Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Totalna przegrana europejskiego transportu drogowego w Parlamencie Europejskim

ID: 241716


Grupa wyszehradzka okazała się fikcją. Sprawozdanie Parlamentu w sprawie Pakietu Mobilności w bardzo niekorzystnym dla nas kształcie zostało przyjęte.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (145)

~Ngine
Zesr ała się bida i płacze.
~Grzegorz
Bardzo dobrze. . bravo
~Madmax
Nginie biedny to ty jesteś. Umysłowo.
~Madmax
Grzegorz. Brawo co? Że wszystkim będzie się trudniej pracować? Że wszystko jest coraz bardziej zawiłe i skomplikowane?? Typowy polski być z ciebie. Naśmiewać z kogoś nieszczęścia. nie martw się. Na kierowcach to się też odbije.
~Madmax
Buc. I... ta. D... il.
~Grzegorz
Madmax masz pojęcie o czym piszesz. Kto zniszczył stawki w Unii tacy jak ty? . Francuz jeździł po cenie litra paliwa za km. Dziś nie ma szans z wami elitą transportu. Nabraliscie samochodów nie myśląc o jutrze. Trzeba było się dostosować do cen unijnych za km i tak trzymac.. Mniej aut płacić kierowcą i jest OK. Zasłużyli na to przewoźnicy sami na to pracowali od wejścia UE

1

~kierowca
No coż "Nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka". Dobra passa kiedyś się kończy.
~dobry kolega
Dziady nie beda wozic towaru po ue kierowcy nie beda zarabiac a podobno w pl same podwyzki i nikt bez 10 z przodu nie wsiada do budy eh bajkopisarze parkingowi
~Wielki Szu
Wróciłem właśnie z ryb i czytam same dobre wieści. Na pohybel polskim szubrawcom.
~to ja Wiesiek
Kończy się koczowanie tygodniami w budzie. System 2/2 na przerzutach i będzie zgodnie z przepisami. Albo kółka z PL.

1

~Wielki Szu
Były czasy ze szofery ze starej unii nie wozili kanapek ze sobą. Wszyscy stołowali się w knajpach. Od kiedy wpuszczono trzode chlewną w gumofilcach na salony wszystko się posypało. Belgijski i francuski transport leży na obu łopatkach. Tak dziady. Zaoliwione kanały i klepiska. Tyle po was zostanie.
~to ja Wiesiek
Trzy dni kabotażu i 60 dni przerwy. Raz na 4 tygodnie auto ma wracać do Polski. Jeżeli kierowca więcej przebywa na terenie np. Niemiec, umowa niemiecka. Jak tam dziadostwo przerzutowe się czuje? Trzeba firmę zarejestrować w kraju, w którym się wykonuje robotę i płacić według tamtejszego prawa.

1

~to ja Wiesiek
Jeszcze jedno kierowca który wykonuje większość pracy w danym kraju, podlega tamtejszej inspekcji pracy.

1

~Transportowski
Głupi Szu już chodzi łowić ryby, niedługo będzie zbierał szczaw i mirabelki.
~Asdf
No to ukry już na pewno spie.. ola od dziadów do Niemca.
~987
Wschodnioeuropejscy przewoźnicy przyzwyczajeni do zarabiania w zachodnioeuropejskic h stawkach nagle będą musieli dać jakieś minimum wynagrodzenia i warunkow pracy zachodnioeuropejskic h. Katastrofa, jak tak można! To nienormalne dla ludzi wywodzących się z dzikiego kapitalizmu. A na WP artykuł że "cofamy się o 20lat" jak widać propaganda wiecznie żywa.
~BORYS
POLAK JEST ZA BARDZO ŁAPCZLIWY, COŚ POPUSZCŻĄ TO NIE MOŻNA MIEĆ 5-6 SAMOCHODÓW TYLKO ODRAZU 200 DOBRZE ŻE UKRUCAJĄ ŁAŃCUSZKA... TERAZ TO BEDZIE 3. 000 Z PSIODU:D
~Robert
Co to za platformerskie bekotanie tej pani pseudo poslanki, brak konkretow tylko standardowa szpila w polski rzad, tym razem w ministra Adamczyka
~!!!iiii
Wiesiek jak nazywa się inspekcja pracy w Niemczech lub Francji. Wydaje się, że takich instytucji tam brak. Coś się nie podoba to prawnik i sąd za to najpierw trzeba zapłacić. To u nas relikt PRL inspekcja pracy lata na każdy bezpodstawny głupi donos bez konsekwencji dla sygnalisty. A jeśli chodzi o sprawę to najbardziej odbije się to na szarym kierowcy ostatni w łańcuchu transportowym. Będzie szybsze parcie na Terminale cross dock przy granicy i ciężarówki autonomiczne. Będzie bój o robotę na kraju a tu te przepisy nie sięgają.
~Wielki Szu
Ł ysy ma lub będzie miał wizytę pip u siebie na klepisku. Sprawa jest wedle ryczałtu normatywnego. Nikt nie zna takiego pojęcia poza ł ysym.
~Wielki Szu
Kiedy wszystko wróci na swoje tory to zachodnie firmy będą również jeździć do Polski. Przywiazą ładunek i zabiorą import do swojego kraju. Oj ciasno się zrobi polskim dziadtransom. Oczywiście w tirach zachodnich firm będą polscy Panowie Szoferowie śmigać za godziwą zapłatę. 3000 tyś euro będzie standardem. Proszę nie mylić z Ruskim standardem.

1

negro_
jesli w końcu uda im się te przepisy wprowadzić w życie to najbardziej dostaną po głowie kierowcy, 2/3 firm padnie, a te co zostaną obniżą kierowcom stawki o 25 % conajmniej, nikt nie będzie płacił zachodnich stawek kierowcy za jazde na jeden wykend na zachód bo po prostu nie będzie z czego, a większośc firm upadnie no bo dla ilu wystarczy towaru z Polski i do polski? każdy kto choć trochę wie o co chodzi w tym biznesie wie że tak będzie, także powodzenia, cieszcie się dalej de, bile

-1

~Transportowski
Głupi Szu już napisał swój wirtualny scenariusz, przygłupie idź łowić ryby i szykuj się na wykopki kartofli, o zbieraniu szczawiu i mirabelek już nie wspomnę.
Ł ysy
Jednak polski kierowca głupi jest.

-1

~to ja Wiesiek
Wykrzyknik sprawdź sobie co to jest DDTEFP we Francji, Gewerbeaufsicht w Niemczech. To są chyba odpowiedniki naszej inspekcji pracy. A francuska ma jeszcze większe uprawnienia od naszej, nazywają ich żandarmami prawa pracy.

2

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.188.113.189

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels