ID: 204738
To Polscy kierowcy zrobili z Pracodawców Dziadtransów!
ID: 204738
ID: 204738
Dla mnie przy zatrudnianiu kierowcy podstawa to własna działalność i procent od tego co zarobisz lub płatne od kilometra, zarabiasz dla firmy? zarabiasz i Ty, kombinujesz ze zwolnieniami lub pauzami żeby tylko nie wyjechać na weekend - nie zarabiasz, większość firm w Polsce tak płaci. Na zachodzie jeszcze to nie jest tak popularne bo nie wiedzą że "Polak Potrafi " i się poźniej dziwią. A kierowcy na pracodawców w Polsce narzekają bo u Niemca inaczej, za chwilę i Niemiec się pozna na naszych kierowcach i ciekawe gdzie wtedy pójdą Polscy kierowcy jeździć.
Kierowca który chce jeździć i zarabiać dla firmy i też dla siebie zgadza się na to, problem mają Ci którzy nastawiają się na kombinowanie. Nastawiają się na mało pracy a duże zarobki, tak to niestety nie działa nie przyniesiesz firmie dochodu - nie będziesz dobrze zarabiał. Ja nie generalizuję są i bardzo w porządku kierowcy, dbają o samochód potrafią pomyśleć żeby pauzę zrobić jeszcze w Niemczech przed wjazdem do NL żeby nie płacić winiety za dodatkowy dzień a drugi ma to w d... I wjedzie na pół godziny bo firma płaci. Tylko że defacto firma to też Ty, zarabiasz razem z nią a jeśli masz to gdzieś to tacy kierowcy robią z naszych firm dziadtransy.
Ile razy miałem sytuacje jak kierowca opowiada że stoi w korku lub jest wypadek żeby tylko nie dojechać na załadunek w piątek bo chce weekend w domu, a drugi samochód w tym samym czasie jedzie bez problemu tą trasą. Kierowca weekend w domu a firma tysiąc euro kary za niepodstawienie samochodu pod załadunek, tak to wygląda. Gdy wie że od tego załadunku zależy wysokość jego wypłaty to najpierw się zastanowi czy mu się opłaci bardziej weekend w domu czy w pracy. Moim zdaniem najuczciwszy sposób wynagrodzeń bo powiązany z efektywnością.
A ja mam trochę złych doświadczeń jeśli chodzi o kombinujących kierowców chwalących się na parkingach jak to wydymali pracodawcę, czyli kogoś kto dał im pracę a później płaczą że wypłata nie w terminie i firma cienko płaci, skoro ją się okrada to nic dziwnego.
Polscy kierowcy zrobili z naszych firm dziadtransy a teraz zabrali się za niemieckie ; ) zapomnieli że nie kąsa się ręki która Cię karmi
Dla mnie przy zatrudnianiu kierowcy podstawa to własna działalność i procent od tego co zarobisz lub płatne od kilometra, zarabiasz dla firmy? zarabiasz i Ty, kombinujesz ze zwolnieniami lub pauzami żeby tylko nie wyjechać na weekend - nie zarabiasz, większość firm w Polsce tak płaci. Na zachodzie jeszcze to nie jest tak popularne bo nie wiedzą że "Polak Potrafi " i się poźniej dziwią. A kierowcy na pracodawców w Polsce narzekają bo u Niemca inaczej, za chwilę i Niemiec się pozna na naszych kierowcach i ciekawe gdzie wtedy pójdą Polscy kierowcy jeździć.
Kierowca który chce jeździć i zarabiać dla firmy i też dla siebie zgadza się na to, problem mają Ci którzy nastawiają się na kombinowanie. Nastawiają się na mało pracy a duże zarobki, tak to niestety nie działa nie przyniesiesz firmie dochodu - nie będziesz dobrze zarabiał. Ja nie generalizuję są i bardzo w porządku kierowcy, dbają o samochód potrafią pomyśleć żeby pauzę zrobić jeszcze w Niemczech przed wjazdem do NL żeby nie płacić winiety za dodatkowy dzień a drugi ma to w d... I wjedzie na pół godziny bo firma płaci. Tylko że defacto firma to też Ty, zarabiasz razem z nią a jeśli masz to gdzieś to tacy kierowcy robią z naszych firm dziadtransy.
