ID: 204738
To Polscy kierowcy zrobili z Pracodawców Dziadtransów!
ID: 204738
ID: 204738
Dla mnie przy zatrudnianiu kierowcy podstawa to własna działalność i procent od tego co zarobisz lub płatne od kilometra, zarabiasz dla firmy? zarabiasz i Ty, kombinujesz ze zwolnieniami lub pauzami żeby tylko nie wyjechać na weekend - nie zarabiasz, większość firm w Polsce tak płaci. Na zachodzie jeszcze to nie jest tak popularne bo nie wiedzą że "Polak Potrafi " i się poźniej dziwią. A kierowcy na pracodawców w Polsce narzekają bo u Niemca inaczej, za chwilę i Niemiec się pozna na naszych kierowcach i ciekawe gdzie wtedy pójdą Polscy kierowcy jeździć.
Kierowca który chce jeździć i zarabiać dla firmy i też dla siebie zgadza się na to, problem mają Ci którzy nastawiają się na kombinowanie. Nastawiają się na mało pracy a duże zarobki, tak to niestety nie działa nie przyniesiesz firmie dochodu - nie będziesz dobrze zarabiał. Ja nie generalizuję są i bardzo w porządku kierowcy, dbają o samochód potrafią pomyśleć żeby pauzę zrobić jeszcze w Niemczech przed wjazdem do NL żeby nie płacić winiety za dodatkowy dzień a drugi ma to w d... I wjedzie na pół godziny bo firma płaci. Tylko że defacto firma to też Ty, zarabiasz razem z nią a jeśli masz to gdzieś to tacy kierowcy robią z naszych firm dziadtransy.
Ile razy miałem sytuacje jak kierowca opowiada że stoi w korku lub jest wypadek żeby tylko nie dojechać na załadunek w piątek bo chce weekend w domu, a drugi samochód w tym samym czasie jedzie bez problemu tą trasą. Kierowca weekend w domu a firma tysiąc euro kary za niepodstawienie samochodu pod załadunek, tak to wygląda. Gdy wie że od tego załadunku zależy wysokość jego wypłaty to najpierw się zastanowi czy mu się opłaci bardziej weekend w domu czy w pracy. Moim zdaniem najuczciwszy sposób wynagrodzeń bo powiązany z efektywnością.
A ja mam trochę złych doświadczeń jeśli chodzi o kombinujących kierowców chwalących się na parkingach jak to wydymali pracodawcę, czyli kogoś kto dał im pracę a później płaczą że wypłata nie w terminie i firma cienko płaci, skoro ją się okrada to nic dziwnego.
Polscy kierowcy zrobili z naszych firm dziadtransy a teraz zabrali się za niemieckie ; ) zapomnieli że nie kąsa się ręki która Cię karmi
Dla mnie przy zatrudnianiu kierowcy podstawa to własna działalność i procent od tego co zarobisz lub płatne od kilometra, zarabiasz dla firmy? zarabiasz i Ty, kombinujesz ze zwolnieniami lub pauzami żeby tylko nie wyjechać na weekend - nie zarabiasz, większość firm w Polsce tak płaci. Na zachodzie jeszcze to nie jest tak popularne bo nie wiedzą że "Polak Potrafi " i się poźniej dziwią. A kierowcy na pracodawców w Polsce narzekają bo u Niemca inaczej, za chwilę i Niemiec się pozna na naszych kierowcach i ciekawe gdzie wtedy pójdą Polscy kierowcy jeździć.
Kierowca który chce jeździć i zarabiać dla firmy i też dla siebie zgadza się na to, problem mają Ci którzy nastawiają się na kombinowanie. Nastawiają się na mało pracy a duże zarobki, tak to niestety nie działa nie przyniesiesz firmie dochodu - nie będziesz dobrze zarabiał. Ja nie generalizuję są i bardzo w porządku kierowcy, dbają o samochód potrafią pomyśleć żeby pauzę zrobić jeszcze w Niemczech przed wjazdem do NL żeby nie płacić winiety za dodatkowy dzień a drugi ma to w d... I wjedzie na pół godziny bo firma płaci. Tylko że defacto firma to też Ty, zarabiasz razem z nią a jeśli masz to gdzieś to tacy kierowcy robią z naszych firm dziadtransy.
Ile razy miałem sytuacje jak kierowca opowiada że stoi w korku lub jest wypadek żeby tylko nie dojechać na załadunek w piątek bo chce weekend w domu, a drugi samochód w tym samym czasie jedzie bez problemu tą trasą. Kierowca weekend w domu a firma tysiąc euro kary za niepodstawienie samochodu pod załadunek, tak to wygląda. Gdy wie że od tego załadunku zależy wysokość jego wypłaty to najpierw się zastanowi czy mu się opłaci bardziej weekend w domu czy w pracy. Moim zdaniem najuczciwszy sposób wynagrodzeń bo powiązany z efektywnością.
A ja mam trochę złych doświadczeń jeśli chodzi o kombinujących kierowców chwalących się na parkingach jak to wydymali pracodawcę, czyli kogoś kto dał im pracę a później płaczą że wypłata nie w terminie i firma cienko płaci, skoro ją się okrada to nic dziwnego.
Polscy kierowcy zrobili z naszych firm dziadtransy a teraz zabrali się za niemieckie ; ) zapomnieli że nie kąsa się ręki która Cię karmi
~Ram*.dynamic.gprs.plus.pl
*.dynamic.gprs.plus.pl
Posty (247)
~Ram | jak w temacie... | 1 | ||
~Marchewa666 | Chyba cię cyce drą... | |||
Rysiu777
| jak możesz oczekiwać od kierowcy że nie wjedzie do NL skoro ma płacone od przejechanych km? jedzie bo mu za to płacą i po to wyjechał z domu żeby zarobić a nie myśleć o twoich 8 euro | |||
~MIRROO | Ktoś za parę groszy mu nie chce jechać i sie chlop żali... | |||
~Ram | @Rysiu777 Więc niech kierowcy nie przychodzą potem po premie na święta skoro traktują frywolnie koszty pracodawców. Ja musiałem pozakładać sondy na bak i gps aby kierowcy złodzieje nie spuszczali paliwa i skończyło się złodziejstwo. Wszystkim złodziejom obciąłem dwukrotność skradzionego paliwa. Tak traktujecie rękę która was karmi?? | 1 | ||
~MIRROO | Ram - zakładasz wątek a potem piszesz o złodziejach... A tak zapytam tylko od kiedy płacisz za spanie w kabinie i ile w pl i ile za miedzą? | -1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.