ID: 245692
Maszoński Logistic: jakość gwarancją rentowności
ID: 245692
ID: 245692
Firma Maszoński Logistic z położonego niedaleko niemieckiej granicy Sulęcina (woj. lubuskie) dobrze radzi sobie w trudnym dla transportu międzynarodowego czasie. Nie zastosowano w niej, bo nie było takiej potrzeby, żadnej kuracji odchudzającej - wielkość zatrudnienia czy stan liczebny taboru ciężarowego nie zmieniły się w ostatnim roku, a to jest dowód panującej tutaj stabilizacji.
Firma Maszoński Logistic z położonego niedaleko niemieckiej granicy Sulęcina (woj. lubuskie) dobrze radzi sobie w trudnym dla transportu międzynarodowego czasie. Nie zastosowano w niej, bo nie było takiej potrzeby, żadnej kuracji odchudzającej - wielkość zatrudnienia czy stan liczebny taboru ciężarowego nie zmieniły się w ostatnim roku, a to jest dowód panującej tutaj stabilizacji.
~etransport.pl
Posty (46)
~Misze | Maszon to Ukraina. Miejscowi mający trochę oleju w głowie dojeżdzają lub wyjechali za pracą do Niemiec. Sulęcin i pobliskie lasy to takie lubuskie Podlasie. Żenująco niskie zarobki, | |||
~Misze | Od siebie dodam, że warto spróbować. Zawsze nowe doświadczenie i znajomości. Im więcej doświadcznia w CV tym lepiej. | |||
Ł ysy
| Podszywający się smieciu, nie lekaj się. Pisz pod swoim nickiem. | |||
Ł ysy
| Boss. Już szoferska holota nie lata po firmach za pracą. Wystarczy przez telefon zadac dwa pytania i zielona trawka. Powoli do hołoty dociera rzeczywistość. | |||
~sid | dwa pytania, 1 -netto czy brutto? 2- a jak nadgodziny, do odbioru czy firma placi? | |||
~sid | szofery szukajcie a znajdziecie, | |||
~Stosio AU | jezdze 2 miesiace wszystko ok zobaczymy co dalej | |||
~Tomek | jeżdżą wszyscy, i tacy, i tacy, nie ma co narzekać. Na rynku bywa różnie i ważne, aby pracować u kogoś kto jest pewny. | |||
~Sasiad | Dobra Robota ; ) ; ) ; ) Polecam... | |||
~Wiesiek | " Łysy " Możesz Tu Być Ale Nie Pie.. ol Glupot... | |||
~Krzycho | U Maszonskiego jeżdżę ponad 5 lat. Zawsze jest wszystko jak napisane. | |||
~Stilonowy | Jestem u Maszońskich od marca. Pozstnowilem, że napiszę jak pójdzie. Na ten moment jest ok. Kasa jest, auto fajne, premia też. Napiszę wiecej później. | |||
~Grzechu Jasin | Kolego, nie bądź taki do przodu bo nie jeździsz z nami to się nie wypowiadaj. Wszystko jest ok! | |||
~Gogogogotru | Najlepiej porozmawiać z kierowcami na trasie. Powiedzą jak jest. Nikt nie narzeka. | |||
~Alberto | Zgadzam się z opinią poprzedników. Dobra firma to taka, w której Ciebie dobrze traktują. Ja tutaj nie narzekam. Niestety najwięcej do powiedzenia mają młodzi, którzy nie znają życia lub kombinują. | |||
~Komonko | Porządna firma. Pozdrowienia dla Janko B-) | |||
~Zesio | Ostatnio zainwestowali w nowe mesie, mijałem na trasie. Nowa autka świadczą o rozwoju i stabilizacji co dzisiaj jest bardzo ważne. | |||
~Martin.. | Dobra Robota... Polecam ; ) ; ) ; ) | |||
~Jacek-kuba. | Sam doradzalem Maszonskiemu jak prowadzic transport, i proszę jako wyszedł na tym. | |||
~Alek | Znana firma i dużo zatrudnia. Ktoś wie kiedy jakaś rekrutacja? | |||
~Manaman | Cały czas kogoś rekrutują. Kolo polecał. | |||
~Jolo | Wszystko jest w porządku. POlecam kolegą. | |||
~Pracownik | Bardzo dobry pracodawca. Firma cały czas się rozwija. | |||
~Kim | Chętnie się tam zatrudnię. Czy wymagany jest ukraiński w stopniu komunikatywnym, czy może wystarczy tylko blać | |||
