ID: 204738
To Polscy kierowcy zrobili z Pracodawców Dziadtransów!
ID: 204738
ID: 204738
Dla mnie przy zatrudnianiu kierowcy podstawa to własna działalność i procent od tego co zarobisz lub płatne od kilometra, zarabiasz dla firmy? zarabiasz i Ty, kombinujesz ze zwolnieniami lub pauzami żeby tylko nie wyjechać na weekend - nie zarabiasz, większość firm w Polsce tak płaci. Na zachodzie jeszcze to nie jest tak popularne bo nie wiedzą że "Polak Potrafi " i się poźniej dziwią. A kierowcy na pracodawców w Polsce narzekają bo u Niemca inaczej, za chwilę i Niemiec się pozna na naszych kierowcach i ciekawe gdzie wtedy pójdą Polscy kierowcy jeździć.
Kierowca który chce jeździć i zarabiać dla firmy i też dla siebie zgadza się na to, problem mają Ci którzy nastawiają się na kombinowanie. Nastawiają się na mało pracy a duże zarobki, tak to niestety nie działa nie przyniesiesz firmie dochodu - nie będziesz dobrze zarabiał. Ja nie generalizuję są i bardzo w porządku kierowcy, dbają o samochód potrafią pomyśleć żeby pauzę zrobić jeszcze w Niemczech przed wjazdem do NL żeby nie płacić winiety za dodatkowy dzień a drugi ma to w d... I wjedzie na pół godziny bo firma płaci. Tylko że defacto firma to też Ty, zarabiasz razem z nią a jeśli masz to gdzieś to tacy kierowcy robią z naszych firm dziadtransy.
Ile razy miałem sytuacje jak kierowca opowiada że stoi w korku lub jest wypadek żeby tylko nie dojechać na załadunek w piątek bo chce weekend w domu, a drugi samochód w tym samym czasie jedzie bez problemu tą trasą. Kierowca weekend w domu a firma tysiąc euro kary za niepodstawienie samochodu pod załadunek, tak to wygląda. Gdy wie że od tego załadunku zależy wysokość jego wypłaty to najpierw się zastanowi czy mu się opłaci bardziej weekend w domu czy w pracy. Moim zdaniem najuczciwszy sposób wynagrodzeń bo powiązany z efektywnością.
A ja mam trochę złych doświadczeń jeśli chodzi o kombinujących kierowców chwalących się na parkingach jak to wydymali pracodawcę, czyli kogoś kto dał im pracę a później płaczą że wypłata nie w terminie i firma cienko płaci, skoro ją się okrada to nic dziwnego.
Polscy kierowcy zrobili z naszych firm dziadtransy a teraz zabrali się za niemieckie ; ) zapomnieli że nie kąsa się ręki która Cię karmi
Dla mnie przy zatrudnianiu kierowcy podstawa to własna działalność i procent od tego co zarobisz lub płatne od kilometra, zarabiasz dla firmy? zarabiasz i Ty, kombinujesz ze zwolnieniami lub pauzami żeby tylko nie wyjechać na weekend - nie zarabiasz, większość firm w Polsce tak płaci. Na zachodzie jeszcze to nie jest tak popularne bo nie wiedzą że "Polak Potrafi " i się poźniej dziwią. A kierowcy na pracodawców w Polsce narzekają bo u Niemca inaczej, za chwilę i Niemiec się pozna na naszych kierowcach i ciekawe gdzie wtedy pójdą Polscy kierowcy jeździć.
Kierowca który chce jeździć i zarabiać dla firmy i też dla siebie zgadza się na to, problem mają Ci którzy nastawiają się na kombinowanie. Nastawiają się na mało pracy a duże zarobki, tak to niestety nie działa nie przyniesiesz firmie dochodu - nie będziesz dobrze zarabiał. Ja nie generalizuję są i bardzo w porządku kierowcy, dbają o samochód potrafią pomyśleć żeby pauzę zrobić jeszcze w Niemczech przed wjazdem do NL żeby nie płacić winiety za dodatkowy dzień a drugi ma to w d... I wjedzie na pół godziny bo firma płaci. Tylko że defacto firma to też Ty, zarabiasz razem z nią a jeśli masz to gdzieś to tacy kierowcy robią z naszych firm dziadtransy.
