~Mazi
| Czasem dodają za to kasę ale często na zleceniu nawet słowa o tym nie ma pod stołem to można psu kiełbase dać | 1 | | |
~sid
| ~Marek
21 godzin temu Brednie. A kto zaladuje i rozladuje autotransporter? MAREK to zrobi i to za darmo | | | |
~Szoferski luj parkingowy
| Was naprawdę popier, doliło że kasujecie i rozładowuje cię paleciakiem.
Kiedyś dziad prubowal mnie do tego zmusić to wyje, bali mnie z Lidla. Nie dość że robiłem to przez 8h to jeszcze połowę palet rozpie, rdolilem.
Od tej pory mam zakaz na Lidla dożywotni a do innych marketów mój dziad nie odważył się mnie puścić.
A ile jeszcze spożywali z rozwalonych palet zajumalem.
Trzeba myśleć towarzysze szoferowi.
A jak dajecie się dumać to trudno mam nadzieję że przyjemność odczuwacie. | | | |
~Eugeniusz
| Nieudacznicy życiowi zawsze mają problemy.
By się taki przepracował jakby wszedł na magazyn i wózkiem elektrycznym rozładował palety.
A nie Przecie nie potrafi nieudacznik przy okazji by rozj... ł towar.
Unnn jest paan kierowca unn tylko fajere potrafi trzymać.
Ale czasów się doczekalim.
Gdzie są kierowcy ci prawdziwi.? ?? | | | |
~tak
| ale młotki i tak włączy bo pracuje | | | |
~Damian
| Panowie. W większości przypadków gdzie załadunek lub rozładunek towaru jest wpisany w zlecenie, ktoś za tą czynność płaci a u kogo znikają pieniądze to już inna bajka. | | | |
~Ordynator orginal!
| Mi szef za każdy rozładunek chłodni daje czteropak browca jak wracam na bazę. | | | |
~Mariusz
| Damian
16 godzin temu
Panowie. W większości przypadków gdzie załadunek lub rozładunek towaru jest wpisany w zlecenie, ktoś za tą czynność płaci a u kogo znikają pieniądze to już inna bajka.
Kierowcy też dostają wynagrodzenie za pracę przy rozładunku czy załadunku.
Tacho na młotki i godziny lecą wg ustalonej w umowie stawki.
Czego jeszcze chcecie? | | | |
~Mariusz
| Szoferski luj parkingowy
3 dni temu
Was naprawdę popier, doliło że kasujecie i rozładowuje cię paleciakiem.
Kiedyś dziad prubowal mnie do tego zmusić to wyje, bali mnie z Lidla. Nie dość że robiłem to przez 8h to jeszcze połowę palet rozpie, rdolilem.
Dlatego pracujesz wciąż na minimalnej stawce, a kumaci koledzy mają dużo więcej od ciebie.
Ale tego nikt ci nie powie | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Na szczęście ktoś wymyślił regulację w tych sprawach i do rozładunku towaru zobowiązany jest odbiorcą chyba że strony ustalą inaczej.
Więc jeśli są inne ustalenia wystarczy 100e wołać dodatku i szybko glupi spsdytorzyna nie będzie nic za plecami ustalal:) | | | |
~Mariusz
| Patryk kolejny naiwniaczek wierzący w jakieś regulacje.
To jest od dawna.
Odbiorca towaru zamawia towar z dostawą na rampę do strefy przyjęć.
Dostarczenie towaru jest obowiązkiem dostawcy więc.
Dostawca zamawia transport na tych samych warunkach u przewoźnika.
A na końcu jest kierowca, co to musi rozładować, bo taką ma umowę u dziadtransa.
Wszystko legal, tylko głupie siofery nijak nie mogą tego pojąć. | | | |
~Mariusz
| Kierowca na magazynie Lidla nie jest kierowcą.
