ID: 204738
To Polscy kierowcy zrobili z Pracodawców Dziadtransów!
ID: 204738
ID: 204738
Dla mnie przy zatrudnianiu kierowcy podstawa to własna działalność i procent od tego co zarobisz lub płatne od kilometra, zarabiasz dla firmy? zarabiasz i Ty, kombinujesz ze zwolnieniami lub pauzami żeby tylko nie wyjechać na weekend - nie zarabiasz, większość firm w Polsce tak płaci. Na zachodzie jeszcze to nie jest tak popularne bo nie wiedzą że "Polak Potrafi " i się poźniej dziwią. A kierowcy na pracodawców w Polsce narzekają bo u Niemca inaczej, za chwilę i Niemiec się pozna na naszych kierowcach i ciekawe gdzie wtedy pójdą Polscy kierowcy jeździć.
Kierowca który chce jeździć i zarabiać dla firmy i też dla siebie zgadza się na to, problem mają Ci którzy nastawiają się na kombinowanie. Nastawiają się na mało pracy a duże zarobki, tak to niestety nie działa nie przyniesiesz firmie dochodu - nie będziesz dobrze zarabiał. Ja nie generalizuję są i bardzo w porządku kierowcy, dbają o samochód potrafią pomyśleć żeby pauzę zrobić jeszcze w Niemczech przed wjazdem do NL żeby nie płacić winiety za dodatkowy dzień a drugi ma to w d... I wjedzie na pół godziny bo firma płaci. Tylko że defacto firma to też Ty, zarabiasz razem z nią a jeśli masz to gdzieś to tacy kierowcy robią z naszych firm dziadtransy.
Ile razy miałem sytuacje jak kierowca opowiada że stoi w korku lub jest wypadek żeby tylko nie dojechać na załadunek w piątek bo chce weekend w domu, a drugi samochód w tym samym czasie jedzie bez problemu tą trasą. Kierowca weekend w domu a firma tysiąc euro kary za niepodstawienie samochodu pod załadunek, tak to wygląda. Gdy wie że od tego załadunku zależy wysokość jego wypłaty to najpierw się zastanowi czy mu się opłaci bardziej weekend w domu czy w pracy. Moim zdaniem najuczciwszy sposób wynagrodzeń bo powiązany z efektywnością.
A ja mam trochę złych doświadczeń jeśli chodzi o kombinujących kierowców chwalących się na parkingach jak to wydymali pracodawcę, czyli kogoś kto dał im pracę a później płaczą że wypłata nie w terminie i firma cienko płaci, skoro ją się okrada to nic dziwnego.
Polscy kierowcy zrobili z naszych firm dziadtransy a teraz zabrali się za niemieckie ; ) zapomnieli że nie kąsa się ręki która Cię karmi
Dla mnie przy zatrudnianiu kierowcy podstawa to własna działalność i procent od tego co zarobisz lub płatne od kilometra, zarabiasz dla firmy? zarabiasz i Ty, kombinujesz ze zwolnieniami lub pauzami żeby tylko nie wyjechać na weekend - nie zarabiasz, większość firm w Polsce tak płaci. Na zachodzie jeszcze to nie jest tak popularne bo nie wiedzą że "Polak Potrafi " i się poźniej dziwią. A kierowcy na pracodawców w Polsce narzekają bo u Niemca inaczej, za chwilę i Niemiec się pozna na naszych kierowcach i ciekawe gdzie wtedy pójdą Polscy kierowcy jeździć.
Kierowca który chce jeździć i zarabiać dla firmy i też dla siebie zgadza się na to, problem mają Ci którzy nastawiają się na kombinowanie. Nastawiają się na mało pracy a duże zarobki, tak to niestety nie działa nie przyniesiesz firmie dochodu - nie będziesz dobrze zarabiał. Ja nie generalizuję są i bardzo w porządku kierowcy, dbają o samochód potrafią pomyśleć żeby pauzę zrobić jeszcze w Niemczech przed wjazdem do NL żeby nie płacić winiety za dodatkowy dzień a drugi ma to w d... I wjedzie na pół godziny bo firma płaci. Tylko że defacto firma to też Ty, zarabiasz razem z nią a jeśli masz to gdzieś to tacy kierowcy robią z naszych firm dziadtransy.
Ile razy miałem sytuacje jak kierowca opowiada że stoi w korku lub jest wypadek żeby tylko nie dojechać na załadunek w piątek bo chce weekend w domu, a drugi samochód w tym samym czasie jedzie bez problemu tą trasą. Kierowca weekend w domu a firma tysiąc euro kary za niepodstawienie samochodu pod załadunek, tak to wygląda. Gdy wie że od tego załadunku zależy wysokość jego wypłaty to najpierw się zastanowi czy mu się opłaci bardziej weekend w domu czy w pracy. Moim zdaniem najuczciwszy sposób wynagrodzeń bo powiązany z efektywnością.