Ile razy miałem sytuacje jak kierowca opowiada że stoi w korku lub jest wypadek żeby tylko nie dojechać na załadunek w piątek bo chce weekend w domu, a drugi samochód w tym samym czasie jedzie bez problemu tą trasą. Kierowca weekend w domu a firma tysiąc euro kary za niepodstawienie samochodu pod załadunek, tak to wygląda. Gdy wie że od tego załadunku zależy wysokość jego wypłaty to najpierw się zastanowi czy mu się opłaci bardziej weekend w domu czy w pracy. Moim zdaniem najuczciwszy sposób wynagrodzeń bo powiązany z efektywnością.
A ja mam trochę złych doświadczeń jeśli chodzi o kombinujących kierowców chwalących się na parkingach jak to wydymali pracodawcę, czyli kogoś kto dał im pracę a później płaczą że wypłata nie w terminie i firma cienko płaci, skoro ją się okrada to nic dziwnego.
Polscy kierowcy zrobili z naszych firm dziadtransy a teraz zabrali się za niemieckie ; ) zapomnieli że nie kąsa się ręki która Cię karmi
~Ram*.dynamic.gprs.plus.pl
*.dynamic.gprs.plus.pl
Posty (247)
~MIRROO | Nie piszę o kierowcach bo to nie kierowcy jak spuszczają paliwo... Są warci swojego pracodawcy... | |||
~Lel | Firma konkurencyjna, do której przychodzą złodzieje i krętacze, bo od razu wiedzą, że za takie warunki to oni przychodzą okraść, nie ma szans w jakości produktu, jak im co 3 dni ktoś inny robi w jakiś syfiasty sposób robotę. A u mnie pracuje człowiek, który jest zadowolony i co najważniejsze, bo wypłata to i tak 0, 1% wydatków firmy, ma umiejętności i jest w idealnej symbiozie z firmą. Wie co gdzie, jak i w jaki sposób. | |||
~Lel | Tylko w ten sposób na ulicach pojawiają się porsche głupcze. | |||
~Lel | Dla tego złodziejstwa, kombinatorstwa, ani nic z tych rzeczy u mnie nie ma i nie będzie, bo w końcu o rękę, która karmi, dba się ze wszystkich stron. To rękę, która oszukuje, dyma i kombinuje się u*a przy samym nadgarstku, najpierw wysysając co się da. :) | |||
~Ram | Poczekaj, Lel''ku jak ci się robota skończy biznesmenie leasingowy w porsche, które spłaciłeś w 10 procentach:) Zesraj się a postaw się:) Cwaniaku bierzesz roboty za duńskie pieniądze a płacisz za robotę polskie pieniądze. Skoro taki jesteś mocny to zapłać pracownikom polskim jak za duńskiego fachowca obłudniku zakłamany. Ja biorę robotę za polskie stawki i płacę polskie wynagrodzenia więc w gruncie rzeczy to ty jesteś prawdziwym zakłamanym chciwym na pieniądze szefem. | 1 | ||
~Ram | @Mirro Od kiedy złodziej spuszczający paliwo jest wart osoby okradanej? Możesz wytłumaczyć? | 1 | ||
~Lel | Nigdy nie mam samochodów nie firmowych w leasingu. Leasing dotyczy dla mnie tylko maszyn i wózków widłowych. Osobiste nieruchomości, ruchomości i inne fanaberię kupuję po prostu z własnej wypłaty. Ty nazywasz mnie obłudnikiem, bo płacę polskim ludziom na polskim terenie znakomite pieniądze jak na polskie warunki i dzięki tym pieniądzom kupią więcej produktów u siebie, niż Anglik u siebie, a ty chcesz swoim niewolnikom płacić na ZAGRANICZNYM TERENIE jakieś grosze od kilometra? HAHAHHHHAHAHHAHHHAHA H Prawie zaplułem krwią i dostałem raka od poziomu twojej głupoty i ślepoty. To właśnie TY śmierdzący złodzieju masz płacić swoim pracownikom w warunkach takich, gdzie oni pracują. A zacznij od płacenia normalnego, godzinowego. Co za typ. hahaahahahahahh Jak mój tokarz robiłby w Belgii przez tydzień np 100 elementów X, to by dostał za tą pracę w euro, to jest oczywiste jak 2+2. | -1 | ||
