ID: 241267
Ciężki okres branży transportowej
ID: 241267
ID: 241267
Przedsiębiorców z branży transportowej czeka ciężki okres. Stracili jedną z najważniejszych przewag, którą mieli nad konkurencją z zagranicy – tanie zasoby siły roboczej. Wpłynęło to również na ich płynność finansową, która została znacznie zachwiana.
Przedsiębiorców z branży transportowej czeka ciężki okres. Stracili jedną z najważniejszych przewag, którą mieli nad konkurencją z zagranicy – tanie zasoby siły roboczej. Wpłynęło to również na ich płynność finansową, która została znacznie zachwiana.
~etransport.pl
Posty (123)
~Ł ysy | Co będzie 2020roku? Nic nie będzie poza tym co już wielokrotnie przerabialiśmy. Padnie wielu megalomanów i tyle. Zaczną się cyrki z szoferską hołotą do której rzeczywistość nie dociera. Jest małe ale. Taboru nie przybywa, a zaciągnięte kredyty /leasingi /wynajmy zaczynają się kończyć. Nikt na siłę poniżej kosztów nie będzie jeździł. Fury staną, kierowcy do domu i tyle. Pożyjemy zobaczymy. | |||
~Pan Ordynator | Glaca ty jednak zdrowo jesteś je/bnięty. W każdym kraju kierowca znajdzie zatrudnienie, nie musi patrzyć tylko na polskiego dziada. | 1 | ||
~Ł ysy | Fachowiec rzeczywiście jest gwarancją przetrwania. Tylko ilu z etransportowych szoferzyn jest fachowcami? Ty przygłupie jesteś fachowcem? Od czego? Chyba od pisania głupot. Transport znasz z forum, a jeździsz palcem po mapie. Zarobki fachowca również mają granice. Powyżej pewnej sumy nie opłaca się trzymać rzekomego fachowca. Drogiego fachowca. Fachowiec mając wysokie wymagania musi szukać idioty, który nie potrafi liczyć. Nie wiem czy wiecie kiepskie szoferzyny z tego forum, ale firma ma przynosić zysk właścicielom. W każdej ekonomicznej publikacji przeczytacie, że pracownik jest bytem koniecznym w firmie, a jego zadaniem jest wypracowywanie zysku. Jeżeli nie wypracuje zysku, owy byt staje się zbędnym. Krótko mówiąc ląduje w klozecie. To tyle. | |||
~Pan Ordynator | "Poniżej kosztów", a kto decyduje za ile pojedzie?Dziada wasz upadek, to tylko wasza zasługa. Tak się tylko zastanawiam... co zrobią wasze Hermenegildy? | |||
~dobry kolega | tu ordynator ma racje tylko chodzi o stawki dla bulgara i rumuna nie trzeba wiecej jak 1500 e wiec polakom nikt wiecej nie zaplaci ok sa firm co placa w de 2400e ale trzeba znac jezyk co upolskich kierowczyn nie jest mocna strona | |||
~Ł ysy | Skoro kierowca, mówimy o kierowcach nie kieroffcach znajdzie zatrudnienie w każdym kraju, na co szoferski kwiat czeka? Wyjeżdżać panowie. Trzymam za was kciuki. Życzę udanej drogi, worków pieniędzy. | |||
~Pan Ordynator | A po co mam glaca emigrować, skoro tu jest mi dobrze? | |||
~dobry kolega | i w tym momencie lysek ma racje wiele firm w de tylko czeka na takiego pajaca co zna tylko jezyk migowy i wyglada jak bezdomny po miesiacu pracy okazuje sie ze typ musi jeszcze doplacic za opoznienia i braki a wymiana palet i obciazenia z tego tytulu to jeszcze inna bajka a jak chce odejsc to ostatnia wyplata zostaje u niemieckiego szefa mieszkam w de i wiem jak jest zero litosci dla frajerow | |||
~Ł ysy | Miałem ignorować posty przygłupa ku ku. Jednak ilość głupoty bijąca z jego postów nie pozwala przejść obojętnie. Ten głupek nie ma zielonego pojęcia jak funkcjonuje rynek przewozowy. Tekst :"kto decyduje za ile pojedzie "powinien być publikowany z każdym podręczniku ekonomii i ekonomiki transportu. Przygłupie, ceny ustala rynek, rynek europejski na którym mamy graczy z różnych krajów. Nikogo nie interesuje, że Szwab jedzie poniżej kosztów, Polakowi ledwo się opłaca, a Rumun zarabia. Dla producenta ważna jest cena, bo jakość świadczonych usług jest podobna. Czy przygłup zrozumiał? | |||
~Pan Ordynator | Jednak jesteś glaca je/bnięty. Od lat płaczesz, zaklinasz rzeczywistość... i i dalej siedzisz w gófnie po szyję. Jest ci żle, to zrób tak aby było dobrze. Po jakiego hcuja jeszcze siedzisz w transporcie?Wracaj do swojego zawodu, jak coś nie pasi tumanie. | |||