A ja mam trochę złych doświadczeń jeśli chodzi o kombinujących kierowców chwalących się na parkingach jak to wydymali pracodawcę, czyli kogoś kto dał im pracę a później płaczą że wypłata nie w terminie i firma cienko płaci, skoro ją się okrada to nic dziwnego.
Polscy kierowcy zrobili z naszych firm dziadtransy a teraz zabrali się za niemieckie ; ) zapomnieli że nie kąsa się ręki która Cię karmi
~Ram*.dynamic.gprs.plus.pl
*.dynamic.gprs.plus.pl
Posty (247)
~Ram | @lol Do pracy kierowcy przychodzą w Polsce więc płacę w złotówkach więc skończ! Procentowo z wypracowanego zysku wydaję na wypłaty więcej od ciebie, więcej już nie dam rady płacić natomiast to ciebie jest stać podnieść wynagrodzenia a tego nie robisz bo wolisz schować zysk do kieszeni. To co ja mam dokładać do interesu żeby płacić w euro? Szkoda, że nie napisałeś ile płacisz zwykłemu pracownikowi. Podziel się swoją technologią produkcji to sprzedam swoje żelazo i dzięki temu dostarczymy jeszcze tańszy produkt dla ludu aby kupujący nie przepłacali. | |||
~Zakręcony | Ram... Dziadtrans to taki ktoś, kto kosztem ubezpieczeń i podatków swego kierowcy konkuruje z innymi. Od jakich kwot odprowadzasz składki i podatki za swoich uczciwych kierowców? | |||
~Zakręcony | ... co do płacy akordowej (frachty, kilometry). Dlaczego kierowca ma odpowiadać swoim cennym czasem za nieudolność spedytorów? | |||
~Ram | @Zakręcony Ktoś musi:) co ja mam poradzić? Rzuć pracę kierowcy i zostań spedytorem na początek. | 1 | ||
~Ram | @lel Za swoje żelazo jak sprzedam wezmę 4 miliony z resztą mojego *lnika, starczy abyś wprowadził mnie w swój interes? | |||
~Ram | @lel Wtedy dzięki tobie będę mógł płacić godnie ludziom tak jak ty to robisz | |||
~pąba | Trzeba mieć naprawde neyebane w głowie żeby pracować bez prawa do urlopu, zwolnienia lekarskiego i jeszcze kilkunastu praw, sam zatrudniam kierowców ale w zyciu by mi do głowy nie przyszło żeby "zatrudnić " kogoś kto nie będzie miał tak naprawdę żadnych praw, ktoś kto zatrudnia na tzw: samozatrudnienie jest zwykłym oszustem, z drugiej strony jeżeli ktoś sie na takie zatrudnianie godzie jest po prostu głupkiem. | -1 | ||
~Zakręcony | pąba... otóż to, sedno sprawy. Wśród kierowców w ostatnich czasach nastąpił wysyp porąbańców zgadzających się na wszystko. Ogólnie można stwierdzić, że to kierowcy są winni obecnej sytuacji, a przedsiębiorczy pracodawcy zaczęli tę przypadłość "tfukierowców" wykorzystywać. Pazerność dziadów przeszła na dzień dzisiejszy już wszystkie granice, również dosłownie. | |||
~Zakręcony | Ram... na Twoim miejscu zostałbym rentierem. | |||
~Ram | @Zakręcony Na wynajmie nieruchomości można zarobić do 4% wartości w skali rocznej przy dobrych wiatrach, do tego straciłbym nerwy do reszty użerając się z wynajmującymi | |||
~Ram | @pąba Pochwal się ile płacisz i za co? | |||
~Darek3M | Ram bez urazy dziadem jestes zrób reklamę Swojej firmy żeby normalni kierowcy omijali Cię szerokim łukiem | |||
~Lel | ~Ram Nie stać cie. My mamy szczęście, bo wykupiliśmy po prostu upadłą spółdzielnię pracy z PRL. No i to jest tylko jeden oddział firmy, bo główna działalność i tak ma miejsce gdzie indziej, dywersyfikacja jest najważniejsza. Poza tym z twoim podejściem nawet grosza byś nie zarobił. Znajomy robi chociażby dla Maybacha elementy, myślisz, że mógłbyś go wygryźć, nawet jak miałbyś na inwestycję 20 milionów? haha Pędź te swoje zaszczane ciężarówki i tych biednych głupków co u ciebie robią po unii i s*aj z tego forum, bo nie jesteś mile widziany. | |||
ksyzol
| To Polscy kierowcy zrobili z Pracodawców Dziadtransów! ID: 204738 Dla mnie przy zatrudnianiu kierowcy podstawa to własna działalność i procent od tego co zarobisz lub płatne od kilometra Dalej nie rozumiem co artysta Ram miał na myśli. | |||
abydoprzodu
| Ram tym swoim wątkiem zrobiłeś z siebie idiote bo to co tam piszesz to same brednie to od Ciebie zależy kiedy auto ma być ładowane kierowca może ci ewentualnie podać tylko ile czasu jazdy i pracy mu zostało a Ty musisz przewidzieć czy dojedzie no i płacenia od km czy procent powoduje patologie bo zmuszasz kierowcę do łamania prawa czyli to ty jesteś ten kr*yn co jeszcze się tym chwali | -1 | ||
