ID: 241267
Ciężki okres branży transportowej
ID: 241267
ID: 241267
Przedsiębiorców z branży transportowej czeka ciężki okres. Stracili jedną z najważniejszych przewag, którą mieli nad konkurencją z zagranicy – tanie zasoby siły roboczej. Wpłynęło to również na ich płynność finansową, która została znacznie zachwiana.
Przedsiębiorców z branży transportowej czeka ciężki okres. Stracili jedną z najważniejszych przewag, którą mieli nad konkurencją z zagranicy – tanie zasoby siły roboczej. Wpłynęło to również na ich płynność finansową, która została znacznie zachwiana.
~etransport.pl
Posty (123)
~fryc | 152 godziny-to żeś wybrał miesiąc. 59-60 godzin pracy w tygodniu ma tylko 1% kierowców. 55-59 ma 5%kierowców | |||
~fryc | Ty nawet 50 godzin nie wypracujesz w tygodniu. | |||
~fryc | Taki jak ty jak nie ma bata nad sobą to sam się za robotę nie weźmie. | |||
PavelSPM
| "Ty nawet 50 godzin nie wypracujesz w tygodniu. " Wystarczy nie "okradać" samego siebie, wprowadzać "łóżko" do tachografu tylko w miarę potrzeby, wymaganych przepisami, w czasie odebrania przerw (15; 30; 45 minut) czy odpoczynków (9; 11; 24; 45 godzin), a reszta czasu rejestrować, wspierając się na przepisy, "młotkami" i "kopertą" (najkorzystniej - "młotki"), i spokojnie bez problemów da się wypracować w jednym tygodniu (w 5-6-dziennym okresie przy 13-15-godzinnych zmianach pracowniczych) maksymalnie dopuszczone 60 godzin pracy ("jazda" + "młotki"). Sprawdzono w praktyce. | |||
~kompost z łysych | Pavel, dziady cię teraz zaszczekają bo jak to tak przecież jak koła się nie kręcą to ty nie pracujesz A wg nich inne czynności to nie praca | |||
~Kierowca | To taka szoszonska mentalność kolchozowa. Gdy sief nie widzi to się leży na łóżku a w tacho praca bo dziengów więcej będzie | |||
~Kierowca | kompostowy o inne prace nikt nie ma pretensji ale ja po zakonczonym rozładunku jadę dalej a taki szoszon na parkingu śpi na mlotkach dwie godziny | |||
~Kierowca | Ale ty kompostowy lubisz być dymany przez szoszonow | |||
PavelSPM
| ~Kierowca "To taka szoszonska mentalność kolchozowa" "Ale ty kompostowy lubisz być dymany przez szoszonow" Prześw ieca się i śmierdzi nie przykrytym nacjonalizmem i nazizmem. Ponad cynizm wyzywać oponenta jednej narodowości. To tak reklamujesz swoją wyższość, zarozumiałość, majestat i wyłączność, czyli pozycjonujesz nazistowskie poglądy i przeświadczenia? Kiedy nie ma czego powiedzieć i jak zareagować słaby zawsze zaczyna kręcić, próbuje obmówić, stara się oczerniać i idzie na zniewagi, lecz w końcu zawsze skazany na przegranie. Wstydź się. Hańbisz polski naród. | |||
~Endrju | Jeszcze wasze dzieci przewoźników jeśli je macie będą z łezką w oku wspominać najemników ze wschodu. Wierzy ktoś tutaj jeszcze w bajki na temat samochodów autonomicznych? | |||
~Endrju | Zresztą. W Polsce jest za dużo firm transportowych w porównaniu do rozwoju gospodarczego naszego kraju. Lata dzikiego kapitalizmu, konsumpcjonizmu zrobiły swoje. | |||
~gdb | Do godzin pracy jak kolega Pavel wylicza jeszcze dodać trzeba milog i makron. Godz nocne, dyspozycję. W miesięcznym okresie rozliczeniowym mieliśmy około 3, 5-4 tyś brutto podstawy. Teraz zmienili na kwartalny. Ciekawe co to wyjdzie | |||
~fryc | gdb musisz tylko tak robić wedle instrukcji spm. Nieważne czy pracujesz czy odpoczywasz tacho masz mieć zawsze na mlotkach | |||
~fryc | Pauzy to tylko 45 minut i ani minuty więcej, bo byś sam siebie okradał. | |||
PavelSPM
| ~gdb "W miesięcznym okresie rozliczeniowym mieliśmy około 3, 5-4 tyś brutto podstawy. Teraz zmienili na kwartalny. Ciekawe co to wyjdzie. " Wyjdzie to że płacę za nadgodziny dostaniesz jako średnią za trzy miesiące. Może tak stać się, jak przykład, że w pierwszym miesiącu będziesz miał 10 nadgodzin, w drugim i trzecim nie wypracujesz po 5 godzin do całego etatu, to w wyniku płacę za nadgodziny (10 nadgodzin w pierwszym miesiącu) w ogóle nie dostaniesz. Dla tego i wprowadzają kwartalne (3 - miesięczne) okresy rozliczenia, żeby nadgodziny "rozpuściły się" lub co najmniej maksymalnie zmniejszyli się odnośnie płacenia. | |||
PavelSPM
| Kwartalny (3 - miesięczne) okresy rozliczenia może być wprowadzony tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach. | |||
~Marfi | Brak taniej siły roboczej? czyli niewolników. ! | |||
~kierowca | Atrakcyjne wynagrodzenie z km lub % to kim jest taki szef -pewnie uczciwy? | |||
~Ł ysy | Straciliśmy największy atut, tanią siłę roboczą. To fakt. Zarobki kierowców osiągneły szczyt. Teraz mogą tylko spadać. Pożyjemy zobaczymy. | |||
~Ł ysy | Kierowca. "Kim jest taki szef? " Dobrym ekonomistą baranie. Noe płaci za leżenie, chlanie Pana Kieroffcy. | |||
~Pan Ordynator | A ten znowu piertoli swoje. Glaca opamiętaj się wreszcie, ludzie to czytają. | 1 | ||
~Pan Ordynator | Chyba dobrym onanistą. | |||
~Ł ysy | Pavel, cienki prawniczyno podszywający się pod Ukraińca. Dlaczego nie napisałeś, że godziny nadliczbowe można rozliczyć w formie dni wolnych od pracy, co w przypadku kierowcy nie jest problemem? Twoich bredni pajacyku nie idzie czytać. | |||
~Ł ysy | Teksty przygłupa ku ku należy pominąć. Śmierdzą głupotą na odległość. | |||
~Pan Ordynator | Glaca klamoty zjechały?Lewych kwitów sporo?Pilnuj tego, bo wała z ciebie robią. | 1 | ||
~Pan Ordynator | Łysek jak możesz tak dawać się dymać? | |||
~Miro | Pazernosc nie jednego juz zniszczyla. Z widzenia znam czlowieka bardzo bogatego, jakna nasze warunki, wybiera z koszy, jedzenie. Podobny los spotka pazernych pracodawcow, ktorym ciagle malo. Okrasc pracownika i kolejna ciezarowka. Kolejne, kolejne. Przeciez rynek nie rosnie w eu, w zasadzie stagnacja. Za chwile ukraina idzie na zachod, tam potrzebuja roboli a nie obcych firm. Zobaczymy 2020 rok, | |||
~Pan Ordynator | Druciarze będą padać. Glacę będzie mus ratować, bo ta życiowa oferma sama sobie nie poradzi. Całe życie w piertol... przykre glaca. | |||
~Ł ysy | Miro. To samo można powiedzieć o pazernych szoferach. Rynek nauczy ich pokory. Ponoć mamy stagnację, która może przerodzić się w kryzys. A teraz przea*alizuj swój ostatni post. W dobie stagnacji pazerność ma być przyczyną upadku przewoźników. Kierowcy mogą być pazerni? Głupota polskich kierowczyn nie zna granic. Przy kiepskich stawkach, przy wysokich kosztach prowadzenia biznesu, bardzo dobrze opłacany pracownik jest gwarancją przetrwania. Takie tezy mogą się rodzić w głowach idiotów. | |||
~Pan Ordynator | Fachowiec jest gwarancją przetrwania głąbie. Tylko że taki nie przyjdzie do twojej śmiesznej firemki. Pozostaje ci glaca tylko szoferski odpad. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.