~Pan Ordynator | A kto decyduje za ile pojedzie?Taki właśnie dziada jak ty i tobie podobni. Jeden pojedzie, drugi nie, i do tego potrzebna jest decyzja matole. | |||
~Ł ysy | Jednak przygłup nie zrozumiał. | |||
~Pan Ordynator | Teraz już wiem glaca dlaczego całe twoje życie, to porażka. Jesteś matołem. | |||
~dobry kolega | fakt w przewozach to decyduje spedytor jak firmie transportowej sie nie podoba to nie bierze frachtu proste wiekszosc sie bije o ochlapy i nie ma nic do gadania | |||
~Pan Ordynator | Ale glaca łapie ochłapy, a potem ma pretensje do wszystkich. Nie opłaca się?To po hcuja to bierze? | 1 | ||
~dobry kolega | skad wiesz ze bierze ochlapy moze ma swoje zrodla i zarabia wielokrotnie wiecej przeciez ma prywatne kontakty na pribaltyce i z tego zyje | |||
~Pan Ordynator | Chyba sobie zrobię placki ziemniaczane (mam dużo czasu). Łysek opiertolisz coś na ciepło raz w tygodniu? | |||
~silwio | Jak już panienka ku-ku zje te placki, to niech nie zapomni wziąść kąpieli w klozecie... na dzikusku za bramkami w Dole... W końcu u dziada nie robi, więc stoi weekend na "konkretnym"parkingu ... | |||
~zcx | A idiotyczne łysy dalej nadaje swoje brednie | |||
~zcx | A idiota miało być | |||
PavelSPM
| ~Ł ysy 2019-03-31 09:57:26 "Pavel, cienki prawniczyno podszywający się pod Ukraińca. Dlaczego nie napisałeś, że godziny nadliczbowe można rozliczyć w formie dni wolnych od pracy, co w przypadku kierowcy nie jest problemem? Twoich bredni pajacyku nie idzie czytać. " Z tego że mnie obmawiasz i obrażasz, sól słodyczami nie stanie. Podziel się mądrością, jeśli potrafisz, jak godziny nadliczbowe (ponad normy czasu 1 etatu, 152-184 godzin pracy zależnie od miesiąca) można rozliczyć w formie dni wolnych od pracy przy 1-miesięcznym okresie rozliczenia? Uciesz publiczność wiedzami. | |||
~silwio | Pavel... dalej doopa z pracy w PL? | 1 | ||
~fryc | Z tego że mnie obmawiasz i obrażasz, sól słodyczami nie stanie. Podziel się mądrością, jeśli potrafisz, jak godziny nadliczbowe (ponad normy czasu 1 etatu, 152-184 godzin pracy zależnie od miesiąca) można rozliczyć w formie dni wolnych od pracy przy 1-miesięcznym okresie rozliczenia? Uciesz publiczność wiedzami. Dlatego większość kierowców jest rozliczana w okresie 3-miesiecznym. Jeszcze nie wiesz o tym? | 1 | ||
PavelSPM
| ~silwio "... dalej doopa z pracy w PL?" Właśnie tak jak piszesz - "z płacą w PL doopa" Nawet filipinczyki uciekają. | -1 | ||
~fryc | W Polsce fachowcom płacą bardzo dobrze w każdej branży. Ale kombinatorom i oszustom dobry pracodawca mówi kulturalnie krótkie nie. A myślach spier dalaj szoszon. | 1 | ||
~xxxx | czy ktoś wam płaci za wypisywanie takich głupot że jest ciężko w branży. Przecież ofert pracy jest więcej jak rąk. Wszyscy szukają kierowców pensje rosną a wy tu płaczecie. Może dlatego że trzeba pensje kierowcą zapłacić | |||
PavelSPM
| ~fryc "Dlatego większość kierowców jest rozliczana w okresie 3-miesiecznym. Jeszcze nie wiesz o tym?" Wprowadzają kwartalne (3 - miesięczne) okresy rozliczenia (z reguły, w większości przypadkach bez prawnych podstaw ), żeby nadgodziny "rozpuścić" lub co najmniej maksymalnie zmniejszyć odnośnie płacenia. Kwartalny (3 - miesięczne) okresy rozliczenia może być wprowadzony tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach. Podziel się mądrością, jeśli potrafisz, podaj te szczególnie uzasadnione przypadki. Uciesz publiczność wiedzami. | |||
~silwio | Pavel... W czysto polskich firmach nigdy filipinczycy nie pracowali... | 1 | ||
~fryc | Specyfika pracy kierowcy wystarczy. Nic więcej nie trzeba nikomu uzasadniać. Jest to dla dobra takich kierowców jak szoszon, aby mógł sobie pojechać raz na jakiś czas na tydzień do domu. | 1 | ||
~fryc | Spm od poniedziałku do piątku nie dasz rady pracować. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.