~kandydat | Kim, żeby nie oBLAĆ egzaminu musisz z gwinta zrobić 0. 7L i po godzinie zdać na symulatorze jazdę po mieście. Jeżeli zdasz idziesz na prawdziwy plac. Po placu robisz kolejne 0. 7L i pokazujesz jak zabezpieczasz towar i piszesz CMR. Jeżeli to zaliczysz zostaje tylko 0. 5L z gwinta i po 30 min test na rozmowę ze spedytorem. Jeżeli zakminisz gdzie jutro jedziesz i co ładujesz przechodzisz do kolejnego dnia. Rano dmuchasz w alkomat, jeżeli nie wydmuchasz 0. 00 oblewasz. Jeżeli zero to tłumaczysz ty jako spedytor kandydatowi po 07+07+05L gdzie ma jechać powtarzając co wczoraj usłyszałeś. Jeżeli kierowca któremu to powtórzysz jutro ci wycytuje co do literki jesteś prawie przyjęty. Pozostaje powtórzyć test z flaszkami i OSTATNIE co musisz zrobić to zaliczyć test weekendowy. Pijesz do odciny cały weekend. Od piątku do niedzieli wieczorem. Jeżeli w poniedziałek dalej jesteś na wolności, a obok ciebie stoi nie uszkodzona ciężarówka to jest juz prawie dobrze. Pozostaje tylko w poniedziałek rano wydmuchać 0. 00. Każdy ukr zdaje bez zająknięcia. | |||
~kandydat | Przykro mi, ale teraz sprawdza się czy kiero nie jest alkoholikiem :) Rano musi być trzeźwy ! | |||
~Jan. K. | Pracuję u Maszona już 5 lat. Polecam. Trzeba pracować. Ale to się przekłada na zarobki. Ja sobie chwalę. Jesteś ok obierze są ok. Teraz jeżdżę nową Scania i jest git. Polecam. | |||
~pks poland | Ale jaja... JEST !!! jedna jak do tej pory dobra firma w PL... szacunek... wszyscy chwalą. | |||
~Xmen | Maschonsky, dobra firma która się rozwija. Szukają niewolników na chłodnie, ważny paszport, I wio do Anglii na 3 tygodnia minimum | |||
jacek-kuba
| ~Jan. K. użyte: 2025-01-18 00:02:09 ~!!!iiii użyte: 2023-07-21 16:53:06 Ostatnie posty napisane przez "Jan. K. " ~Jan. K. Pracuję u Maszona już 5 lat. Polecam. Trzeba pracować. Ale to się przekłada na zarobki. Ja sobie chwalę. Jesteś ok obierze są ok. Teraz jeżdżę nową Scania i jest git. Polecam. ~!!!iiii LOGIC a ja lubię czasem pojechać w trasę, przetestować nowego klienta, nowe auto. Korona mi z głowy nie spadnie a w dodatku, żaden kierowca nie będzie mi ściemniał co się da a czego nie da zrobić. W 90% miejsc dokąd wysyłam auta byłem i znam specyfikację miejsc za/wyładunku. Kierowcy raczej dobrze postrzegają takiego szefa ale Panowie Szoferzy już nie, bo nie wcisną żadnego kitu. ~!!!iiii LOGIC w Londynie byle hindus na taksówce ma 300 funtów na dzień to nie bądźmy skromni, przecież polski kierowca, co ma wyłączność na "Best Driver in Europe" nie może być dziadem i wołać mniej niż jakiś "niedorajda" z Azji co nawet C nie posiada tylko mówi w języku królów i ma "zieloną kartę". Trzeba się szanować Panowie dwójkami po podwyżki tak będzie skuteczniej. ~!!!iiii LOGIC rozgrywają u tych co nie mają innej perspektywy, bo zafajdani są leasingami. U mnie spokuj gdyż prawie nie mam leasingu a kierowcy też nie są idiotami jakimi tu są przedstawiani przez ich "wybrańców" forumowych. Widzą, że zaczyna być ciepło i nie ma co rumakować. ~!!!iiii Nikt nie woła takiego woła tylko pokazują wała jak słyszą intelektualnego wałacha. Rozrzucać gnój i robić śmietnik idź gdzie indziej. ~!!!iiii Znajomy zamknął małą firmę 7aut. Plan miał, że będzie jeździł u Niemca i jeździł tylko miesiąc. Miało być 2na2 za 2000e. Niemiec właśnie zwolnił 60kiero (w tym jego, bo najmłodszy plus ochotników) reszta dostała podwyżkę pracy i płacy 3na1 za 2250e. kwoty są netto. Firma posiada ponad 300aut, własne zaplecza sicjalne w 4 miejscach w DE. Główna branża, którą obsługują to budowlanka. Nawet mają własną produkcję prefabrykatów i betoniarnie. ~!!!iiii Łysy nie dawałem żadnego ogłoszenia a średnio 6-10 w tygodniu kandydatów się zgłasza. Nie mówię od razu, że nie mam wakatów ale robię podkład i pytam co za ile. Jeszcze w maju jak mówiłem, że 9tys to prawie żadenemu nie pasowało ale od 2 tyg nawet wyjazdy na 3tyg i 4dni wolnego za 9500 to tak co 2-3 kiero się godzi. Zjazd co weekend to spokojnie za 8. Nikt nie pyta o sprzęt czy co wozimy. ~!!!iiii Wróżbita Jacek w swoim świecie i pustym dzbanie ujrzał pensje 20000 dla kierowców. Zapomniał, że to w bolszewickiej walucie. Przewidział nawet rozpad UE, forumowy Nostradamus. Ciekawe co dziś przewidzi i jaki to będzie potrzebny dopust boży aby uratować prostu lud od tego bełkotu nawiedzonego kaleki intelektualnego. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.