany świat. | |||
~filtr | On też musi coś napisać, nigdy nie było dobrze i nie bedzie i dalej będzie się to g... kręcić | |||
~kiero | ~driver 5 godzin temu a na stardrive ponad 19tys kierowców szukających pracy Wszyscy z azji i afryki. To twoi pracownicy. | |||
~K. | Mogą być z makczupikczu Dwie ręce głową i dwie giry Zdany kurs c+e To jest ważne | |||
~kiero | Tylko musisz mu załatwić pozwolenie na prace i vizę. A potem będziesz zeznawać przed komisja vizową. | |||
~pff | Polaków to juz nie chca za kierowców bo wiedza, że najnizszych krajowych w umowach juz nie ma, diety nadgodziny rytczały podstawę się płaci oraz wszystko ozusowane !! Cudzoziemiec nie wie o tym procederze i nie zna kodeksu pracy wiec potrzebują j e l e n i a nie pracowników | |||
~K. | Od 2016r pracują sami obcokrajowcy u mnie nie mam z tym problemu | |||
~bary | Czyli TSL dalej bedzie obrastał w tłuscz talentow nic nie wnoszacych. A to wszystko z frachtow ktore sa coraz nizsze. | |||
Ł ysy
| Myślałem, że do szoferskich głów dociera rzeczywistość. Myliłem się. Puste łby żyją w swoim świecie. Sygnały z rzeczywistości są zabijane przez mechanizmy obronne. | |||
~Ciekawe | A po świętach te same firmy + kilka dzisiat innych będą redukować etaty. 3/4 roku kierowców nie brakuje, 1/4 roku kierowców brak. Znaczy się że ci obecni to mają jakąś kasę ekstra za wytężoną pracę, robiąc za dwóch w 4 kwartale? | |||
~Ciekawe | Amazon, allegro, poczta polska, dhl, dpd ect. też potrzebują w 4 kwartale na gwałt tanich pracowników, najlepiej na umowie zlecenie z kamieniem oczu że jak się sprawdzi to po roku dostanie umowę na czas nieokreślony. Takie mamienie. | |||
~Alfred2024 | ta, czy w tym raporcie wzieli pod uwagę upadek VW & CO. ? planują, najlepiej jak maszoński w systemie 52/8, k... a jak jest to możliwe że człowiek w europie cały rok w kabinie siedzi?!! niemiec z nim rozmawiał i był pierwszym od 3 lat co to uczynił! jprdl!! po niem. s://www. facebook. com/share/p/YjxX2fs8 UMjpXof7/ | |||
~Geju | Będą zatrudnić, słyszałem na Garbsenie że podobno jadą już Eskimosi z Antarktydy ale z doświadczeniem w powozeniu zaprzegów z reniferami i Beduini z karawan z wielbłądami. Zabrakło niestety Szoszonów i Filipińców | |||
Ł ysy
| Geju. Opanowanie poskramiania 40tonowego smoka jest jest prostym zadaniem. Spokojnie ogarną. W końcu to zawód prosty. | |||
~owca | Mądrego to miło słuchać. Widział ktoś kiedyś łysego barana? | |||
~Frey | Fryzjer. Taki barankowy barber. | |||
Juttern
| Sprawa jest prosta ciagnika czy zestawu nie daje się jakiejkolwiek spedycji. Przecież to nic innego tylko pośrednik statystycznie prawie 80% zleceń mają z giełdy czyli temat, który sam ogarniesz. Osobiście zaczynałem od giełdy, a od 2 lat wybrałem inną drogę mianowicie za % dogadałem się z babką z dużej spedycji i ona mi wszystko ogarnia. Srednia stawka za KM za wrzesień wyszło 1, 47 eur uważam, że jak na te czasy jest wypas | |||
~Hycel | Ł ysy poskramianie 40 tonowego smoka nie jest takie proste i sam się o tym przekonałem w Paneweżysz. Na szczęście to był tylko dystrybutor |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz