Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment

ID: 274611


Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...

~LOGIC
*.centertel.pl

Posty (31511)

~Donaldinio +
3 mies. temu
Druga tura bez pissiura!

Only Rafał Trzaskowski !
~K.
3 mies. temu
Kris mam wrażenie że za wszelką cenę chcesz udowodnić ze goffno w papierku po cukierku będzie smakowało jak cukiereczek Fakty liczby mówią inaczej logika również Ale dorabianie ideologii o sukcesie z zarobku na poziomie 0-20%wartości pensji pracowników z jednego auta jest żałosne Gdyby padła Ci skrzynia czy byłe jaki sterownik Ty naprawę będziesz odrabiał rok minimum Kiero w tym czasie kupi 1/3nowego ciągnika kumasz w czym okoliczności
~LOGIC
3 mies. temu
Jak pisałem, jeszcze sie nie zaczeło... Poki dziadów mozna zmieniać jak skarpetki, to jeszcze sie nie zaczeło. Dynamiczni nadal nie zrozumieli, że taniej bedzie niezatrudniać niż zatrudniać, A lekarstawem są tylko i wyłącznie niższe ceny frachtów i wyższe kierowców... W końcu może siłowo dotrze... Zacznie sie, jak skarpetek zabraknie... ani starych nie umyjesz ani nowych nie kupisz. Wtedy sie zacznie
~300D
3 mies. temu
nalezy wrócić do istoty transportu
to strategiczna branża nie dla biedaków
nie rozumiem dlaczego zysk roczny na poziomie sto złotych potrzegacie jako parażkę
skoro moloch utrzymuje firme prezesów prawconików budynki sprzęt, rozwija się inwestuje itd. a na koniec roku
zostaje sto złotych to się nazywa sukces a nie porażka.
jacek-kuba
3 mies. temu
300d po co ty wyłazisz w niedzielę z ka na łu?
~300D
3 mies. temu
jacek-kupa
ile razy jeszcze mam ci napisać- spier...
Ł ysy
3 mies. temu
LOGIC. Myślę, że już się zaczeło.
Skoro wydatek ma tachograf jest problemem, w jakiej kondycji finansowej są firmy?
Ł ysy
3 mies. temu
300D. Nie chce z tobą dyskutować, proponowałbym abyś nie zabierał glpsu w tematach, o których nie masz zielonego pojęcia.
100zł zysku za rok traktowane jako aukces w dzisiejszych czasach jest głupotą lub waleniem głową w bandę.
Kilka lat temu taką strategię rozwoju można było przyjąć, ale nie dzisiaj.
Kiedyś podpisywało się kpntrakty na kilka lat, dzisiaj co rok lub kilka razy w roku ogłaszane są przetargi.
Jak myślisz 300D, firma z zyskiem 100zł dysponująca 100-500 pojazdami po przegraniu przetargu, da sobie radę? Gdzie poduszka finansowa?
Przecież mieliśmy nie tak dawno przykłady w postaci upadku dwóch dużych firm po przegraniu przetargu.
Tego typu teorie możesz posuwać z Krisem. .
Ł ysy
3 mies. temu
Śmiejecie się z drivera, fakt, facet fantazjuje, ale co do obecnej sytuacji na całkowitą racje.
Lepiej ograniczyć tabor lub nawet zawiesić na pewien czas działalność niż generować min zysk lub straty.
Jesteśmy świadkami transformacji europejskiego transportu. Mamy to samo co w latach dziewięćdziesiątych.
My wygryźliśmy zachodni transport, teraz wschodniacy i Bałkańce wygryzają nas.
Lawina ruszyła i już się nie zatrzyma.
Wkrótce podzielimy lps zachodnich przewoźników, polscy kierowcy podzielą los niemieckich kierowców.
Rogery z Azji nacierają.
Pożyjemy zobaczymy.
~K.
3 mies. temu
Jakby oczytany elokwentny inteligenty Kris przeczytał książkę wielka szachownica z 1997r mógłby wiedzieć kto wygra wojnę w ua i jakie będą konsekwencje dla Europy i co zrobi USA Ale ludzie nie wierzą dopóty nie będzie to realne Już w 97r wiedzieli o wojnie w Gruzji i ua i były plany jak ja wywołać więc to już wiadomo jak się ta gra zakończy
~300D
3 mies. temu
dlaczego nie prowadzić firmy która pozwala na luksusowe życie i do tego się rozwija
łysy, przy przetargu mały zostanie wyjepany przez dużego
i tyle.
Ł ysy
3 mies. temu
Tylko aby zawiesić działalność lub odstawić auta w krzaki trzeba mieć kasę.
Ilu przewoźników stać na taki komfort?
Większość jest zadłużona po uszy.
Ł ysy
3 mies. temu
300D. O przetargach masz pojęcie jak świnia o niebie.
Ł ysy
3 mies. temu
300D. Szefowie dwóch firm, o których mowa wyżej też prowadzili luksusowe życie.
No i się skończyło.
~scan cargo
3 mies. temu
Łysy ale kto ma ten tabor ograniczyć, dziad z własną flota? ??, zrozum ci co mieli to zrobić zrobili tot juz 2 lata temu. k.. a zrozumcie to nie jest kwestia decyzji biznesowej, dostosowania. Patrze na przykładzie firm które znam i ja widzę że to jest walka do samego końca i woz albo pzrewoz czyli np jesli firma miałą 15 aut to do końca ciągneła az po prostu z 15 zrobiło sie jednego miesiaca 0, ale tak naprawde ok można takiej firmie zarzucic złe decyzje po covidzie ale generalnie pozniej nie było opcji nagle pojsc do leassingu i powiedziec że ok sorki nie mam pracy na 15 aut oddaje 7, z ludzi których znałem znam, z którymi wspołpracowałem wiekszość sie już wykruszyła, lub sa na wykruszeniu lub czekaja na " dzień " w którym zakończa leasing mowie o tych co maja np 1 % i zostało im pare miesiecy