~zcx | skoro ram postawił takie warunki to kierowca ma obowiązek i możliwość wglądu w ksiegowosc firmy. | |||
ksyzol
| Leluś- Ty już przedstawiłeś się jako *k i tak już zostało. Dla mnie jsteś dupkiem. Nie czytałem waszej dyskusji tylko ciągle pytam Ram o co chodzi z tą działalnością. | |||
~Ram | Lel Trzeba było tak od razu pisać, że jesteś postkomunistyczny biznesmen co wykupił spółdzielnię z PRL za wartość mniejszą niż oddany na złom metalowy sprzęt z budynków. Ja znam takich jak ty... Na wstępie okradłeś państwo na dzikiej prywatyzacji kupując nieruchomość za 20-30 procent. A cały paradoks polega na tym, że mnie złodziejem nazywasz. No ile płacisz zwykłemu pracownikowi? | 1 | ||
gustav
| Ram jesteś totalny pozbawiony elementarnej wiedzy o zasadach wynagradzania kierowców w normalnych zagranicznych firmach! Płaci się tam za przepracowane godziny!!! Od czasu zalogowania się do tachografu do wpisu o zakończeniu pracy (czasami potrącają godzinę za pauzę). Wszystko ponad 8-9 godzin liczone jako nadgodziny. Mało kiedy szofer odmawia jazdy w nocy, weekendy czy święta. Dlaczego ma rezygnować ze stuprocentowych nadgodzin? Potrafis z tak płacić? Tak generować przychody by było ciebie stać na takiego kierowcę? Nie ma mowy o akordzie!!! | -1 | ||
abydoprzodu
| Ram no ty to jesteś prawdziwy d_e_b_i_l chwalić się że kierowca łamie przepisy no d e b i l do kwadratu | |||
~Lel | ~Ram A kto to jest zwykły pracownik? | |||
~Ram | lel To za ile procent wartości nieruchomości kupiłeś tą spółdzielnie? Bo zamilkłeś w tym temacie... Gdybyś miał jaja to chociaż przyznałbyś się, że zrobiłeś interes życia bo kupiłeś spółdzielnie za ułamek wartości na dzikiej prywatyzacji ale ty widać masz jaja jak orzechy laskowe a moje są jak arbuzy bo mówię prawdę. Pomocnik gościa, który obsługuje np CNC | 1 | ||
~Lel | Nie ma czegoś takiego jak pomocnik gościa, który obsługuje CNC. Każdy ma swoje stanowisko i każdy jest od czegoś. U mnie nie ma robola, są tylko techniczni. | |||
~Ram | @gustaw Tu jest Polska a nie zagranica gościu. Ja mogę płacić nawet na godziny jak robi to inna firma za 10zł za godzinę czyli 240 za dobę czy śpi czy jedzie, nie ma problemu jak tak chcecie. Nie umiem tak płacić jak chciałbyś, więc kupuj żelazo i pokaż jak to się robi i po sprawie a jak nie umiesz to zamknij japę | |||
~Lel | Jaka Polska. Twoi pracownicy, nie istotne skąd pochodzą, czy nawet z mozambiku, pracują w obcych państwach, nie jest w ogóle istotne gdzie jest twoja firma, jak ciągasz żelaza po europie. | |||
~Ł ysy | Lel. Dzisiaj jesteś szefem, właścicielem. Wczoraj byłeś kierowczyną. Szybko przepoczwarzasz się. Typowe na etransport. Leszcze zgrywają się na rekiny. | 1 | ||
~Lel | Wczoraj kierowcą? Pokaż gdzie przygłupie. :) | |||
~Ram | @lel To ile zarabia u ciebie najmniej zarabiający pracownik? Wypowied z się o dzikiej prywatyzacji w której brałeś udział! Przynajmniej tutaj dowiesz się co wszyscy wokół ciebie myślą o tobie na temat przejętej przez ciebie nieruchomości po PRL | 1 | ||
gustav
| Ram, sądząc po słownictwie jesteś klonem innego "słynnego" na forum "pisnesmena". Powiem ci tak, 20 lat miałem małą firmę transportową, dzięki takim jak ty, zaniżającym stawki, nie byłem w stanie płacić kierowcom tyle ile powinienem i zrezygnowałem. Tak więc wiem o czym mówię. Nie potrafisz płacić to nie nie narzekaj na tych dzięki którym jesz chleb i pijesz bełty. | |||
ksyzol
| ~Ł ysy 2016-08-26 16:53:48 Lel. Dzisiaj jesteś szefem, właścicielem. Wczoraj byłeś kierowczyną. Szybko przepoczwarzasz się. Typowe na etransport. Leszcze zgrywają się na rekiny. du/pek Lel nie pisał że jest kierowcą, pisał że jest synem bogatego tatusia i tylko czasem kierowcą w firmie tatusia. Potem miał inne jazdy... Viceprezes leluś. | 2 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.