On jest tam jako dostawca towaru. | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Dlatego na dziad transa się kładzie lage hahahaha | | | |
~LOGIC
| ciekawe, czy typowy "dziadtrans" czuje i wie w ogole o tym, że pogromca dziadów Patryk "położył" na niego lage??? | | | |
~Raf TIR
| Witam wystarczy Lidla zgłosić do inspekcji pracy i po problemie | | | |
~Kasztan
| Zgłosiłeś już?
I co inspekcja na to? | | | |
~Transportowski
| Nikt was dziady nie zmusza do pracy u polskiego przewoźnika, równie dobrze możecie stać pod sklepem i sępić na piwo. | | | |
~Hycel
| To ty jesteś dziadem transem a tu są Pany kierowcy | | | |
~Hycel
| A Pan kierowca ma dylemat którego dziada wybrać.
Niech się dziad transportowaski nie wpiertala między wódkę a zakąskę gdy Pany kierowcy o tym debatują. | | | |
~robert
| Zachodnie firmy mające filie w Polsce w umowach o pracę w większości piszą zawód wykonywany pracownik fizyczny i wszyscy się na to upodlenie godzą. | | | |
~Geju
| Ja za rozładunki bądź załadunek dostaje od szefa alkohol, kondomy, wazelinę i różne gadżety dla gejów bo jestem gejem. Myślę że to bardzo w porządku bo musiałbym wydać na to miesięcznie około 300 zł. | | | |
~Bolek
| Narzekacie na rozładunki w Lidlu gdzie dostajesz wózek elektryczny, towar na paletach i pomieszczenie o odpowiedniej temperaturze. A jak jest w przypadku, gdy pod plandeką 30 na plusie, masz zabezpieczyć towar pasami, bardzo często w ubraniu jakbyś wybierał się na wojnę chemiczną. Podczas upału w pełnym ubraniu roboczym, obuwiu z noskami, kaskiem na głowie i często okularach ochronnych na twarzy. Wtedy jest OK bo to robota kierowcy? | | | |
~sid
| to tera dziadtrans bedzie musial na zaladunek pociagiem dojechac i panu kierowcy naczepe zaladowac | | | |
~nadaje i po co
| nie załaduje, cwaniak sef wie że przylezie taki który załaduje i będzie depatał bez dodatków | | | |
~Powrót normalności
| A nie prościej użyć zdrowego rozsądku?
Kiedyś w Szwecji gość wytłumaczył bardzo prosto. "Mam swoją robotę i rozładuję za 1. 5 godziny. Tu jest paleciak (elektryczny), jak sam wyłożysz towar - policzę oddam papiery i będzie szybciej".
Nie wiem czy ktoś wolałby czekać. Wysiłek fizyczny żaden. | | | |
~Szoferski luj parkingowy
| Ja nie wiem czym tu się przejmujecie?
Ja na Lidlu mam dożywotni zakaz wstępu.
Jak dziad mi kazał rozładować to nie dość że zajęło mi to 8 h to połowa palet z podłogi była zbierana | | | |
~300D
| swego czasu na lidlu kierowcy zaczęli fikać, że niby bez uprawnień na wózki nie mogą zapitalać elektrycznym paleciakiem.
lidl wporawdził wymóg posiadania uprawnień, bez uprawnień nie wpuszczali na teren, tyle było z fikania
kierowcy porobili uprawnienia i po sprawie | | | |
~Kasztan
| 300 d idioto.
Jakie uprawnienia są potrzebne do paleciaka elektrycznego tzw pieska bez funkcji unoszenia?
Tzn unosi tylko tyle by można było jechać po płaskim.
No jakie uprawnienia? | | | |
~Kasztan
| Powrót normalności
8 godzin temu
A nie prościej użyć zdrowego rozsądku...
Oczywiście, że normalny kierowca tak robi.
Ma za to normalnie płacone, bo tacho ustawione na młotki. | | | |
~restrukturyzacja
| Ma płacone w codziennych dostawach od rana do świtu i od poniedziałku do soboty, każda godziną się liczy bo po czasie zbierają się nadgodziny których szef nie lubi wypłacać.
Ból du_py mają kierowcy ryczałtowcy na długich trasach i ci którzy mają płacone od kilometra. | | | |