jeszcze pare lat temu było to w sumie 10 firm obecnie zostałem ja z ograniczonym o ponad 50 % iloscią aut moj znajomy który nie wiadomo czy przetrwa i jeden koleś co sam jeździ, już 4-5 razy zmieniał zleceniodawce + jeszcze jedna firma co zeszła z 6 na 2 auta i też już jest na pograniczu odpuszczenia tak to realnie wygląda, pozostali zbankrutowali lub zrezygnowali
~K.
3 mies. temu
Leasing to dobry akumulator na jajach Dlatego firmy były na własne życzenie wpędzanie w zadłużenie aby nie mogły fikać Same przepisy fiskalne zmuszają do takich inwestycji Głupiec co może to tylko brac Leasing za Leasingiem aby redukować koszty z myślą że kiedyś się spłaci Ten model nie jest na te czasy Transport bez dodatkowych usług czy produkcji nie przetrwa Lawirowanie kosztami między działalnościami jest lepszym sposobem Robisz Transport to inwestujesz w produkcję magazyny czy maszyny na koszty A nie w kolejne klamoty
~300D
3 mies. temu
noo, o przetargach to prawda
wiem tyle ci świnia o niebie
~300D
3 mies. temu
co się skończyło
myślisz że stali sie biedakami?
dalej żyją w luksusie
chyba że popłynęli w narkotyki albo wóde
~scan cargo
3 mies. temu
NIe driver nie zgadzam sie, na podstawie moich doświadczeń z tego co wwidziałem i słyszałem to niestety nikt nie wpedzał firm w leasing to była ich świadomoma decyzja, jedni nie chcieli po prostu płacic podatku dlatego dobierali kolejne auta, a inni nie chcieli stracic w oczach kierowców. Ja uznałem że skoro sie zarabia to należy płacic podatki, sa sposoby na optymalizacje na zapłacenie efektywnie 22-23 % podatku + bardzo mały ZUS i uznałem że jest to bezpieczniejsze niż branie leasingu po to aby być na zero bo jednak obecna sytuacja pokazała że to zero może sie pzrerodzić w minus