Ile razy miałem sytuacje jak kierowca opowiada że stoi w korku lub jest wypadek żeby tylko nie dojechać na załadunek w piątek bo chce weekend w domu, a drugi samochód w tym samym czasie jedzie bez problemu tą trasą. Kierowca weekend w domu a firma tysiąc euro kary za niepodstawienie samochodu pod załadunek, tak to wygląda. Gdy wie że od tego załadunku zależy wysokość jego wypłaty to najpierw się zastanowi czy mu się opłaci bardziej weekend w domu czy w pracy. Moim zdaniem najuczciwszy sposób wynagrodzeń bo powiązany z efektywnością.
A ja mam trochę złych doświadczeń jeśli chodzi o kombinujących kierowców chwalących się na parkingach jak to wydymali pracodawcę, czyli kogoś kto dał im pracę a później płaczą że wypłata nie w terminie i firma cienko płaci, skoro ją się okrada to nic dziwnego.
Polscy kierowcy zrobili z naszych firm dziadtransy a teraz zabrali się za niemieckie ; ) zapomnieli że nie kąsa się ręki która Cię karmi
~Ram*.dynamic.gprs.plus.pl
*.dynamic.gprs.plus.pl
Posty (247)
~Wielki Szu | Dziadu ramie. A kto nie chce byc we wekend w domu? Kazdy. A twoje kary za niepodjety ladunek nikogo nie interere. Ja osobiscie codziennie 50 litrow bym ci spuszczal z kocialkow. Leszczom sie tak robi. | -1 | ||
~Wielki Szu | Kola zapasowe tez bys mial zamienione na " nowe" i nie tylko kola. | -1 | ||
~giguś | Są mądrzejsze głowy od pisania prawa w tym kraju Ram | |||
~Psychiatra | Zarazem najbardziej znanych mi to potrzebne, aby się zalogować na swoje konto. | |||
~Psychiatra | Znam pacjęta tak tylko pytam bo się okazało że nie : ( | |||
~Psychiatra | Informacje dotyczące mojego konta proszę na adres mailowy :: ( | |||
~kik | Ram jesteś nominowany do idioty roku na etransport | |||
Rysiu777
| RAM- ale ja nie pracuje za premie na święta i starczy jak mi pracodawca wypłaci wynagrodzenie z dietą i ryczałtem a paliwo jest tak tanie dziś że twoje sondy mnie nie uwierają i uwierz mi że gdybyś płacił to co napisałem to nie byłyby ci potrzebne bo każdy kierowca szanuje dobrego pracodawce a okrada się tych co im na nich nie zależy | |||
~Ram | @Mirro Kierowcy są na swojej działalności więc płacą sobie sami, proste! | 1 | ||
~Ram | @Wielki Szu Gdybyś spuścił paliwo zostałbyś obciążony dwukrotnością skradzionego paliwa. | |||
Rysiu777
| czyli nie jesteś pracodawcą a użalasz się jakbyś nim był | |||
~Ram | @Rtsiu777 Kierowcy są na własnej działalności więc sami dbają o wypłacanie sobie diet i ryczałtów. | 1 | ||
Rysiu777
| co do dwukrotności to jeżeli wystawiłbyś mi na to fakturę to nie ma problemu (nie to żebym bronił złodziei ale chyba nie do końca zdajesz sobie sprawę ze swoich praktyk ) | |||
Rysiu777
| są na swojej działalności i wystawiają ci faktury za dni pracy? ?? | |||
~MIRROO | A jeśli są na działalnośći to tym bardziej o tobie żle swiadczy... Jeszcze się tym chwalisz że jesteś jak alfons -niby dajesz zarobić a jednak ściągasz swoje... Na temat kierowców nie będę pisał... | -1 | ||
~Ram | @Rysiu777 To ja ustalam warunki a nie Ty! Przez kierowców złodziejów firmy muszą ponosić koszty instalacji sond na bakach oraz abonamentu! Z wami grzecznie i normalnie nie da się funkcjonować bo patrzycie jedynie jak okraść rękę, która was karmi. | 1 | ||
Rysiu777
| jeszcze raz ci powtarzam u uczciwego pracodawcy nikomu przez myśl nie przejdzie żeby zaglądać do baku !!! a wiesz dlaczego? ?? bo nikt nie chce potem się tułać po dziadach, a jak się robi u dziada to co masz do stracenia /?? no nic | |||