~Lel | Chłopie, powiem ci że jesteś niesamowity. | |||
~Lel | Masz taką sieke w łbie, że szok. :D | |||
~ksyzol | Ram napisał-Dla mnie przy zatrudnianiu kierowcy podstawa to własna działalność i procent od tego co zarobisz O czym wy w ogóle piartolicie??? Zn owu coś nowego o czym nie wiem? | |||
~Lel | Dywersyfikacja pracy oraz rozległa siatka klientów nie pozwoli na to, by robota nagle się skończyła, nie jestem idiotą, który zakłada biznes i mówi, że jakoś to będzie. Poza tym nowe statki cały czas się budują, a jakość i pewność ma tutaj pierwszorzędne znaczenie, więc dochodzi pewność współpracy. Śmierdzący dziadzie, który wymyśla jakby tutaj u* pracownika. :) Gardze tobą śmieciu. :) | |||
~Ram | Śmierdzącym złodziejem to jesteś sam! Napisz ile to płacisz konkretnie za godzinę szczerze i komu to zaczniemy rozmawiać! Wtedy okaże się kto jest wyzyskiwaczem. Kierowcy zarabiaja u mnie po 5000zł a ty ile płacisz pracownikom? | |||
ksyzol
| Ram- Co to za nowść... Licencja kierowcy w PL??? | |||
~Lel | Nie interesuje mnie ile kierowca zarabia u ciebie, bo to nie jest wyznacznik, bo na pewno te 5000 zł nie jest za 160 godzin w POLSCE, tylko u ciebie kierowcy tyrają tygodniami u Niemca, Francuza Belga za 1200 Euro, tak to przeliczaj chłopcze. U mnie wypalacz cnc za 160 godzin zabiera około 3500 na rękę, nie powiem dokładnie ile bo to nie profesjonalne. | |||
~Lel | Czyli co u mnie pracownik dostaje ~25 zł netto na godzinę i idzie do marketu, gdzie pracownik dostaje 9 zł netto na godzinę i kupuje produkty, a twój pracownik ile dostaje euro na GODZINĘ przebywania w pracy, by pójść 2 km do marketu, gdzie pracownik dostaje 9 euro netto na godzinę i kupić produkty? Porównamy nasze płacenie pracownikom w przypadku siły nabywczej wypłaty. | |||
~Lel | Zobaczymy kto kogo dyma. Kierowca na zachodzie za godzinę pracy dostaje tak mniej więcej 12 euro netto, bo to niezwykle słabo opłacany zawód. Zobaczymy ile twoi kierowcy dostają za pracę za granicą. | |||
~Ram | 3500zł za fachowca jak śmiesz płacić tak niskie stawki obłudniku za roboty, za które bierzesz duńskie stawki? Pewnie podałeś stawkę dla najlepiej zarabiającego pracownika a zwykłym płacisz po 1800 biznesmenie pier... ny biorąc duńskie stawki za produkt. U mnie mają po 5000zł i jeszcze paliwa ukradną za 1000zł więc w rzeczywistości maja po 6000zł. Więcej nie zapłacę bo mnie nie stać. | 1 | ||
~Ram | Kierowcy mają lodówki w samochodach i robią zakupy na trasę w Polsce, rodziny też mają w Polsce więc o czym ty *lisz? Kierowca może jechać tylko 9 godzin dziennie, trasy po 5-6 dni a potem dwa dni wolnego więc sobie policz komu z ukradzionym paliwem wychodzi więcej. | 1 | ||
~Lel | Hahah co za typ. Jakie duńskie stawki? 95% polskiego przemysłu nie jest dla polski przygłupie tylko dla europy zachodniej. Ile u ciebie kierowca zarabia euro na godzinę pytam się po raz ostatni. Ty nie masz pracownika polskiego w polskich warunkach, ty operujesz w Euro. Poza tym, pisałeś coś o jakichś 30 groszach za km, więc o czym my gadamy złodzieju? | |||
~Ram | a mało tego kradną jeszcze produkty spożywcze z przewożonych palet na pace więc tu dochodzi kolejna, kasa'' do wypłaty więc z 5000zł robi się 7000zł | |||
~Lel | Co mnie obchodzi jazda. Praca to czas poświęcony na zarobienie pieniędzy. Jak praca wymaga od pracownika poświęcenia doby, to jego praca wynosi 24 godziny, jak wymaga 5 dób, to twój kierowca w 1, 5 tygodnia wyrabia tyle pracy, co mój czytający gazetę i grający na konsoli przenośnej przepalacz CNC. Mój pracownik w POLSCE poświęcając 120 godzin swojego życia zarobi praktycznie 3000 zł. Twój pracownik poświęcając rozumiem 120 godzin tygodniowo życia x4, czyli pracuje w miesiącu po 500 godzin? Czyli wychodzi mu 2, 5 euro za godzinę pracy? Ty sobie kpisz ze mnie? Kasjerka zarabia 9 euro, a twój kierowca 2, 5 euro? | |||
~Ram | około 40 groszy wychodzi średnio za kilometr więc jak ciężarówka jedzie z prędkością średnią 80km po autostradzie to wychodzi 32zł za godzinę to mało? plus ukradzione paliwo i spożywka z paki to mają wypłatę morze pieniędzy | |||
~Lel | A co twoi kierowcy przez 120 godzin w tygodniu jadą 80 km/h po autostradzie? Z kim ja gadam, z pajacem? | |||
~Ram | Taki jesteś mocny to kup ciężarówki i zapłać więcej i niech tobie wtedy zostanie jeszcze na porsche to wtedy powiem, że jesteś gościu a jak nie to się zamknij! | |||
~Ram | Ja mam dwóch takich kierowców jak trzeba było dostarczyć towar na czas to pojechali nawet 20 godzin jednego dnia! Wiesz jaka im wtedy dniówka wyszła? Przez 4 dni tyle u ciebie nie zarobią! | |||
~MIRROO | Mialem na myśli że tylko złodzieje spuszczają paliwo a nie kierowcy... ale uderz w stół a nożyce się odezwą. Podsumowując - złodziej zatrudnił złodzieji i teraz się żali... i jeszcze te wyliczenia ile to za godzinę... aż się nie chce w te klawisze stukać... | -1 | ||
~MIRROO | To co piszesz Ram o tym ile mają i z czego ci twoi- pożal się Boże- kierofcy to można wywnioskować że im zazdrościsz i sam kombinujesz jak i ile jeszcze im urwać... | |||
~Ram | @mirroo Nic nie urywam uczciwym kierowcom więc przestań siać ferment niepotrzebny a biznes prowadzi się dla pieniędzy i niczego innego. | 1 | ||
~Lel | ~Ram Nie wschodzę w interes, który się nie opłaca, lub opłaca się tylko wtedy jak oszukuje się biednych ludzi. Proste. Jak jechali u ciebie przez 20 godzin nielegalnie na magnesie, ryzykując prokuratora, to lepiej siedź cicho i się nie pogrążaj. I moje wypłaty są inne niż twoje, ja płacę w złotówkach ludziom, którzy żyją i pracują wśród tej waluty, ty płacisz kierowcą w Euro, bo oni żyją i pracują za euro, wśród ludzi euro. Poza tym transport jest za łatwym biznesem i każdy przygłup potrafi kupić żelazo, wziąć jakieś gówniane zlecenie z transa i rura w Europę, dla tego nie ma tutaj zysku. Zysk jest jak masz technologie i żaden Janusz ci się w interes nie w*li. | -1 | ||
~Ram | A od kiedy zatrudniana osoba ma napisane na placach albo czole złodziej? Choć uważam, że powinno się robić pewne znaki na ciele złodziejom aby wszyscy wiedzieli kto jest złodziejem. Sam jeszcze nikomu w życiu nic nie ukradłem, co niedziela chodzę do kościoła i raz w miesiącu do spowiedzi. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.