Najważniejs ze to mieć jak najniższe koszty stałe i jak najwyższe zmienne, bo zmienie można sciać
~scan cargo
3 mies. temu
znasz stary system auta w leasing na potege aby podatek nie wyszedł po leasingu sprzedaż na wschód na niską fakture + kasa na wpłate własną i tak sie to kreciło, + diety i noclegi i generalnie byłeś jak 26 latek na studiach czyli brutto = netto
~K.
3 mies. temu
Tak krytykowaliście że mówiłem o tym iż 3z10 kierowców będzie miało pracę I co nie dojdzie do tego? Roboty nie ma kasy nie ma i firmy wraz z samochodami znikają Sami piszecie o tym
Ł ysy
3 mies. temu
scan-cargo. Przecież właśnie o tym piszę.
Zadłużonych po uszy nic nie zatrzyma przed walką do końca. Tydzień przestoju aut skutkuje brakiem kasiory na zapłatę za paliwo. Gdyby auta staneły na dwa tygodnie, wszystkie karty są zablokowane, kapitału obrotowego brak. Dlatego jeżdżą do końca.
Rozumiesz absurd rozumowania przewoźników. Z pazerności wpakowali się w gówno bez możliwości wyjścia. Co im pozostaje?
Wiara w lepsze jutro. Tak właśnie myślenie życzeniowe wkręca ludzi do podejmowania nieracjonalnych decyzji.
~scan cargo
3 mies. temu
Driver pls, pls i jeszcze raz pls, byłeś kiedyś na Unity Line widziałeś tych kierowców? wiekszość jest w wieku około 60 lat i w takim stanie że nie wiadomo czy dożyja do emerytury, oni sie ledwo ruszaja a ponieważ pasza jest darmowa to biorą takie porcje na obiad że normalna osoba by na 3 dni to jadła, wiec oni cały czas albo odchodzą na emerytury albo całkiem odchodza, młodych nie ma, a rekurtacje z azji sobie dostosuja do warunków
~K.
3 mies. temu
3z 10 napewno jest jeszcze w stosownym wieku do zawodu A ilość pracy dostosuje się sama do tej wartości Intermodal spadek gispodarczy wszytko wyrówna Jeżeli nadasz naczepę w Ostrawie czy Sławkowie i ktoś ją odbierze z Stockholmie To ilu jest potrzebne kierowców?
~scan cargo
3 mies. temu
Tak ale to nie znacza że pozostałych 7 bedzie szukać pracy w zawodzie i wisiec na płocie, a już oczekiwwwanie na to że spadna wyynagrodzenia jest życzeniowe
Ł ysy
3 mies. temu
scan-cargo. Wiek polskiego czy inijnego kierowcy nie ma większego znaczenia.
Lawina ruszyła, nikt jej nie powstrzyma.
W zawodach prostych wakaty będą obsadzane przez Azjatów lub przybyszów z Ameryki Południowej.
Niemcy od lat dziewięćdziesiątych uzupełniają braki lub zastępują drogich rodzimych kierowcow tanią siłą roboczą z Europy Wschodniej.
Teraz w modzie jest Azja.
To tyle.
Ł ysy
3 mies. temu
scan-cargo. Zadam podstawowe pytanie, z czego miałyby rosnąć zarobki?
Z obecnych stawek?
~scan cargo
3 mies. temu
Ale z tym sie zgadzam Łysy, sam jak jeszcze miałem faze na transport to działalem pod kątem kierowców z Filipin, ale odpusciłem bo zaczałem redukować
I tak niestety jak kiedyś ci co sie bronili przed kierowcami ze wschodu to zostali z reka w nocniku bo nagle kierowcy im pouciekali do Niemiec to tak obecnie ci co sie nie pzrestawią na azje to też zostana z reka w nocniku

Zreszta widze nawet w okolicy że zmienia sie struktura pracowników na magazynach, liniach produkcyjnych na budowach,
~K.
3 mies. temu
To że nie spadnie to nie wiadomo Wielu ma parcie płacić 400 500 czy więcej ale są tacy że max 300 i sprowadzają azjatow To zalezy od kilku warunków Teraz zachód też wypnie zad na migrantow zarobkowych Mamy artykuł o Niderlandach powyżej Praca stacjonarna będzie za bezcenn bo automatyzację robotyzacja itp W transporcie podobnie linia kijów Rotterdam już chyba jeździ 4x dziennie zabiera ładunki z Polski tak samo więc wszystko się zmienia Kierowca co najwyżej będzie traktowany jak pracownik stacjonarny trasa i powrót do domu w wynagrodzeniu może 150%najniższej krajowej i na tym koniec Miedzynarodowy Kierowca będzie ewenementem może z uwagi na spożywkę czy jakieś szybkie dostawy Ale reszta na spokojnie Co najwyżej będą bufory magazynowe tak jak na import z chin Chiny zaczynają magazynować towary w UE i z dostawą jest z magazynu w Europie szybka
~Frey
3 mies. temu
Lawina ruszyła. Zgadza się.
Czas prostaków w transporcie przemija właśnie.
Okazuje się, że tutaj też trzeba pewnych umiejętności.
Jak w wielu innych branżach.
Zmieńcie tytuł wątku na : gorzkie żale przegrywów.
Lub dziadów, jak kto woli.
Przegranych, zmielonych przez rynek i wyplutych.
No więc, papa.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.136.17.154

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels