ID: 146677
Praca w systemie 2/1 lub 2/2?
ID: 146677
ID: 146677
Witam was mobile szukam pracy w jakiejś firmie max 40 km od wrocławia interesuje mnie system pracy 2/1 lub 2/2 moje doświadczenie zawodowe to 11 lat pracy na tandemach i zestawch zwykłych polecajcie jakieś firmy PROSZĘ o pomoc
Witam was mobile szukam pracy w jakiejś firmie max 40 km od wrocławia interesuje mnie system pracy 2/1 lub 2/2 moje doświadczenie zawodowe to 11 lat pracy na tandemach i zestawch zwykłych polecajcie jakieś firmy PROSZĘ o pomoc
~robko1212*.186.87.87.ipv4.supernova.orange.pl
*.186.87.87.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (193)
~sid | ~Marek 2017-03-02 07:27:19 Jak nie chodzi zarabiac to poco wyjezdzac na kraju sa firmy gdzie placa od 4000 tys zl do 4500zl miesiecznie I co dziennie w domu lub co weekend- CODZIENNIE W DOMU CALE 4 GODZINY | |||
~Rysiek777 | faktycznie wekend w domu i tułać się po kraju za 4 to awans :) gdzie w alternatywie za 2tyg pracy dostaniesz ciut więcej no ale patriotyzm bywa silniejszy | |||
waldi9
| szukam w pomorskim pracy 2 na 2 moze ktoś doradzi jaką fajną firme | |||
~Misiek | Polecic nie moge jak bys czasem myslal o pracy W firmie 4T z gliwic on tam ma 2/1 3/1 gosciu niewyplacalny i bajerant zlote gory sprzeda zebys choc na 2 tyg pod bergerem jezdzil | |||
~Misiek | A narazie kilka chlopakow walczy w sadzie o delegacji, diety | |||
~Misiek | Pan marcin nawet ubrania roboczego nie umie zapewnic ale na dlugopisy i kubki na pokaz w biurze jest hehe no i te 2000km dojazdu do auta bezcenne:) | |||
~tak mam | 2 na 2. 4000 mam i to mi pasuje | |||
~tomek | System 2/2 tym sie rozni od roboty codziennie w domu, ze masz 2 tygodnie dla siebie za okolo 4tys zl wyplaty. W systemie te codziennie w domu albo po kraju i weekend wolne to codziennie dzwigasz * rano do roboty wracasz wieczorem umyjesz sie i spisz. Ja powoli mam dosc takiego zycia, nie ma roboty po 8-9 godzin tylko najlepiej by chcieli bym pracowal po 12-13 godzin co z dojazdem do pracy = 14 godzin, 8 godz na sen i wychodzi ze mam 2 godziny dla siebie. Wiec i tak mnie nie ma w domu i tak nie ma. A dodajmy to ze w systemie 2/2 lezysz dwa tygodnie do gory bebenem, a w systemie codziennie w domu caly miesiac orzesz. Pozdrawiam myslacych SZUKAM FIRMY Z SYSTEMEM 2/2. ZNA KTOS? | 1 | ||
~Rysiek777 | tomek w jakim rejonie rezydujesz? | |||
~rao | Też powoli myślę o takim rozwiązaniu. Firma z pomorskiego by mnie interesowała. | |||
~niki | szukam pracy 2/2, 6 na reke i od 6 ubezpieczenie. tylko bez pasow papraniny budow itp | |||
~ormo | niki. Tobie potrzebny jest lekarz. Spokojnie zarobisz szóstkę dając du py w agencjach towarzyskich. Bez pasów, bez budów, nie wiem jak z ubezpieczeniem. | 2 | ||
g-a
| To 2/2 znaczy, że 2 tygodnie w trasie i 2 dni w domu? | |||
Lorexior
| Dawaj na priv jak nadal szukasz, z Wrocławia jest firma. | |||
~jokerdsp | wpis sobie w OLX system 2/2 i ci wyskoczą różne oferty | |||
~Tołdi | 2/1 to de facto 3/1. I tu i tu jeździsz 3 tygodnie i odpoczywasz tydzień w skali miesiąca, o ile twój flet jest w stanie tak ustawić ci robotę, a z tym bywa różnie... Przeważnie te systemy funkcjonują tylko na rozmowie kwalifikacyjnej a potem życie zrobi z tym swoje... | |||
~sid | 2/2 to nic innego jak 2 tygodnie 24/h w pracy i 2 tygodnie w domu [ odbior nadgodzin ] | |||
~sid | i nie dawajcie sie w wuja robic ze to niby pol etatu jest | |||
~bywalec | 2/1 to nie to samo co 3/1. licząc w skali tylko 4 kolejnych tygodni to może tak, ale np biorąc pod uwagę 12 kolejnych tygodni ( niecałe 3 miesiące) to w systemie 2/1 - teoretycznie jeździsz 8tyg a 4 masz wolne, a w systemie 3/1 - jeździsz 9 tyg a 3 masz wolne, | |||