~Ram | @Mirro Dlaczego nie chcesz pisać na temat kierowców? | 1 | ||
~Ram | @Rysiu777 czyli jednak po cichu pochwalasz spuszczanie paliwa... jesteś obłudny i zakłamany | |||
Rysiu777
| ram - to jak to jest z tym że kierowcy sami sobie wypłacają diety i ryczałty? ? wypłacasz im za faktury zależne od ilości dni pracy? ?? czy od twojej nieudolności w organizacji zleceń? ?? | |||
Rysiu777
| słuchaj nigdy nie pochwalam złodziejstwa ale trzymajmy się tego obustronnie i stanę murem ale za uczciwym pracodawcą a nie za wyzyskiwaczem | |||
~Lel | hehe ale dziad się zagalopował. Jakbym u mnie w firmie pracownikowi powiedział, że dostanie wypłatę typu 30 groszy od kołnierza/detalu/kon strukcji stalowej, bo pracują na zysk firmy i jest to najmocniejszy sposób na wydajność pracy, to by mnie wyśmiali, oblali smołą i obrzucili pierzem. Chłopcze, to o czym ty piszesz to wyżyny syfu i niewolnictwa. Cofnij się kilkaset lat wstecz, popłyń do Ameryki, weź kilku bambo i będziesz miał mniej więcej to co piszesz. Nie wstyd ci pisać takich głupot? | -1 | ||
~Lel | Wychodzi na to, że zatrudniasz (znajdują się w ogóle tacy co przystają na te absurdalne warunki???) albo chcesz zatrudnić ludzi w wyjątkowo złodziejski sposób. Wyzyskiwacz, złodziej, kombinator, polaczek. Typowy obraz *y z wąsem. | |||
~Lel | W biznesie oblicza się roboczogodziny i z tego wylicza się koszty. U mnie roboczogodzina to np. 60 zł u przepalacza. U kierowcy roboczogodzina to stawka godzinowa wypłaty + średni przebieg całodzienny (nie więcej jak 30-35 km/h) z tego amortyzacja auta + spalanie. Tak to się powinno syfiarzu liczyć. | |||
~Lel | A żeby przedsiębiorstwo jakoś funkcjonowało, to jedna linia produkcyjna, przy 100% obłożeniu powinna mniej więcej dawać 1000 zł czystego zysku na dzień. | |||
Rysiu777
| ot i prawdę Lel napisał i się gnój wylał na RAMa | |||
~Czarek | też jestem pracodawcą ale bez przesady weekend to weekend a kierowca to człowiek który też ma rodzine | |||
~Ram | @LeL To pochwal się na początku ile sam płacisz i komu? Skoro dajesz się doić jak krowa z każdego cycka więc niech cię doją ile wlezie, oni w gruncie rzeczy śmieją się z ciebie... | 1 | ||
~Ram | @Rysiu777 I z czego tak się cieszysz? To jest właśnie wasza kultura wypowiedzi o, gnoju''' ale z tego co mi wiadomo to wylewa się gnojówkę a, gnój'' o którym piszesz trzęsie podobnie jak ręce kierowcy spuszczającego paliwo. | 1 | ||
~Lel | Nie istotne jest czy się śmieją czy nie, ciężko pracują, są fachowcami i przynoszą konkretny zysk z konkretnej pracy, samemu mając godne, stałe wynagrodzenie, poświęcając mi swój cenny czas, bo czas to pieniądz, nie wykonana robota. Nie będę miał zlecenia, to mój problem, załoga dostaje swoje wynagrodzenie nadal, typowa cywilizowana norma. Ja płace kilkunastu zawodom. Od wiertaczy przez tokarzy po palaczy konwencjonalnych i cnc. Ja, niemieccy, duńscy, belgijscy kontrahenci nazywają to cywilizowaną pracą i wynagradzaniem, śmieć polski, z pługa urwany nazwie to dojeniem siebie, bo można w końcu ludzi rżnąć na czym się da i z tym się zgadzam. Z dnia na dzień mogę mieć 130% tego co mam za 75% płacy tak jak robi to 80% *ych januszy, którzy i tak plajtują i ich imie jest zmieszane z gównem. Tym się różnią profesjonaliści od gówna. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.