ID: 282398
Przez najbliższe 3 miesiące niemal połowa firm TSL planuje zatrudniać nowych pracowników
ID: 282398
ID: 282398
Prognoza zatrudnienia na IV kwartał 2024 roku dla sektora transportu, logistyki & motoryzacji napawa optymizmem – od października do końca grudnia niemal połowa firm tego obszaru deklaruje chęć rozbudowywania zespołów, a 32% zapowiada pozostawienie obecnej struktury zatrudnienia.
Prognoza zatrudnienia na IV kwartał 2024 roku dla sektora transportu, logistyki & motoryzacji napawa optymizmem – od października do końca grudnia niemal połowa firm tego obszaru deklaruje chęć rozbudowywania zespołów, a 32% zapowiada pozostawienie obecnej struktury zatrudnienia.
~etransport.pl
Posty (27)
szatan
| Właśnie oglądałem film na yt, na którym prawnik transportu mówi o fali bankructw i restrukturyzacji firm transportowych, więc może nie zaklinajmy rzeczywistości i nie wmawiajmy nikomu że brakuje kierowców, aktualnie jest rynek pracodawcy. | |||
~bum | Zatrudnie nowego farajera na tej zasadzie | |||
~kuntakinte | Tak szatan aktualnie jest rynku pracodawcy, hahahaha masz dobra wyobraźnię. Dziad niczym judasz siedzi na etransporcie i marzy mu sie kierowca który będzie jeździł za marne grosze, te czasy juz szatan minęły teraz kierowca jest Panem i to on dyktuję warunki zatrudnienia. Musisz zerknąć na olx w samym śląskim jest 800 ofert pracy | |||
~driver | a na stardrive ponad 19tys kierowców szukających pracy | |||
~driver | od połowy sierpnia przybyło 13tys ogłoszen kierowców i codziennie dochodzi kilkaset Cos tu nie gra Firmy zatrudniające tez stawkami nie zachecają od 1900-2500e w kołchozach A niemieckie firmy max 3100 | |||
~filtr | Nie podniecaj się startdrive, włacz filtry zostanie 900 kierowców. | |||
~bum | Robota jest u dziada za dziada | |||
~WT Niezalogowany! | Ja szukam kierowcę, ale dobrego fachowca, a nie piekarza z uprawnieniami | |||
~filtr | Dokładnie, w latach 90-tych, chcieli kierowcę z 30-letnim doświadczeniem z wiekiem 20-latka ze znajomością 6jezyków. Dla tych w temacie wiadomo w czym rzecz była Dzisiaj byle kogo biorą nawet jak z drzewa zejdzie. | |||
~ono | jeeeeeeeeeeeeeeeeeeb nięty autor art... odklejony jak cały obecny zakłamany świat. | |||
~filtr | On też musi coś napisać, nigdy nie było dobrze i nie bedzie i dalej będzie się to g... kręcić | |||
~kiero | ~driver 5 godzin temu a na stardrive ponad 19tys kierowców szukających pracy Wszyscy z azji i afryki. To twoi pracownicy. | |||
~K. | Mogą być z makczupikczu Dwie ręce głową i dwie giry Zdany kurs c+e To jest ważne | |||
~kiero | Tylko musisz mu załatwić pozwolenie na prace i vizę. A potem będziesz zeznawać przed komisja vizową. | |||
~pff | Polaków to juz nie chca za kierowców bo wiedza, że najnizszych krajowych w umowach juz nie ma, diety nadgodziny rytczały podstawę się płaci oraz wszystko ozusowane !! Cudzoziemiec nie wie o tym procederze i nie zna kodeksu pracy wiec potrzebują j e l e n i a nie pracowników | |||
~K. | Od 2016r pracują sami obcokrajowcy u mnie nie mam z tym problemu | |||
~bary | Czyli TSL dalej bedzie obrastał w tłuscz talentow nic nie wnoszacych. A to wszystko z frachtow ktore sa coraz nizsze. | |||
Ł ysy
| Myślałem, że do szoferskich głów dociera rzeczywistość. Myliłem się. Puste łby żyją w swoim świecie. Sygnały z rzeczywistości są zabijane przez mechanizmy obronne. | |||
~Ciekawe | A po świętach te same firmy + kilka dzisiat innych będą redukować etaty. 3/4 roku kierowców nie brakuje, 1/4 roku kierowców brak. Znaczy się że ci obecni to mają jakąś kasę ekstra za wytężoną pracę, robiąc za dwóch w 4 kwartale? | |||
~Ciekawe | Amazon, allegro, poczta polska, dhl, dpd ect. też potrzebują w 4 kwartale na gwałt tanich pracowników, najlepiej na umowie zlecenie z kamieniem oczu że jak się sprawdzi to po roku dostanie umowę na czas nieokreślony. Takie mamienie. | |||
~Alfred2024 | ta, czy w tym raporcie wzieli pod uwagę upadek VW & CO. ? planują, najlepiej jak maszoński w systemie 52/8, k... a jak jest to możliwe że człowiek w europie cały rok w kabinie siedzi?!! niemiec z nim rozmawiał i był pierwszym od 3 lat co to uczynił! jprdl!! po niem. s://www. facebook. com/share/p/YjxX2fs8 UMjpXof7/ | |||
~Geju | Będą zatrudnić, słyszałem na Garbsenie że podobno jadą już Eskimosi z Antarktydy ale z doświadczeniem w powozeniu zaprzegów z reniferami i Beduini z karawan z wielbłądami. Zabrakło niestety Szoszonów i Filipińców | |||
Ł ysy
| Geju. Opanowanie poskramiania 40tonowego smoka jest jest prostym zadaniem. Spokojnie ogarną. W końcu to zawód prosty. | |||
~owca | Mądrego to miło słuchać. Widział ktoś kiedyś łysego barana? | |||
~Frey | Fryzjer. Taki barankowy barber. | |||
Juttern
| Sprawa jest prosta ciagnika czy zestawu nie daje się jakiejkolwiek spedycji. Przecież to nic innego tylko pośrednik statystycznie prawie 80% zleceń mają z giełdy czyli temat, który sam ogarniesz. Osobiście zaczynałem od giełdy, a od 2 lat wybrałem inną drogę mianowicie za % dogadałem się z babką z dużej spedycji i ona mi wszystko ogarnia. Srednia stawka za KM za wrzesień wyszło 1, 47 eur uważam, że jak na te czasy jest wypas | |||
~Hycel | Ł ysy poskramianie 40 tonowego smoka nie jest takie proste i sam się o tym przekonałem w Paneweżysz. Na szczęście to był tylko dystrybutor |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.