~bywalec | 2tyg/2tyg w międzynarodówce to ''życiowy" system dla kierowcy, chodź lepszym jest chyba poukładany system 2/1 z tym, że wyjazd w poniedziałek a powrót w następny piątek w trasie robisz skrócony odpoczynek tygodniowy, co przy obecnych trendach kontrolujących też jest istotne. Pracujesz 12dni a później masz 9 dni wolnego. Na 2 auta w takim systemie wystarczy 3 kierowców i auta śmigają bez zbędnych przestojów. Taki system jest chyba najbardziej optymalny dla kierowcy i dla pracodawcy. Kierowca zadowolony, bo ma życie rodzinne, jest wypoczęty i ma chęci do pracy. Pracodawca zadowolony z takiego kierowcy, bo jest bardziej wydajny. Może kiedyś ludzie dojdą do takich wniosków i skończą się systemy 4/1 6/2 itp. Jak ktoś ma coś do zarzucenia, że to nie wydajne czy nieekonomiczne to zapraszam do dyskusji:) | |||
~rao | No oczywiście że nieekonomiczne, oczywiście w oczach dziada. Dziad uważa, że masz siedzieć w budzie minimum 3 tygodnie, bo zjazd do kraju nieekonomiczny, bo frachty bylejakie, a na zachodzie to mu nakręcisz tyle, że i na Q7 czy inne X5 wystarczy, i na chałupę, i na wakacje olinkluzif w znanym kurorcie ; ) A ja się burzysz, to z ciebie chooj nie kierowca. | |||
~iiii!!! | ~bywalec a przy rotacji 3 kierowców na 2autach kto odpowiada za porządek oraz uszkodzenia? jak wygląda kwestia urlopów, bo wydaje się, że wykorzystany zostaje podczas dni wolnych w domu. Nie potrzeba aż tak dużej kompensaty za dni w pracy. | |||
~iiii!!! | Chyba, że myślałeś o zatrudnieniu 3/5 etatu. | |||
~maro | U mnie w firmie jeździ się PL-EU-PL i się opłaca, więc rao nie piertol głupot z parkinga. | |||
~sid | ~iiii!!! 2017-03-29 17:07:29 -podczas dni wolnych wykorzystywane sa nadgodziny [nagromadzone podczas wyjazdu] a nie urlop | |||
~bywalec | iiii!!! - za porządek i uszkodzenia odpowiada kierowca, który aktualnie zjeżdża z trasy na bazę - to chyba logiczne? kwestia urlopu jest pewnie do dogadania między kierowcą a pracodawcą, bo faktycznie odliczając święta itp to wychodzi w roku ok 80 dni powszednich wolnych. Przy takim systemie urlopu jako takiego raczej by nie było., nie licząc Świąt BN i końca roku, bo wtedy i tak większość aut stoi. | |||
~iiii!!! | ~ sid a ile tych nadgodzin będziesz miał po 10-11 dniach pracy, jeszcze w systemie równoważnym. | |||
~iiii!!! | ~ bywalec problem polega ze znalezieniem 3 kierowców, którzy będą tak ułożeni jak Ty opowiadasz. Niestety praktyka pokazuje inaczej, bo każdy kierowca ma swoją historie co do zgłoszenia uszkodzeń, inna wrażliwość na porządek w kabinie i naczepie. W praktyce wygląda to tak, że nie ma winnego uszkodzeń i nie zapakuje się do takiego syfu. Nawet nie zgłoszono uszkodzenia, bo może nie zauważą i następną turą nie wrócę na ten sam skład. W poniedziałek, gdy kierowca spędza z rodzina czas i przy zimnym piwie do czego ma prawo, przed wyjazdem dowiaduje się spedytor, że auto nie sprawne lub w wtorek w trasie dowiaduje się szef, że opona rozcięta i trzeba ja zmienić w BE za 800eu lub ogrzewanie (webasto) nie działa lub klima itp. | |||
~polskiniemiec | iiii!!!- myślę, że to kwestia doboru załogi. Jeżeli pieniądze będą motywować ludzi, to zadbają. | |||
~bywalec | -iii!!! - a czy przy systemie 3/1 albo 4/1 nie ma rotacji na autach? wierzysz, że kierowca jeździ autem 3-4 tyg a później auto tydzień stoi na firmie? Kwestia doboru 3 zgranych kierowców nie powinna być wielkim problemem, oni sami nawzajem zadbają o porządek. Proste, auto zjeżdża w piątek na bazę, kierowca wypakowuje graty i sprząta w kabinie. Zgłasza jakieś usterki, bo co mu zależy przecież on nie jest za nie odpowiedzialny, a jak uszkodził gdzieś auto i tego nie zgłosi to co za problem skontrolować takie auto po przyjeździe? obejść w koło i posprawdzać to przecież mniej jak 5-10 min zajmuje. A jak robota jest ułożona to auto wróci już nawet w czwartek, bo kierowca wyjeździ te 90h do czwartku spokojnie i jest czas do poniedziałku na ewentualne naprawy. A kierowca w takim systemie będzie szanował taką pracę. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.