~Cezary
| Przykład 1: system 2/2. Jazda cysterną z etanolem w niemieckiej firmie. Zarobki: +/- 2100 euro na rękę (za 12 dni pracy)
Przykład 2: jazda od pon do piątku. cysterną z etanolem w polskiej firmie. Zarobki +/- 8500 zł na rękę ( za 22 dni pracy)
Co wybieracie? | | | |
~Marcin
| Niech firmy dobrze zapłaco to kierowcy będą się pchać i dla czego ochroniasz idzie do pracy na 24 lub 48 lub inny system i ma płacono za każdą godzinę czy leży czy stoi a kierowca?? Ma włączone łóżko to też jest w pracy a nie w domu jesteśmy w pracy!!! Nawet Niech będzie płacona kazda godzina najnisza krajowa no w 2025 jest 30. 50 brutto x 24 h ( doba) = 732 to uważam że jest już ok | | | |
~Tadeusz
| Acha | | | |
~Tadeusz
| No tak | | | |
~Donald Truck
| Dniówka za 24 h w pracy | | | |
~Pracownik TSL
| Cezary oczywiscie wybor jest prosty. Praca blizej domu i wolne weekendy bez jezdzenia z tabunami co dwa tygodnie jak cygan. Coraz wiecej firm w Niemczech pokrywa czesciowe dojazdy do pracy zeby zachecic do podjecia zatrudnienia a i tak sa braki kadrowe. Niech dadza szwaby lkw na jakies parkowisko blizej domu powiedzmy do 20km od komina to mozna przemyslec takie rozwiazanie.
Nawet cyganie odchodza juz od koczowniczego trybu zycia, ale jak widac chetnych ze wschodu nie brakuje. | | | |
~Topiel
| Najniższa krajowa reszta pod stołem, w razie choroby dostajesz 1:10 wypłaty, o urlop ciężko. Emerytura z najniższej krajowej... Nad głową inspekcja, policjant i spedytor i kreska mandatów i obciążeń, najbardziej obciążony karami zawód jaki znam. Brak parkingów o pożądanym zapleczu sanitarnym nie wspomnę. I dziwią się że nie ma kierowców... A wystarczy opodatkować diety, ustanowić najniższą krajową dla kierowców zawodowych (min 7000 zł netto plus diety ) o wtedy kierowców nie będzie brakować. Karać głównie przewoźników jak kierowców aby to pracodawca dbał o to aby kierowca przestrzegał przepisów, bo przeważnie szefy lub spedytorzy poganiają kierowców, planując trasy bez żadnego marginesu czasowego. Jeszcze dużo można by wymieniać bo transport to największa patologia niestety, a najgorsze jest to że tam na wiejskiej w Warszawie o tym wiedzą i nic z tym nie robią, a czemu? Bo kierowcy to skarbonka bez dna i nie ważne jest bezpieczeństwo tylko wpływy z mandatów. | | | |
~Kropel
| No to jest tak. | | | |
~Jarek
| Czyli nie chodzi o polskiego kierowcę, tylko chodzi o to że nie chcą zapłacić Polakowi, bo trudniej im pozyskać kierowców z poza Uni Europejskiej. Pamiętacie na ile Niemcy zablokowali nam swój rynek pracy jak weszliśmy do Unii??? A dziś Ukryj robią w Unii ca chcą! Dziękuję! | | | |
~Bogdan
| Acha no tak | | | |
~Zbigniew
| Właśnie tak | | | |
~Zbigniew
| A jak nie to co | | | |
~Mysek
| Koniecznie tak. | | | |
~Mysek
| To co jak nie. | | | |
~Wacek
| Jedno i to samo w kółko,
jak nie potrafią tym zarządzać znaczy przygłupy, nie do rządu płakać,
to i tak nic nie da. | | | |
~Stefan
| Acha | | | |
~Stefan
| Właśnie tak | | | |
~Ł ysy
| Mój kot nasrał mi na klawiature | | | |
~Kiero
| Niech zaczną uczciwie płacić to będą kierowcy | | | |
~Donald Truck
| Branża z łyskami sefami na czele wali konika nie pięścią w stół | | | |
~Waldek
| Kierowców jest wystarczająco na rynku. Brakuje raczej frajerów do pracy za darmochę. Dlatego będą ściągać z Zimbabwe kierowców którzy po pół roku pracy wyjadą do Niemiec albo Irlandii. | | | |
~sid
| A u pana L ysego podobno kierowcy na plocie wiszom i o robote proszom | | | |
~LOGIC
| Mam dla was zle informacje... nie ma zadnego braku kierowcow, jest za to i to bardzo duza nadwyzka aut, bo jak inaczej mozna wytlumaczyc fakt, ze jakoby brakuje kierowcow a ceny na frachty stoja lub spadaja... i tak tym razem kierowcy maja dokladnie racje... piszac, ze potrzebni sa TANI kierowcy... leasingi sie same niezaplaca a aut jest za duzo... wiec wyjsc z sytuacji probuja ludzie szukajac TANIEGO kierowcy na auta ktore i tak nie sa potrzebne na rynku. Dziekuje za uwage i to nie ja ustalam rynek a setki tysiecy przewoznikow i niepotrzebnych aut... | | | |
~Patryk pogromca dziadów
| Tak tylko Stachu ma. ladunek za 3zlote z 8 ręki I dokarmia spedycję każda po trochu a przewoźnik ma z 1reki.
U stacha stary rupiec i kasa marna u przewoźnika nowa fura i kasa dobrą.
To dziad transów jest za dużo, zbyt mała weryfikacja certyfikat kupi kasa jest ze spadku i auta pod spedycję a spedycję klik klik i kasiora leci na taczkach a dziad ma na paliwo | | | |
~Bolo
| Transport w polsce umiera, przewoźnicy rezygnujcie jak najszybciej bo każdy dzień to nasza strata trzeba sprzedać wszystko i żyć spokojnie. Niech szofery sobie idą do Niemca i jeżdżą do 67 roku życia i biorą emeryturę zobaczymy ilu dożyję. | | | |
~kiero
| Bolo sprzedam papier toaletowy 5 rolek kupuj. | | | |
~scan cargo
| Patryk jak tam pizzeria? ? ile kasy pozyskałeś z KPO na gastro? | | | |
~K.
| Jak tam uśmiechnięta brygada Sierpień miesiąc cudu Ładunków nie ma nic A kierowców nadal brak | | | |
~robert2
| Topiel musisz super zarabiac. Skoro za L4 bierzesz okolo 3tys a piszesz ze to 1/10 zarobkow tzn ze zarabiasz okolo 30tys | | | |
~zaczeło sie
| No i co???
Pażdziesz Bączek dali wali pinściom w stol??? | | | |